Läs vidare!
<a href="http://www.n24.se/dynamiskt/prylar/did_11637809.asp" target="_blank">http://www.n24.se/dynamiskt/prylar/did_11637809.asp</a>
Pimp my ride...
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
gött då får man anmäla sig **NOT**
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
synd att man skrotat det perfekta objektet daihatsu charade, hade alla förutsättningar, plus en stackars ägare som inte har en krona och inte fattar ngt om bilar [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
hade blivit en fin ansökan [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
hade blivit en fin ansökan [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... humbup.gif[/img]
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Ska fan skicka in en bild på min avställda saab 9000CD -89 [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Har man ingen som helst talan om hur bilen ska se ut när den är färdig? Om man säger att man tex vill ha JDM/race stuk på bilen får man inte det då? Visserligen så är det ju inte så mycket pimp över det men har för mig att jag sett mindre pimpiga versioner skapas av "Pimp my ride US"
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
hade man fått bestämma själv så hade jag lätt anmält mig...
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Såg lite av den brittiska varianten igår när dem gjorde om en morris tror jag det var.
Dock var han som höll i det riktigt jäkla värdelös, en medelålders vit engelskman som försöker härma xzibit i minsta detalj med språk och rörelser.
Satt och var helt förvirrad, visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg han.
Dock var han som höll i det riktigt jäkla värdelös, en medelålders vit engelskman som försöker härma xzibit i minsta detalj med språk och rörelser.
Satt och var helt förvirrad, visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag såg han.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
<!--QuoteBegin-david-o+26 Jan 2006, 17:24:47--><div class='quotetop'>QUOTE(david-o @ 26 Jan 2006, 17:24:47)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Såg lite av den brittiska varianten igår när dem gjorde om en morris tror jag det var.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=235789"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
såg också sista halvan....kan inte annat än att hålla med.
Nä låt det förbli amerikanskt. Även om jag inte är ngt jätte fan av den där bling bling stilen de håller fast vid.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=235789"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
såg också sista halvan....kan inte annat än att hålla med.
Nä låt det förbli amerikanskt. Även om jag inte är ngt jätte fan av den där bling bling stilen de håller fast vid.
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-maniac+26 Jan 2006, 17:28:26--><div class='quotetop'>QUOTE(maniac @ 26 Jan 2006, 17:28:26)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->haha undrar om det blir petter som ska härma xzibit här i sverige.
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=235791"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag tror lätt på petter då¨han är lite bilintresserad
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=235791"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jag tror lätt på petter då¨han är lite bilintresserad
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
-
Endoor
fan grappar, det luktar flopp ända hit [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/wink.gif[/img]
Sen att det i sverige skulle kosta ungefär lika mycket att slänga på 4 halvballa fälgar på en bil som det kostar dessa tokar här i staterna att göra om hela jäkla bilen oroar också.
Här i staterna är sponsring och sånt avdragsgillt... gissa vad det gör för reklammarknaden... hehe
Här i staterna är sponsring och sånt avdragsgillt... gissa vad det gör för reklammarknaden... hehe
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
jag ska söka dit me min golf 2 cl -87
den e riktigt äcklig så den borde fan komma me,
saknar bakspeglar och det hänger grejor lite hit o dit, det viner om den o brölar som fan, läcker o har sig,
riktigt fett o komma med o få alla grejor på bilen, hade tagit av allt o sålt det direkt=)
den e riktigt äcklig så den borde fan komma me,
saknar bakspeglar och det hänger grejor lite hit o dit, det viner om den o brölar som fan, läcker o har sig,
riktigt fett o komma med o få alla grejor på bilen, hade tagit av allt o sålt det direkt=)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
<a href="http://www.n24.se/dynamiskt/reklam_medi ... 121442.asp" target="_blank">http://www.n24.se/dynamiskt/reklam_medi ... 442.asp</a>
Vi har tydligen för bra bilar i sverige... now that´s a first...
Vi har tydligen för bra bilar i sverige... now that´s a first...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
<!--QuoteBegin-pr0ny+26 Jan 2006, 09:34:16--><div class='quotetop'>QUOTE(pr0ny @ 26 Jan 2006, 09:34:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jaha? så nu ska dom även förstöra svenska bilar =( får be till gudarna att dom inte får tag på nått ovanligt, typ en p1800cabbe eller motsvarande saker
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=235622"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
"Förstöra"?
Vad snackar du om? I WANT A PIMPT OUT RIDE!
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=235622"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
"Förstöra"?
Vad snackar du om? I WANT A PIMPT OUT RIDE!
Jakob Brunow
är det inte så att det redan har varit någon form av "pimp my ride" i sverige....för mig att de hette garaget eller något liknade, de gjorde bland annat om en valp( ni som gjort lumpen vet iaf vad det är för ful bil) och skulle får den coolare än doggelitos hummer vilket de absolut inte lyckades med.
om de skulle få bra med sponsring från olika företag kan de bli en serie man kan sitta å skratta år över hur fula bilarna blir. blir de så att de har en budget som måste hållas och allt ska göras på 3 dagar som de brukar vara i svensk tv så kan man sitta å gråta över att de ens tänkte på göra serien, då är de ett misslyckade innan de ens sänt skiten i TV.
en bil som är pimpad är ful inget annat, helt smaklöst det är väl därför serien är "bäst" i USA de saknar allt vad som heter stil och känsla, allt ska bara blingblinga, usch!
//emanuel
om de skulle få bra med sponsring från olika företag kan de bli en serie man kan sitta å skratta år över hur fula bilarna blir. blir de så att de har en budget som måste hållas och allt ska göras på 3 dagar som de brukar vara i svensk tv så kan man sitta å gråta över att de ens tänkte på göra serien, då är de ett misslyckade innan de ens sänt skiten i TV.
en bil som är pimpad är ful inget annat, helt smaklöst det är väl därför serien är "bäst" i USA de saknar allt vad som heter stil och känsla, allt ska bara blingblinga, usch!
//emanuel
Emanuel Larsson
<!--QuoteBegin-Tricid+18 Mar 2006, 13:34:48--><div class='quotetop'>QUOTE(Tricid @ 18 Mar 2006, 13:34:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->är det inte så att det redan har varit någon form av "pimp my ride" i sverige....för mig att de hette garaget eller något liknade, de gjorde bland annat om en valp( ni som gjort lumpen vet iaf vad det är för ful bil) och skulle får den coolare än doggelitos hummer vilket de absolut inte lyckades med.
//emanuel
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258130"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
DE va inte pimp my ride... de va en värdelös kopia på Discoverys "monster garage"
fast bilarna som ska vara med i Europas "pimp my ride" ska visst stylas i holland.. så de blir väl en bil från varje land antar jag... återstår att se vad svenskarna släpar fram för något... sålänge de inte blir en 740 bara...
//emanuel
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=258130"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
DE va inte pimp my ride... de va en värdelös kopia på Discoverys "monster garage"
fast bilarna som ska vara med i Europas "pimp my ride" ska visst stylas i holland.. så de blir väl en bil från varje land antar jag... återstår att se vad svenskarna släpar fram för något... sålänge de inte blir en 740 bara...
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto-->[u]Andreas Andersson[/u]<!--fontc--></span><!--/fontc--> Helsingborg
Nissan Micra LX [b]SÅLD[/b]
2x VW Jetta GL [b]SÅLD[/b]
Mazda 323F V6 [b]SÅLD[/b]
Honda Civic VT [b]SÅLD[/b]
Honda Civic Esi [b]SÅLD[/b]
Nissan Primera GT
Nissan Micra LX [b]SÅLD[/b]
2x VW Jetta GL [b]SÅLD[/b]
Mazda 323F V6 [b]SÅLD[/b]
Honda Civic VT [b]SÅLD[/b]
Honda Civic Esi [b]SÅLD[/b]
Nissan Primera GT