Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
någon som ska till hbg idag?
-
Anonymous
någon som ska till hbg idag?
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Är det körning ikväll då?
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
fekke är kör sugen <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> körde ju som fan i fredes <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
haha <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> jag glider nog o kollar en runda kanske drar nån repa har fortfarande mina rajsing hjul på <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
Anonymous
gött <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> är de fint väder så kommer jag o mitt svarta as <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
blir väl en del körningar precis som i fredags. men inte säkert de blir lika mycke folk. de vet man bara när kvällen närmar sig.
tror de kan bli rätt bra då polisen tar för givet att de är helger och inte kommer tänka på detta idag
tror de kan bli rätt bra då polisen tar för givet att de är helger och inte kommer tänka på detta idag
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
Anonymous
fint väder o allt än så länge <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Vafan fekke köp mindre hjul till din bil ! <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> Dom fälgar ser jävligt tunga ut när du kör <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Eller kör med ett par andra fram..
Stefan Karlsson
-
Anonymous
<!--QuoteBegin-stiivN+5 Jun 2006, 19:01:34--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 5 Jun 2006, 19:01:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Vafan fekke köp mindre hjul till din bil ! <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> Dom fälgar ser jävligt tunga ut när du kör <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> Eller kör med ett par andra fram..
[right][snapback]294291[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
det är jobbigt att byta <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> du kan få göra de till mig <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> men jag tycker de går ganska bra att köra med 19:)
[right][snapback]294291[/snapback][/right]
det är jobbigt att byta <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> du kan få göra de till mig <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo--> men jag tycker de går ganska bra att köra med 19:)
-
Eisenhut

Har du inte för stor rullomkrets med dom fälgarna?
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
Anonymous
<!--QuoteBegin-Eisenhut+5 Jun 2006, 23:46:01--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut 4 5 Jun 2006, 23:46:01)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har du inte för stor rullomkrets med dom fälgarna?
[right][snapback]294473[/snapback][/right]
skiljer med 2.6 % men de spelar väl ingen roll kör om folk ändå <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]294473[/snapback][/right]
skiljer med 2.6 % men de spelar väl ingen roll kör om folk ändå <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
-
Eisenhut

Du får ju köra på mindre än org, då lär du ju dra fler...
Sen körde väl du 9.1xx på MECA? Det lär du aldrig kunnat göra med dom fälgarna iaf...
Sen körde väl du 9.1xx på MECA? Det lär du aldrig kunnat göra med dom fälgarna iaf...
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
fekke
<!--QuoteBegin-Eisenhut+5 Jun 2006, 23:50:44--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut @ 5 Jun 2006, 23:50:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Du får ju köra på mindre än org, då lär du ju dra fler...
[right][snapback]294476[/snapback][/right]
men med mindre fälgar spinner jag mer. tycker de går bättre med 19 än 17 pga fästet
[right][snapback]294476[/snapback][/right]
men med mindre fälgar spinner jag mer. tycker de går bättre med 19 än 17 pga fästet
-
Eisenhut

Hade varit kul att se dig köra med 15" och R-däck...
Tror du hade kunnat få GRYMMA tider...
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
Anonymous
<!--QuoteBegin-Eisenhut+5 Jun 2006, 23:57:08--><div class='quotetop'>QUOTE(Eisenhut 4 5 Jun 2006, 23:57:08)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hade varit kul att se dig köra med 15" och R-däck...
[right][snapback]294478[/snapback][/right]
var på väg att köpa ett par r däck eller vad de var på 15tummare:) men lite för mycke pengar efter som jag inte kör så mycke på tider:) men sen är de mycke snyggare att jag har 19 än tex 15 på min bil <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> sen får de gå hur de vill. fast de går ganska bra med 19
[right][snapback]294478[/snapback][/right]
var på väg att köpa ett par r däck eller vad de var på 15tummare:) men lite för mycke pengar efter som jag inte kör så mycke på tider:) men sen är de mycke snyggare att jag har 19 än tex 15 på min bil <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> sen får de gå hur de vill. fast de går ganska bra med 19
-
Eisenhut

Du behöver ju inte ha dom fälgarna på hela tiden. Dock så är det lite tufft med 15" slipstream på CTR, enligt mig iaf.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
Anonymous
nä sant men de är jobbigt att byta <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> har 2 olika låsbultar i var fälg oxå. hade jag haft 15 på min så hade det sett ut som en jeeep ju <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
grabbar, r-däck är ingen höjdare på strippen.
15" dragradialer, et street, eller slicks ska ni ha.
anledningen till att den inte spinner lika mkt med 19" är ju dels för att du tappar så otroligt mkt av den goda utväxlingen som bilen har original, den blir ännu bättre med mindre hjul. (bilen orkar inte)
att inte spinna kräver teknik av föraren, det är så du kör snabba 60fot och det är således oxo då du kör snabba tider.
anledningen till att den inte spinner lika mkt med 19" är ju dels för att du tappar så otroligt mkt av den goda utväxlingen som bilen har original, den blir ännu bättre med mindre hjul. (bilen orkar inte)
att inte spinna kräver teknik av föraren, det är så du kör snabba 60fot och det är således oxo då du kör snabba tider.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
Anonymous
<!--QuoteBegin-JG+6 Jun 2006, 12:30:30--><div class='quotetop'>QUOTE(JG 4 6 Jun 2006, 12:30:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->grabbar, r-däck är ingen höjdare på strippen.
[right][snapback]294590[/snapback][/right]
det är helt sant. men anledningen till att jag inte bytar däck var gång är att jag inte pallar <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ser bättre ut med 19 därför kör jag med de alltid.sen om man ska köra race med dom så får man ju skylla sig själv eller hur <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
det är helt sant. men anledningen till att jag inte bytar däck var gång är att jag inte pallar <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ser bättre ut med 19 därför kör jag med de alltid.sen om man ska köra race med dom så får man ju skylla sig själv eller hur <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
<!--QuoteBegin-fekke+6 Jun 2006, 13:57:59--><div class='quotetop'>QUOTE(fekke 4 6 Jun 2006, 13:57:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-JG+6 Jun 2006, 12:30:30--><div class='quotetop'>QUOTE(JG 4 6 Jun 2006, 12:30:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->grabbar, r-däck är ingen höjdare på strippen.
[right][snapback]294596[/snapback][/right]
japp, jag förstår, en ctr så ny som din är ju ingen bil som man vill kapa i plåten, byta däck till höger o vänster mm.
dom är jävligt snygga dina fälgar om vi nu bortser drån prestandan. <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
man får ju prioritera, din bil tycker jag som sagt fortfarande är lite för ny för att bara "köra o slakta", jag hade nog haft den att glida i oxo, sen kan man prova på lite grann som du gör.
du har kört snabbast tid hittills av hbg hondagrabbarna ändån <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]294596[/snapback][/right]
japp, jag förstår, en ctr så ny som din är ju ingen bil som man vill kapa i plåten, byta däck till höger o vänster mm.
dom är jävligt snygga dina fälgar om vi nu bortser drån prestandan. <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
man får ju prioritera, din bil tycker jag som sagt fortfarande är lite för ny för att bara "köra o slakta", jag hade nog haft den att glida i oxo, sen kan man prova på lite grann som du gör.
du har kört snabbast tid hittills av hbg hondagrabbarna ändån <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Johan Grönberg
-
Anonymous
ja o de är ju inte dåligt de heller att köra den tiden då <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> kanske därför alla gnälleR?<!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo--> nä men efter som jag inte kör så på bana direkt eller på tider så är de verkligen onödigt att köpa andra däck enligt mig jag skiter inte pengar precis