Priset tar nog en Cadillac Seville STS som står nedanför mig, som orignal har 4 blås.. men denna har 2 japsblås på varsin sida. Enligt mig så är det totalt smaklöst på en annars fet bil. Men han tycker säkert det ser bra ut så det är ju bra [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... /smile.gif[/img]
Går en volvo v40 här i borlänge med japsblås, ser riktigt bra ut. Inte monterat som på ctr,civic, crx m.fl (lutande snett uppåt) utan den är helt rak å lite gömd.
Sen på saab tycker jag det kan se helt ok ut oxå.
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->[b]Martin Leander - official Bärjon of HPC
Toyota MR2 -93
Borlänge[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Folk har ingen koll så är det. Såg en Mini cooper i dag med Spoonfälgar.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
som om det skulle spela nån roll? Såg ett par carlsson-fälgar för ett tag sen som jag tyckte va snygga. förvisso på tok för dyra men skulle jag fått dem billigt skulle jag inte tveka att sätta dem på legenden.. trots att det är MB fälgar..
sen att japs helt enkelt SER fel ut på såna bilar är en annan femma.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Min personliga åsikt är att specifika märkesvaror endast ska sitta på rätt bilmärke. Mugen på en BMW är lika illa som Hartge på en Honda.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
<!--QuoteBegin-Charly+19 Apr 2006, 20:13:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Charly 4 19 Apr 2006, 20:13:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag håller med.. det ser förjävligt ut... så man kan må illa... ungefär som en civic med en fet DTM-pipa som är uppsvängd som en pissoar...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=272361"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Hmm... Har varit emot sånt förr, men jag sålde ett av mina beg blås till
kompisen som monterade det på sin BMW 525. Jag var skeptisk men lät honom hållas, och när jag sen såg
resultatet tog jag tillbaka mina farhågor. Han hade monterat burken rakt och snyggt, väl instoppad under bilen så i princip det enda
som syntes var själva utblåsmynningen.
<!--QuoteBegin-Charly+19 Apr 2006, 20:13:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Charly 4 19 Apr 2006, 20:13:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->jag håller med.. det ser förjävligt ut... så man kan må illa... ungefär som en civic med en fet DTM-pipa som är uppsvängd som en pissoar...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=272361"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Då kan man ju fråga sig varför det heter DTM-pipa/rör då dem sem började med det är JGTC bilarna?
Hasse Jutenäs
Jag är hungrig...
Bilar:
Integra Type-R 1998
CR-V 2005 dragbil till båten
Ford Fjesta powwa 1982 "surf edition"