Utställning och Blackrace 13/5 Kalmar
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Citat från KSR
"Däckiadag
Kalmar StreetRacers är återigen med och arrangerar Däckiadagen på Däckia, Polhemsg 17 i Kalmar (se karta på eniro, ligger bredvid Coop/Giraffen köpcentrum). Det kommer bland annat att anordnas bilutställning med allt från muskelbilar till ljudmonster, burnoutshow på däckias innergård och givetvis visar Däckia upp sina lokaler.
<a href='http://kartor.eniro.se/query?what=map&m ... =&ax=&pis=' target='_blank'>Karta till däckia</a>
Blackrace
Frammåt eftermiddagen/kvällen kommer även KSR, för andra gången, att anordna ett så kallat blackrace på Franskavägen i Berga Industriområde i Kalmar.
<a href='http://kartor.eniro.se/query?what=map&a ... n+2+Kalmar' target='_blank'>Karta till där blackrace annordnas</a>
Varmt välkomna att komma hit önskar vi i KSR."
Finns mer information på http://www.ksr.se
Kom gärna till kalmar. en av de städer i sverige med störst bilintresse
"Däckiadag
Kalmar StreetRacers är återigen med och arrangerar Däckiadagen på Däckia, Polhemsg 17 i Kalmar (se karta på eniro, ligger bredvid Coop/Giraffen köpcentrum). Det kommer bland annat att anordnas bilutställning med allt från muskelbilar till ljudmonster, burnoutshow på däckias innergård och givetvis visar Däckia upp sina lokaler.
<a href='http://kartor.eniro.se/query?what=map&m ... =&ax=&pis=' target='_blank'>Karta till däckia</a>
Blackrace
Frammåt eftermiddagen/kvällen kommer även KSR, för andra gången, att anordna ett så kallat blackrace på Franskavägen i Berga Industriområde i Kalmar.
<a href='http://kartor.eniro.se/query?what=map&a ... n+2+Kalmar' target='_blank'>Karta till där blackrace annordnas</a>
Varmt välkomna att komma hit önskar vi i KSR."
Finns mer information på http://www.ksr.se
Kom gärna till kalmar. en av de städer i sverige med störst bilintresse
Senast redigerad av Martin_M den 14 maj 2006, 13:00, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
- \/ision
- Bil: Honda Civic Vti EK4 Night Rider
- Namn: Calle Berletin
uppar denna!!!! en mycket trevlig tillställning!
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Civic Vti EK4 Night Rider-00 -------SÅLD
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
Innehavare av snabbaste tiden i Sverige på Lunda banan med fwd bil
sug på den Benci ;) och lycka till iår!
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
-
Mattias I
- Bil: Civic
- Namn: Mattias Ingvarsson
är mycket bilar ute den kvällen i stan, hoppas det kommer lite folk även här ifrån!
Mattias Ingvarsson, Kalmar
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Crx VT -91 [b]SS - 1,25,66[/b]
Del Sol Esi -93
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00
Del Sol Esi -93
- \/ision
<!--QuoteBegin-wain3+8 May 2006, 17:12:01--><div class='quotetop'>QUOTE(wain3 4 8 May 2006, 17:12:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->är mycket bilar ute den kvällen i stan, hoppas det kommer lite folk även här ifrån!
[right][snapback]280963[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
ja kom igen nu ni som bor någorlunda nära!!! riktigt rolig dag, bilutställnig, burntävling senare på dagen blir det blacerace , och på kvällen blir det bilträff på maxi parkeringen. en heldag helt enkelt <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='color:gray'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>stog visst allt det där uppe <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo--></span> </span>
[right][snapback]280963[/snapback][/right]
ja kom igen nu ni som bor någorlunda nära!!! riktigt rolig dag, bilutställnig, burntävling senare på dagen blir det blacerace , och på kvällen blir det bilträff på maxi parkeringen. en heldag helt enkelt <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
<span style='color:gray'><span style='font-size:8pt;line-height:100%'>stog visst allt det där uppe <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo--></span> </span>
Senast redigerad av \/ision den 8 maj 2006, 17:50, redigerad totalt 1 gånger.
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
-
_St0ff3_
- Bil: Crx Del sol - 98
- Namn: Christopher Berletin
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
kommer absolut köra dit med min bil <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Hr-v 1,6 i-dtec -16
Del Sol 1,6 ESi Eltarga -98
Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
får jag bilen att gå bra så kommer jag ner... så det är bara att hoppas att jag löser mina problem idag.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Robin Pettersson
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
Tidigare
s2k -03
ek-96 Vinterbil
Civic VT
EG6 +Turbo
- \/ision
hoppas det går bra då <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> vore kul och se din bil live!!! <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
-
_St0ff3_
- Bil: Crx Del sol - 98
- Namn: Christopher Berletin
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Hoppas att det kommer lite folk ifrån klubben så det kan bekantas lite <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[b]Hr-v 1,6 i-dtec -16
Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
Tidigare bilar:
Civic 2,2 ctdi -06
Cr-v 2,0 -06
Legend 3,5 V6 -98
Civic EG5 B20 -93
Civic EG5 -93
HR-V -99
Civic VT -91
Accord 2,2i -91
Accord 2,2i -90
[/b]
-
Fege
- Bil: civic -91 k20
- Namn: Fredrik Gehammar
- Been thanked: 10 times
Klart man kommer!
Rita sträck i 200m är alltid kul <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Rita sträck i 200m är alltid kul <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Fredrik Gehammar
Kör: Civic -91 k20
Superstage: 1.20.90
Vinnare av TimeAttackNu Club Challenge 2019 🏆
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
Ligger uppe massa bilder på ksr´s hemsida/forum nu.
Dagen på däckia:
<a href='http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6184' target='_blank'>http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6184</a>
Blackrejs:
<a href='http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6188' target='_blank'>http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6188</a>
Hade annat för mig på kvällen, men efter de rapporterna jag fick så regerade honda där.

Dagen på däckia:
<a href='http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6184' target='_blank'>http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6184</a>
Blackrejs:
<a href='http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6188' target='_blank'>http://forum.ksr.se/viewtopic.php?t=6188</a>
Hade annat för mig på kvällen, men efter de rapporterna jag fick så regerade honda där.

Senast redigerad av Martin_M den 14 maj 2006, 11:58, redigerad totalt 1 gånger.
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
-
Fege
Det var ett kul blackrace med mycket burnande <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Snygg bild du hittade Martin <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
8.30s @ 127km/h blev min bästa repa med CRXen.
Snygg bild du hittade Martin <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
8.30s @ 127km/h blev min bästa repa med CRXen.
Fredrik Gehammar
- \/ision
inte bara feges bil som gick bra.
fredde är sjukt bra på att köra <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
mycket kul var det att se <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
fredde är sjukt bra på att köra <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
mycket kul var det att se <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
-
Fege
hehe tack <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Jo de va nån jänk som va 2 tusendelar före.
De va första racet me den lilla gröna och jag trodde faktiskt inte att den gick så bra. Det brukar ju vara så att ju fulare bilen är desto fortare går de <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Nuki, du får ta och fixa till så du får riktigt laddtryck på crxen nu så kommer det grymma tider vill jag lova. Dem väger ju inte så mkt gen 1orna <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
De va första racet me den lilla gröna och jag trodde faktiskt inte att den gick så bra. Det brukar ju vara så att ju fulare bilen är desto fortare går de <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Nuki, du får ta och fixa till så du får riktigt laddtryck på crxen nu så kommer det grymma tider vill jag lova. Dem väger ju inte så mkt gen 1orna <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Fredrik Gehammar
<!--QuoteBegin-Fege+17 May 2006, 13:25:15--><div class='quotetop'>QUOTE(Fege 4 17 May 2006, 13:25:15)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->hehe tack <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]285001[/snapback][/right]
Grattis fegge till tiden..
va använde du för däck!?
nåt mer som du har gjort me motorn sen sist?!
MVH//Sam
[right][snapback]285001[/snapback][/right]
Grattis fegge till tiden..
va använde du för däck!?
nåt mer som du har gjort me motorn sen sist?!
MVH//Sam
Väl Mött
Sam Geranpayeh
Sam Geranpayeh
Först och främst vill jag säga Grattis det denna grymma tid Fege, bra spakat.
Hade de fel på sluthastigheterna? 8.3/127km/h låter sjukt bra nästan omöjligt, jag har åkt 8.29/138 km/h och då med en 2.0 ca i 60-fot.
Bra jobbat any way.
Hade de fel på sluthastigheterna? 8.3/127km/h låter sjukt bra nästan omöjligt, jag har åkt 8.29/138 km/h och då med en 2.0 ca i 60-fot.
Bra jobbat any way.
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
-
Fege
Tack tack <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Ja jag undrar själv om de som har satt upp tidtagningen verkligen har mätt rätt till 201m <!--emo&:blink:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink.gif[/img]<!--endemo--> Man får nog ta tiderna lite med en nypa salt kanske. Jag har ju inte kört denna bil innan så det är svårt att säga om det gick ovanligt snabbt eller nått. Jag körde dock 8.31 också så det var nog ingen "bugg-repa" iaf <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Sam, bilen är som jag hämtade den i borås förutom andra däck. Jag körde på Acropolis regumerade däck, bra fäste faktiskt men tyvärr väger hjulen 20kg/st <!--emo&
-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/mad.gif[/img]<!--endemo-->
Ja jag undrar själv om de som har satt upp tidtagningen verkligen har mätt rätt till 201m <!--emo&:blink:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/blink.gif[/img]<!--endemo--> Man får nog ta tiderna lite med en nypa salt kanske. Jag har ju inte kört denna bil innan så det är svårt att säga om det gick ovanligt snabbt eller nått. Jag körde dock 8.31 också så det var nog ingen "bugg-repa" iaf <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Sam, bilen är som jag hämtade den i borås förutom andra däck. Jag körde på Acropolis regumerade däck, bra fäste faktiskt men tyvärr väger hjulen 20kg/st <!--emo&
Fredrik Gehammar
-
alexanderj
Vad är det gjort med motorn da? Är det en b16a2 i den eller??
Alexander Johansson , Högsby
- \/ision
<!--QuoteBegin-alexanderj+17 May 2006, 23:01:57--><div class='quotetop'>QUOTE(alexanderj 4 17 May 2006, 23:01:57)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vad är det gjort med motorn da? Är det en b16a2 i den eller??
[right][snapback]285271[/snapback][/right]
b16a1 vill jag minnas <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]285271[/snapback][/right]
b16a1 vill jag minnas <!--emo&:hmm:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hmm.gif[/img]<!--endemo-->
Calle Berletin -Kalmar
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
#Honda Jazz-02
SuperStage 1.28
-
Mooseman
- Bil: Civic K20
- Namn: Erik Petersson
<!--QuoteBegin-Fege+17 May 2006, 21:00:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Fege 4 17 May 2006, 21:00:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tack tack <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Ja jag undrar själv om de som har satt upp tidtagningen verkligen har mätt rätt till 201m :
[right][snapback]285184[/snapback][/right]
Noll procent risk att banan är uppmätt fel. Den har en kille på vägverket mätt upp med totalstation=millimeterprecision!
Ja jag undrar själv om de som har satt upp tidtagningen verkligen har mätt rätt till 201m :
[right][snapback]285184[/snapback][/right]
Noll procent risk att banan är uppmätt fel. Den har en kille på vägverket mätt upp med totalstation=millimeterprecision!
Team Kalmar
-
Fege
Oki, ja då borde det ju stämma hyffsat <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
De e en b16a1 som sitter i. Grenrör, spjällhus, ITR svänghjul, mappat.
De e en b16a1 som sitter i. Grenrör, spjällhus, ITR svänghjul, mappat.
Fredrik Gehammar
-
Mattias I
- Bil: Civic
- Namn: Mattias Ingvarsson
Måste va mina gamla fälgar som gör allt fege. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Synd att det blev lite tungt bara.
Men det va riktigt bra kört o man får säga Grattis!
Men det va riktigt bra kört o man får säga Grattis!
Mattias Ingvarsson, Kalmar
Passat -16
Civic Ek
Tidigare Hondor:
Accord diesel -06
Aquatrax F12X -06
Aquatrax R12X -06
CBR1000RR -06
Civic EK3 -00
CBR 1000RR -04
CBR 929rr -00