Tänkte dra igång en träff nu på Fredag den 2 Juni, Körde ju en Poll innan och det var ett antal personer som röstade och Helsingborg vann där. Mer än 20personer röstade, och nu får vi se om alla kan komma!!
Kan någon från HBG hjälpa till o fixa det där med ställen o möta upp oss andra som inte kan HBG, typ Eko eller någon.
Fredag:
När: 19.00 -
Var: Maxhamburgar ställe! kolla kartan
Tänkte köra liten träff, där alla kan snacka, och så, vill också att alla ska uppleva statena på en Fredagskväll.
Med hopp om fint väder och MASSOR av Hondor <!--emo&:sun:--><!--endemo-->
Önskar jag er en fortsatt trevlig dag.
Komigen nu gott folk det skulle bli kul med en träff!!
Uppdatering lista kl 21.50 (30 Maj)
Uppdatering lista kl 22.26 (1 Juni)
1. Racing_sw (Trung)
2. Civic_boy (Elvis)
3. Andreas79 (Andreas)
4. Peter_1976 (Peter)
5. Lövet (Fredrik)
6. benghan (Henrik)
7. Masso (Markus)
8. Eisenhut (Marcus)
9. Eko (Ekrem)
10. sk8micke (Michael)
11. Chrille79 (Christian)
12. Snuffan (Petra)
13. Koffe (Kristofer)
14. Jocke_A (Joakim)
15. NippleN (Lukas)
16. stiivN (Stefan)
17. Rasmus (Rasmus)
18. LinusCivic (Linus)
19. Tsubasa (Björn)
20. Kenni_CRX (Kenni)
21. Speedaddict (Tommy)
22. Xerxes (Pierre)
23. and1 (Cuong)
24. Ekos polare (Ekrems polare Kör Crx)
25. Regge (Erik)
26. Freed (Andreas)
27. Dahlis (andre)
De flesta av dem på listan är säkra på
att de kommer thumbup.gif
Några åker med i andras bilar från klubben/
& några dyker upp senare
Försök komma kl 19.00 <!--emo&:)--><!--endemo-->
andreas uppdaterar helatiden på sista sidan av tråden!
<span style='color:red'>
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Mitt nr är 0735317267 hör av er om ni har problem o hitta</span></span>
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 1 juni 2006, 23:21, redigerad totalt 1 gånger.
lite off nu...men kör en träff i Vbg nångång vid fästningen tycker jag. alfaklubben hade en liten träff där nu i helgen saab klubben hade förra ons volvos hade en liten nu i helgen med...hade vart kul m honda. back to topic.
<!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Nej bara för man har tryckt på luftfilter och grenrör det ger inte 100 hk !!<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--QuoteBegin-BEATNIK+30 May 2006, 10:33:27--><div class='quotetop'>QUOTE(BEATNIK @ 30 May 2006, 10:33:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->lite off nu...men kör en träff i Vbg nångång vid fästningen tycker jag. alfaklubben hade en liten träff där nu i helgen saab klubben hade förra ons volvos hade en liten nu i helgen med...hade vart kul m honda. back to topic.
[right][snapback]291196[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nu rör denna tråden endast anmälning till HBG-träffen <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Så isåfall - var vänlig skriv om VBG i en annan träfftråd är du snäll.
Beatnik: kör en intressekoll på en ny topic där . annars kan du ju komma ner hit <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-Civic_Boy+30 May 2006, 16:08:43--><div class='quotetop'>QUOTE(Civic_Boy @ 30 May 2006, 16:08:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->kommer de inte mer än 10 pers är det ju inte lönt ,eller va säger ni?
[right][snapback]291373[/snapback][/right]
Nej precis.. men det gör det säkert... vi kan ju bestämma på torsdag kväll eller
fredag förmiddag så ser vi hur det ser ut då <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Borde komma minst 10 bilar! Och hopp om gott väder med men det blir säkert
bättre än det varit än så länge i veckan... tveksam om det skulle bli regn på
fredag.. inte vad jag kan se på väderleken iallafall..
okey då är vi 8st änsålänge med tur, eko kanske också kan pilla dit sig , haha din fåfänge jävel <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-Eisenhut+30 May 2006, 16:26:09--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut @ 30 May 2006, 16:26:09)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Jag lär ändå dra upp till Helsingborg på kvällen så jag får väl dra dit någon timme tidigare... Är inte helt säker dock.
[right][snapback]291397[/snapback][/right]
Gutt. då kan vi kanske ha sällskap upp...?
kommer va mycket folk där ändå <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo--> eko brukar va där har sett chrille nån gång oxå åså brukar den svart gröna turbo rexen va där så lite hondor e där! samt en väldigt stylad ITR
bara o knuffa innom <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Kommer eventuellt.. vill klämma lite på en type r om någon sådan dyker upp <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Får se så jag inte däckat efter jobbet och om jag vågar visa upp kärran innan den e klar =P
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
<!--QuoteBegin-Snuffan+30 May 2006, 20:10:00--><div class='quotetop'>QUOTE(Snuffan @ 30 May 2006, 20:10:00)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kommer eventuellt.. vill klämma lite på en type r om någon sådan dyker upp <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Får se så jag inte däckat efter jobbet och om jag vågar visa upp kärran innan den e klar =P
[right][snapback]291516[/snapback][/right]
Jag och Masso ska nog köra upp tillsammans, och han kör ju numera en CTR. Du får säkert klämma om du frågar snällt!
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17