Helsingborgs träffen saker =)
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
- Been thanked: 1 time
Polisen jagar och stör motorfolket
<a href='http://hd.se/helsingborg/2006/06/02/pol ... _och_stoer' target='_blank'>http://hd.se/helsingborg/2006/06/02/pol ... h_stoer</a>
<a href='http://hd.se/helsingborg/2006/06/02/pol ... _och_stoer' target='_blank'>http://hd.se/helsingborg/2006/06/02/pol ... h_stoer</a>
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
- NippleN
- Bil: Civic EE9
- Namn: Lukas Gullberg
ahh okej då kan vi säga såhär, vikka snutar gillar street race?
o vikka street racers, eller motorintresserade som tittar på street race gillar snuten?
nee dom där grisarna har för mycke makt enligt mej <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
o vikka street racers, eller motorintresserade som tittar på street race gillar snuten?
nee dom där grisarna har för mycke makt enligt mej <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo-->
Lukas Gullberg
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
0732-022675
Civic EE9R -91
Civic EK3 -96
Civic SL5 -83
<!--QuoteBegin-JG+4 Jun 2006, 23:18:43--><div class='quotetop'>QUOTE(JG 4 4 Jun 2006, 23:18:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-M%G+4 Jun 2006, 19:57:07--><div class='quotetop'>QUOTE(M%G 4 4 Jun 2006, 19:57:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-eko+4 Jun 2006, 17:56:43--><div class='quotetop'>QUOTE(eko 4 4 Jun 2006, 17:56:43)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->om ni tycker detta va lagom snabba hondor denna veckan så kommer där en crx vt om några veckor som kommer piska skiter ur oss och mycke annat..
b16 N/A !
[right][snapback]293856[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
bahahaha...
B18 powwa ska det ju va! måste hitta kaross snart, sen kommer jag, o då kommer ingen hänga med=)
hänger ngn me får jag ta mazdan istället
Får bara hoppas man e ledig ngn fredag sen kommer jag o tittar till er lite <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]293882[/snapback][/right]
<!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> b18 crx på 800kg räcker inte långt, mazdan däremot kanske står sig lite bätttre, om växellådan vill hålla ihop.
men jag tror inte du kör från alla, upp till bevis <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]293969[/snapback][/right]
i helsingborg på gatorna finns det inget speciellt snabbt, inte bland dom som hänger på stattena o käkar cheesburgare iallafall=)
finns vell ett par vassa raggar v8or kanske men dom kör inte o gasar så mö på gatan.
din bil kommer ju inte gå o köra på gatan så där e inga andra vassa fwd bilar va jag vet iallafall, men finns säkert ngn som trimmat mer det finns d alltid.
Jaja får se om man får stor spö eller ej=)
b16 N/A !
[right][snapback]293856[/snapback][/right]
bahahaha...
B18 powwa ska det ju va! måste hitta kaross snart, sen kommer jag, o då kommer ingen hänga med=)
hänger ngn me får jag ta mazdan istället
Får bara hoppas man e ledig ngn fredag sen kommer jag o tittar till er lite <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]293882[/snapback][/right]
<!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo--> b18 crx på 800kg räcker inte långt, mazdan däremot kanske står sig lite bätttre, om växellådan vill hålla ihop.
men jag tror inte du kör från alla, upp till bevis <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]293969[/snapback][/right]
i helsingborg på gatorna finns det inget speciellt snabbt, inte bland dom som hänger på stattena o käkar cheesburgare iallafall=)
finns vell ett par vassa raggar v8or kanske men dom kör inte o gasar så mö på gatan.
din bil kommer ju inte gå o köra på gatan så där e inga andra vassa fwd bilar va jag vet iallafall, men finns säkert ngn som trimmat mer det finns d alltid.
Jaja får se om man får stor spö eller ej=)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
<!--QuoteBegin-M-G+5 Jun 2006, 01:44:54--><div class='quotetop'>QUOTE(M-G @ 5 Jun 2006, 01:44:54)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->[right][snapback]293998[/snapback][/right]
på gatan utan tidtagning är fullständigt ointressant, tjuvar man lite i starten (eller om motståndaren inte reagerar lika fort) vilket kanske ingen kan änns se i kombination med en bra 60fot så kör man lätt ifrån grymare bilar.
har man lite mer pulver än en vanlig svenssonbil så hänger mkt på 60fot och reaktion.
jag kommer köra gatreggat, men streetrace ger inte mig så mkt, men nån gång kan man ju kanske försöka visa var skåpet ska stå =)
nej fwd finns här inget, men jag fick för mig att du menade samtliga klasser.
på gatan utan tidtagning är fullständigt ointressant, tjuvar man lite i starten (eller om motståndaren inte reagerar lika fort) vilket kanske ingen kan änns se i kombination med en bra 60fot så kör man lätt ifrån grymare bilar.
har man lite mer pulver än en vanlig svenssonbil så hänger mkt på 60fot och reaktion.
jag kommer köra gatreggat, men streetrace ger inte mig så mkt, men nån gång kan man ju kanske försöka visa var skåpet ska stå =)
nej fwd finns här inget, men jag fick för mig att du menade samtliga klasser.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Ursäkta, men: VAR E BILDERNA? <!--emo&:crybaby:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/crybaby.gif[/img]<!--endemo-->
Fanns ju hur många som hellst som fottade... måste finnas mååååånga bilder <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Fanns ju hur många som hellst som fottade... måste finnas mååååånga bilder <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Markus Persson
-
Andreas79
<!--emo&:sun:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sun.gif[/img]<!--endemo--> Hondaträff m.m Helsingborg 2 Juni 2006
Foto © Andreas Jönsson http://www.smidztorp.com
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>ALLA foton finns här: <a href='http://www.smidztorp.com/phalbum/thumbn ... p?album=40' target='_blank'>http://www.smidztorp.com/phalbum/thumbn ... lbum=40</a></span>
Fler foton från bilträffar m.m finns på min hemsida!
Skriv gärna i gästboken när ni har vägarna förbi.
Foto © Andreas Jönsson http://www.smidztorp.com
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>ALLA foton finns här: <a href='http://www.smidztorp.com/phalbum/thumbn ... p?album=40' target='_blank'>http://www.smidztorp.com/phalbum/thumbn ... lbum=40</a></span>
Fler foton från bilträffar m.m finns på min hemsida!
Skriv gärna i gästboken när ni har vägarna förbi.
Senast redigerad av Andreas79 den 5 juni 2006, 12:17, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
filmerna kommer så fort han har tid
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
VMT
- Bil: Jazz, FR-V, EG9
- Namn: Trung Vu
- Has thanked: 6 times
- Kontakt:
Tack för bilderna Andreas men Var är bilder på Väla streetrace? <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo-->
Civic EG9 K24@inside
FRV 06
Jazz 06
EP3 05, EG6 92, EJ9 97, EK3 96, MB3 97, MB2 97, EG2 92, EG5 94, EG4 92, Audi A4 1.8 96, Toyota Corolla 90.
FRV 06
Jazz 06
EP3 05, EG6 92, EJ9 97, EK3 96, MB3 97, MB2 97, EG2 92, EG5 94, EG4 92, Audi A4 1.8 96, Toyota Corolla 90.
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
<!--QuoteBegin-eko+5 Jun 2006, 18:13:48--><div class='quotetop'>QUOTE(eko 4 5 Jun 2006, 18:13:48)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->regge!!!! kolla sista bilden!! försker du ta mig bakifrån?? <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> de är inte långt ifrån de där
[right][snapback]294236[/snapback][/right]
helvette.. det där var inte meningen att du skulle se <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]294236[/snapback][/right]
helvette.. det där var inte meningen att du skulle se <!--emo&:oops:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/oops.gif[/img]<!--endemo-->
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
haha de lugnt, jag såg dig i backspeglen du låg rätt nära men så länge du inte stötte till den så <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
TRÖTT PÅ FRAMHJULSDRIFT!!!!!!
-
Andreas79
Räcker inte de bilderna jag tog - bättre än inget ? <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Har ju filmat massor också ... mycket att se på vettni!
Och det blir bra dessutom.. ni får se det oklippt... racen <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Inte lönt att fotografera då det var ganska mörkt där på Väla,
så jag filmade där istället.. och fotograferade på max som ni
såg... men trevligt ni gillade de bilder jag tagit iallafall <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Har ni missat att jag skrivit ett antal gånger nu att jag har
både jobbat och inte varit hemma i helgen därför jag inte hunnit
med att lägga in filmen <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Alla är otåliga hehe.. den som väntar på nå't gott!
EDIT: Förstår att ni både är otåliga och att ni skämtar...
Har ju filmat massor också ... mycket att se på vettni!
Och det blir bra dessutom.. ni får se det oklippt... racen <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Inte lönt att fotografera då det var ganska mörkt där på Väla,
så jag filmade där istället.. och fotograferade på max som ni
såg... men trevligt ni gillade de bilder jag tagit iallafall <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Har ni missat att jag skrivit ett antal gånger nu att jag har
både jobbat och inte varit hemma i helgen därför jag inte hunnit
med att lägga in filmen <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
Alla är otåliga hehe.. den som väntar på nå't gott!
EDIT: Förstår att ni både är otåliga och att ni skämtar...
Senast redigerad av Andreas79 den 5 juni 2006, 19:01, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
haha jag tycker snart synd om andreas vilken press killen har på sig <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
kan du lägga upp filmen snart???????????????????????????????
nä men andreas jag skojjar bara <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
kan du lägga upp filmen snart???????????????????????????????
nä men andreas jag skojjar bara <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
-
Andreas79
haha tur nån förstår mig <!--emo&:wohow:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wohow.gif[/img]<!--endemo-->
.... har ni tur kommer filmen inom 2 veckor <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
.... eller senare ikväll !!! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
.... har ni tur kommer filmen inom 2 veckor <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
.... eller senare ikväll !!! <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Andreas79 den 5 juni 2006, 18:57, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
andreas lägg den i medlemsforumet om man ser bilarna för de är inte så bra om vem som helst ser de, så lite bättre om de är inom medlemmar. jag är inte medlem men ska bli de nu har bara inte orkat =)
nån stör sig säkert men de är nog det som är mest rätt
nån stör sig säkert men de är nog det som är mest rätt
-
Andreas79
Jag kommer att lägga en länk till film i
medlemsforumet istället av olika anledningar!!
Sent ikväll kommer den upp där <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Ni som inte fått er medlemskod ännu - adda mig på msn så får ni länken..
(min msn står i min profil)
medlemsforumet istället av olika anledningar!!
Sent ikväll kommer den upp där <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Ni som inte fått er medlemskod ännu - adda mig på msn så får ni länken..
(min msn står i min profil)
Senast redigerad av Andreas79 den 5 juni 2006, 20:10, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
- Peter_1976
- Bil: Honda Civic 2.0 GL (FD2)
- Namn: Peter Sköld
Fan vad gutt, Andreas
Du är en pärla <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
Du är en pärla <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
- Regge
wroom wroom =)
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
Snuffan
- Bil: CTR EP3 -04
- Namn: Petra Tornelv
Citerar fabror blå
"Det händer att någon bilist bötfälls för att fordonet har felaktig utrustning. Eller för störande körning, typ en burnout"
Felaktig utrustning?!
Den där felaktiga utrustningen? Som?
EDIT: Petra bör nog gå å sova nu när hon ändå missuppfattar allt <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Tar bort lite så ni kan missförstå mig rätt <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
SÅ.. mkt bättre <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
"Det händer att någon bilist bötfälls för att fordonet har felaktig utrustning. Eller för störande körning, typ en burnout"
Felaktig utrustning?!
Den där felaktiga utrustningen? Som?
EDIT: Petra bör nog gå å sova nu när hon ändå missuppfattar allt <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Tar bort lite så ni kan missförstå mig rätt <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
SÅ.. mkt bättre <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Senast redigerad av Snuffan den 5 juni 2006, 22:30, redigerad totalt 1 gånger.
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
- Regge
Då får inte burna, tyvärr
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
-
Snuffan
- Bil: CTR EP3 -04
- Namn: Petra Tornelv
Finns det några konkreta anledningar till det?
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
-
Andreas79
<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Filmen ligger nu i medlemsforumet <!--emo&:hpcrock:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/hpcrock.gif[/img]<!--endemo--> </span>
Senast redigerad av Andreas79 den 5 juni 2006, 22:07, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Vårdslöshet i trafiken...
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Sen, allvarligt talat... Hur skulle det se ut om det vore fullt lagligt? Däckrök från varje rödljus typ? Livsfarligt enligt mig.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
<!--QuoteBegin-Snuffan+5 Jun 2006, 22:06:16--><div class='quotetop'>QUOTE(Snuffan @ 5 Jun 2006, 22:06:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Finns det några konkreta anledningar till det?
[right][snapback]294344[/snapback][/right]
miljön
vårdslöshet i trafik (risk att någon skadas mm)
störande av allmän ordning
1000kr per meter har jag för mig att böterna ligger på
tycker det är ganska självklart
[right][snapback]294344[/snapback][/right]
miljön
vårdslöshet i trafik (risk att någon skadas mm)
störande av allmän ordning
1000kr per meter har jag för mig att böterna ligger på
tycker det är ganska självklart
Johan Grönberg
-
PatrikGBG
- Bil: FN2/CW2
- Namn: Patrik Andersson
verkligen...
varför kan folk inte bara acceptera regler och lagar...
oavsett vad man tycker om dom
varför kan folk inte bara acceptera regler och lagar...
oavsett vad man tycker om dom
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
Urgammal