Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Crx Del Sol Esi -92
Honda Crx Del Sol Esi -92a
14 300 mil
Ny fram ruta
ny olja och filter
nya skivor o belägg fram
nytt kylvatten
nya stift
fina Vinterdäck på 15” aluhjul
Ny skattad och besiktad!
En del små fix ... den som är intresserad kan ju skicka ett pm så så kan ja förklara vad som e...
Mer bilder kan skickas..
Pris : 35 000 :- eventuellt byte mot billig bil + pengar
14 300 mil
Ny fram ruta
ny olja och filter
nya skivor o belägg fram
nytt kylvatten
nya stift
fina Vinterdäck på 15” aluhjul
Ny skattad och besiktad!
En del små fix ... den som är intresserad kan ju skicka ett pm så så kan ja förklara vad som e...
Mer bilder kan skickas..
Pris : 35 000 :- eventuellt byte mot billig bil + pengar
Senast redigerad av Edin den 19 januari 2006, 12:54, redigerad totalt 1 gånger.
Jesper Edin
Jesper Edin
30 000 om den tas innan månaden e slut!!!
Utan prut och gnäll!!!! Som den står...
Utan prut och gnäll!!!! Som den står...
Senast redigerad av Edin den 8 januari 2006, 23:38, redigerad totalt 1 gånger.
Jesper Edin
-
2Fast2Real
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Snatto+9 Jan 2006, 15:43:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Snatto @ 9 Jan 2006, 15:43:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Utan prut och gnäll?
Vad är det för fel på bilen???
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228517"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Varit ner plockad i bits and pieces samt motor bytt har jag för mig?
Kan ha helt fel...
Edin får nog svara [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228517"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Kan ha helt fel...
Edin får nog svara [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... lleyes.gif[/img]
[i]Jonas Eriksson[/i] <span style='color:red'>[i][b]Member[/b][/i]#1416</span>
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>[b]<span style='color:red'>COATING UTFÖRES AV KOLVAR ETC!!</span>[/b]</span>
[i]”Om man slutar bli bättre, slutar man vara bra.”[/i]
<span style='color:gray'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>\[EMAIL=jonas@fastrcars.se\]jonas@fastrcars.se\[/EMAIL\]</span></span>
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>[b]<span style='color:red'>COATING UTFÖRES AV KOLVAR ETC!!</span>[/b]</span>
[i]”Om man slutar bli bättre, slutar man vara bra.”[/i]
<span style='color:gray'><span style='font-size:14pt;line-height:100%'>\[EMAIL=jonas@fastrcars.se\]jonas@fastrcars.se\[/EMAIL\]</span></span>
<!--QuoteBegin-2Fast2Real+9 Jan 2006, 23:20:45--><div class='quotetop'>QUOTE(2Fast2Real @ 9 Jan 2006, 23:20:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Snatto+9 Jan 2006, 15:43:05--><div class='quotetop'>QUOTE(Snatto @ 9 Jan 2006, 15:43:05)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Utan prut och gnäll?
Kan ha helt fel...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228669"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Japp men inget av det hör till små felen som finns nu...
var större delen av intedningen som var bort skruvad men som sagt bara små fel kvar
Kan ha helt fel...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228669"><{POST_SNAPBACK}></a></div>
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Japp men inget av det hör till små felen som finns nu...
var större delen av intedningen som var bort skruvad men som sagt bara små fel kvar
Jesper Edin
vad är det som är kvar då?
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda CR-V Black Edition - 2014
Toyota Auris - 2007 (tantens)
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
<!--QuoteBegin-infra+10 Jan 2006, 10:15:13--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 10 Jan 2006, 10:15:13)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->vad är det som är kvar då?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228719"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Mitt konsolen efter växel spaken är trasig.. eller rättare sagt biten där askfatet ska sitta är trasig... Så en ny sån om man inte hittar på nåt annat istället för askfat =)
Saknar lås till bagageluckan men öppnas nu på en knapp inne i bilen.. Verkar saknas nåt som öppnar bakluckan för man måste lyfta samtidigt ibland...
Nyckeln funkar endast i förar dörren.. och tändingslåset
övre biten på förardörrsidan är omklädd dåligt i något tunt högtalartyg eller dylikt!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228719"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Mitt konsolen efter växel spaken är trasig.. eller rättare sagt biten där askfatet ska sitta är trasig... Så en ny sån om man inte hittar på nåt annat istället för askfat =)
Saknar lås till bagageluckan men öppnas nu på en knapp inne i bilen.. Verkar saknas nåt som öppnar bakluckan för man måste lyfta samtidigt ibland...
Nyckeln funkar endast i förar dörren.. och tändingslåset
övre biten på förardörrsidan är omklädd dåligt i något tunt högtalartyg eller dylikt!
Jesper Edin
är där ny list runt framrutan?
Daniel Skevarp
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
Honda Accord -2009
Honda S2000 - 2005
<!--QuoteBegin-infra+10 Jan 2006, 11:45:18--><div class='quotetop'>QUOTE(infra @ 10 Jan 2006, 11:45:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->är där ny list runt framrutan?
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228743"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hmm nån list bytte dom... om det var den övre tror ja...
och hade kvar dom gamla sido listerna... alla clips byttes iaf
Dom beställde rutan, en list och alla clips när ja va där iaf...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=228743"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hmm nån list bytte dom... om det var den övre tror ja...
och hade kvar dom gamla sido listerna... alla clips byttes iaf
Dom beställde rutan, en list och alla clips när ja va där iaf...
Jesper Edin
Blir den såld innan januari är slut så skickar jag med ett grenrör som det sitter en lambda i.. även ett insug me den hel del grejer på....
Sitter även andra baklysen på... ett orginal bak finns...
Sitter "carbon" baklysen på nu iaf...
Sitter även andra baklysen på... ett orginal bak finns...
Sitter "carbon" baklysen på nu iaf...
Senast redigerad av Edin den 11 januari 2006, 14:31, redigerad totalt 1 gånger.
Jesper Edin
Ingen ???
Om jag får ett vettigt bud för den och den blir såld inom en kort framtid kan ja kanske gå ner lite i priset...
Men efter sista januari så går ja inte ner nånting! Snarare höjer priset igen....
Så skynda o fynda =)
Om jag får ett vettigt bud för den och den blir såld inom en kort framtid kan ja kanske gå ner lite i priset...
Men efter sista januari så går ja inte ner nånting! Snarare höjer priset igen....
Så skynda o fynda =)
Jesper Edin
Som sagt... Har ett bud på 26 000...
Nån som har nåt bättre bud kanske??
Nån som har nåt bättre bud kanske??
Jesper Edin
<!--QuoteBegin-A.Rydberg+23 Jan 2006, 09:42:45--><div class='quotetop'>QUOTE(A.Rydberg @ 23 Jan 2006, 09:42:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->LSi+10000:-
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=234134"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Får fundera på det.... Återkommer om det är intressant..
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=234134"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Får fundera på det.... Återkommer om det är intressant..
Jesper Edin