<!--QuoteBegin-wriid+2 Dec 2005, 09:10:24--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid 4 2 Dec 2005, 09:10:24)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-C.Barrow+1 Dec 2005, 23:10:33--><div class='quotetop'>QUOTE(C.Barrow 4 1 Dec 2005, 23:10:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag personligen tycker bara att vita och svarta fälgar passar på en röd CTR.
Ser lite mysko ut annars...
Jag har själv en svart CTR och skulle vilja ha "gun grey" eller "gun metallic" eller vad den nu heter den där snygga färgen
Som det ser ut i dagsläget så blir det ett par nya rotafälgar till våren och nuvarande original til vintern (kör med vinterpuckarna på originalfälgarna nu).
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216637"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
En röd ctr med vita fälgar? njae, men med svarta däremot är mumma. För att inte tala om en silver med svarta. det skulle jag vilja ha hellre än min svarta.
men svarta eller guld blir det nog för mig. Den där gun metal färgen är grymt snygg med. När man varit ute och kört hårt och har mycket bromsdamm på fälgarna så brukar man få nåogon liknande färg. Den är kanonsnygg!
Blir det inte bra så ska jag ju ändå köpa nya. Tänkte mig typ denna fälg:

<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=216696"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Den fälgen skulle jag ha till min Lupo men efter att ha snackat med Specialfälgar så var det bara att lägga ner för dom har slutat och tillverka dden typen av fälgarna, tyvärr