ENBART för motorrelaterade topics
Henrik85
Namn: ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Senast redigerad av Henrik85 den 9 juli 2023, 12:52, redigerad totalt 3 gång.
stumpen
Bil: Prelude -92a
Namn: Fredrik Björkman

fy fan för såna svin...

men men me vår svenska idiothjälpar lagar så får dom väl sig en klapp på huvudet o en polis som säger: pojkar nu gör ni inte så igen!!
Henrik85
Namn: ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

Senast redigerad av Henrik85 den 9 juli 2023, 12:52, redigerad totalt 2 gång.
maniac
HPC Guld Medlem
Bil: crx
Namn: Peter Åstrand
Has thanked: 2 times

bara att inse...är huvet dumt så får kroppen lida .
Peter Åstrand
gråmetallic crx -92 dohc jrsc
Endoor

För att vara politiskt inkorrekt så måste jag säga att det var gött att de fick lite ont och blöda en stund som för-straff. Allt över det är ju bara ren bonus..

Det bästa är ju att de skyldiga inte kom undan och att du kommer bli ersatt för skadorna.. men visst det är ju aptråkigt att du blev drabbad överhuvud taget.
Senast redigerad av Endoor den 15 april 2006, 22:24, redigerad totalt 1 gånger.
david-o

Håller med NeMoo, skönt att dem fick på öronen lite så dem var kvar när polisen kom.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Steelneck

Tråkigt insident!

Som du säger, man blir aldrig fri från dessa idioter. Är det inte smitare eller dylikt så är det inbrott i bilen. [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]

Det är verkligen tråkigt när sånt här händer. Det är helt obegripligt att folk som borde anses som vuxna beteer sig som idioter. Trist trist..
Olof Stålnacke
Kör: Honda CRX -88, <span style='color:red'>Audi 80 -91 (till salu)</span> & Honda Civic -02
andno

Tråkigt på bilen men bra att nötterna åkte dit! [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... anting.gif[/img]
ANDERS NORDSTRÖM, LUND #653
HONDA GOLD WING GL 1500 SE 1998

Såld:
HONDA PRELUDE 2.3 4WS 1992 (snyft)
JimmS

Du blir ersatt för skadorna men du lär säkert få betala självrisk på 1000kr el 2000kr tyvärr :/
.
Användarvisningsbild
Thomas
Bil: Civic VT
Namn: Thomas Pettersson
Been thanked: 1 time

man behöver inte betala självrisk.
Civic VT championship white (såld)
Nu: HR-V
baltis

På tal om idioter så måste jag berätta vad som hände mig i vintras...
Hade varit hemma hos en polare och druckit en kopp kaffe, när jag sedan gick ut till bilen för att åka hem (har inte mer än 1 km hem) så hade det ju själklart snöat på hela bilen, lat som jag var så sket jag i att ta bort all snö från bakluckan (var ju trots allt bara 1 km och klockan var 10 en vardagskväll.

Hoppar in i bilen, startar, sätter på stereon och backar ut... PANG!
så vad hade hänt? jo en idiot hade kommit och parkerat bakom mig därför att hon skulle gå ur bilen för att öppna sin garageport. Visst mitt fel... måste ju titta innan man backar..
MEN idiotens första kommentar när jag stiger ur bilen : "ojdå, jag tänkte när ajg ställde mig här "hoppas han inte backar på mig nu" !!!!!!!!!
Erik Svensson

Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
Användarvisningsbild
Asse
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

baltis, som du säger så var det ditt fel [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Skulle bli vansinnig om nån backade på mig bara för att han inte orkade torka av bakrutan...
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
baltis

<!--QuoteBegin-Asse+25 Apr 2006, 13:31:36--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse @ 25 Apr 2006, 13:31:36)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->baltis, som du säger så var det ditt fel [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... tongue.gif[/img]
Skulle bli vansinnig om nån backade på mig bara för att han inte orkade torka av bakrutan...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=275293"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

jo då jag var väll den största idioten i sammanhanget. MEN personen som parkerat bakom såg att jag skulle backa ut och att jag hade hela rutan full i snö... hon trodde ju till och med att jag skulle backa på henne [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... iggrin.gif[/img]
Erik Svensson

Civic Vti Sedan -92 SÅLD! golf tdi -00 pendlar vagnen... letar s2000............
Skriv svar