Front till CTR
Kollat i gamla trådar men hittar inget som hjälper. Speedworks (http://www.speedworks.se) var rekommenderat men sidan funkar inte (tillfälligt nere eller permanent?).
Har en liten skada på fronten som kostar skjortan att laga. Har en CTR-04 som vill bli fin nu till sommaren. En häftig men ändå halvdiskret front hade varit fint. Vill helst inte behöva byta runtom hela bilen utan bara fronten så någon alldeles för häftig front funkar inte. Kommer inte att passa in på resten utav bilen.
Någon som kan rekommendera några bra webbsidor, återförsäljare runtom i landet, etc? Kommer själv från Gbg.
Om någon har en front liggandes är det också intressant. Helst svart så slipper jag lacka om den.
---
Tizian Tang
Honda Civic Type-R
Göteborg
Har en liten skada på fronten som kostar skjortan att laga. Har en CTR-04 som vill bli fin nu till sommaren. En häftig men ändå halvdiskret front hade varit fint. Vill helst inte behöva byta runtom hela bilen utan bara fronten så någon alldeles för häftig front funkar inte. Kommer inte att passa in på resten utav bilen.
Någon som kan rekommendera några bra webbsidor, återförsäljare runtom i landet, etc? Kommer själv från Gbg.
Om någon har en front liggandes är det också intressant. Helst svart så slipper jag lacka om den.
---
Tizian Tang
Honda Civic Type-R
Göteborg
Tzn
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
köp en Mugen front, de passar till resten av bilen och är snygga!
Tror inte det ligger några 04or frontspoilar och skräpar då de är hårdvaluta, så ska du sälja din trasiga så är jag intresserad!

Tror inte det ligger några 04or frontspoilar och skräpar då de är hårdvaluta, så ska du sälja din trasiga så är jag intresserad!

-
björneheim
- Kontakt:
Jag har "Övre" delen av fronten från till en CTR-05 blå. Doc något skadad men lite spackel och en lackering så är den som en ny.
Senast redigerad av björneheim den 22 april 2006, 23:18, redigerad totalt 1 gånger.
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mattias Björneheim
Honda Civic Type-R 05 Blå SÅLD
Volvo 142 -73 Grön/Rost
Mitsubishi Colt -03 blå SÅLD
Volvo 760 -?? silver SÅLD
VW Corrado G60 -91 lila SÅLD
VW Jetta -88 Vit/Rost SÅLD numera skrotad<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Honda Civic Type-R 05 Blå SÅLD
Volvo 142 -73 Grön/Rost
Mitsubishi Colt -03 blå SÅLD
Volvo 760 -?? silver SÅLD
VW Corrado G60 -91 lila SÅLD
VW Jetta -88 Vit/Rost SÅLD numera skrotad<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->