Hur många har sett TF&TF Tokyo drift?
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Fick en förhandsvisning nyss, första 10 minutrarna sög styggt sen vart det väll lite bättre, den gick ju å se iaf, men gud att dom måste andvända datorn till allt tillåmed drifting när det finns folk som skulle kunna göra skiten på riktigt, BÄTTRE
men men på slutet fick man sig ju ett smile å ett skratt iaf =)
nån annan som har sett den?
Mvh Jimmy
men men på slutet fick man sig ju ett smile å ett skratt iaf =)
nån annan som har sett den?
Mvh Jimmy
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
-
bakos
- Bil: Honda Prelude 2.3 -92 4ws
- Namn: David Bakos
håller med dig totalt.
förstår mig heller inte på varför man ska animera så mycket,
det kryllar ju av grymma dorifto kids i japan. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
det kryllar ju av grymma dorifto kids i japan. <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Prelude -92 4ws svart
Prelude -92 röd
Prelude -92 röd
-
sk8micke
- Bil: prelude bb6
- Namn: Micke svensson
<!--QuoteBegin-bakos+20 Jun 2006, 16:48:34--><div class='quotetop'>QUOTE(bakos @ 20 Jun 2006, 16:48:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->håller med dig totalt.
[right][snapback]299816[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
japp men nu e den mest inspelad i usa;) <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> har inte sett den än dock fikc mitt ex me rysk dubbning = inte lika kul <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
japp men nu e den mest inspelad i usa;) <!--emo&:whip:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whip.gif[/img]<!--endemo--> har inte sett den än dock fikc mitt ex me rysk dubbning = inte lika kul <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
www.garaget.org/sk8micke
kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
-
MagnusL
- Bil: Accord 99
- Namn: Magnus Lovgren
<!--QuoteBegin-bakos+20 Jun 2006, 16:48:34--><div class='quotetop'>QUOTE(bakos @ 20 Jun 2006, 16:48:34)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->förstår mig heller inte på varför man ska animera så mycket,
För att det är så jävla mycket billigare. Det är oftast enda skälet. Tyvärr.
För att det är så jävla mycket billigare. Det är oftast enda skälet. Tyvärr.
2008 wrx sti
2008 wrx sti
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
ÄR det verkligen så mycket billigare med animering? det finns rätt grymma driftare som knappast tar speciellt mycket betalt för att få ratta en stylad bil brett i en film.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
-
MagnusL
<!--QuoteBegin-EcciBaka+22 Jun 2006, 01:58:19--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 22 Jun 2006, 01:58:19)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->ÄR det verkligen så mycket billigare med animering? det finns rätt grymma driftare som knappast tar speciellt mycket betalt för att få ratta en stylad bil brett i en film.
[right][snapback]300373[/snapback][/right]
Ja, det ÄR det. Spelar inte så stor roll vad driftarna tar betalt. Det är filmteamet och all utrustning som kostar pengar. Det är sjukt mycket billigare med animationer. Vi pysslar en hel del med sådant på jobbet och det blir bara vanligare och vanligare.
[right][snapback]300373[/snapback][/right]
Ja, det ÄR det. Spelar inte så stor roll vad driftarna tar betalt. Det är filmteamet och all utrustning som kostar pengar. Det är sjukt mycket billigare med animationer. Vi pysslar en hel del med sådant på jobbet och det blir bara vanligare och vanligare.
2008 wrx sti
2008 wrx sti
-
MagnusL
<!--QuoteBegin-wriid+22 Jun 2006, 07:22:59--><div class='quotetop'>QUOTE(wriid @ 22 Jun 2006, 07:22:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tror mer att det handlar om säkerhet faktiskt... finns inte så många försäkringsbolag som försäkrar skådespelare för sånna filmer i USA.
[right][snapback]300385[/snapback][/right]
Jodå, försäkringar finns det är inget problem alls, däremot kostar det en del pengar.
[right][snapback]300385[/snapback][/right]
Jodå, försäkringar finns det är inget problem alls, däremot kostar det en del pengar.
2008 wrx sti
2008 wrx sti
- Martin_M

- Bil: del Sol K24
- Namn: Martin Mogren
- Has thanked: 63 times
- Been thanked: 22 times
- Kontakt:
ja helt ok rulle ändå. var rätt trött när jag såg den iof. men helt ok
Sista scenen va rätt go som sagt
Sista scenen va rätt go som sagt
Bil:
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
Honda del Sol -95
Honda CR-V 1.6D -16
-
hondapower
- Been thanked: 3 times
njaa,den andra filmen va inte vad ja hade hoppats på..lika så den här 3e nu också.
dock så tyckte ja att den var bättre än den andra filmen.
men en så länge så ligger första filmen tyngst i mitt tycke.
tycker dock det är så synd att HollyWood ska styra så mycket för att filmen ska "bli" en kassa succe..synd då att det verkliga temat och verkligheten som man fick fram bra i första filmen nu i princip försvunnit helt.
dock så gillade ja Rik Vs "problem kille" i början när dom gasar.
hehe,nice å slakta en sån bil <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
dock så tyckte ja att den var bättre än den andra filmen.
men en så länge så ligger första filmen tyngst i mitt tycke.
tycker dock det är så synd att HollyWood ska styra så mycket för att filmen ska "bli" en kassa succe..synd då att det verkliga temat och verkligheten som man fick fram bra i första filmen nu i princip försvunnit helt.
dock så gillade ja Rik Vs "problem kille" i början när dom gasar.
hehe,nice å slakta en sån bil <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
-
Hondaholic
Såg den nyss..Helt klart dålig!! <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
Mitsubishi Lancer EVO 5 GSR
Mitsubishi Eclipse GS-T
Mitsubishi Eclipse GS-T
-
Krolleg
- Bil: Civic type R -05
- Namn: Kristoffer Gustafsson
- Kontakt:
Biopremiär på fredag. Man väntar ju <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Kristoffer Gustafsson
HPC member #1262
Civic Type R -05
HPC member #1262
Civic Type R -05
på fredag, här har den premiär imorrn <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo--> ni är lite efter i sverige <!--emo&:whistling:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/whistling.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
Mattias "Racke" Rahkolin
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Nu: Seat Leon FR 1.8T -05
EX: Civic EK4 VTI - 00
EX: Civic EJ2/Coupe - 95
Så jävla amerikanskt, och så jävla patetiskt.
Trött på att Fast 'n the furious filmerna alltid ska förspråka kriminalitet !!
Allmänt folk får ju likadana tankar om streetracers och alla andra som älskar bilar. Så jävla sjukt trött, kan dom fan inte bara göra en film om bilar och fart istället för massa pang pang och pengar hit å dit.
Nej, tacka vet jag 2 fast 2 real for hollywood som är mycket bättre ! Där visar dom riktigt hur det är, hur folk med samma intresse trivs ihop ! Ingen bryr sig om du är svart, vit, gul, liten eller stor. Så länge du har samma intresse! Bilar !
Filmen hade ju fina sekvenser och självklart en hel del animerad. Men bilarna var ju fina och bilsekvenserna häftiga. Så jävla töntigt att lägga in Yakuza å allt sånt skit i filmen.
Nej, tur jag lånade denna på internet, för bio är den inte värd !
Trött på att Fast 'n the furious filmerna alltid ska förspråka kriminalitet !!
Allmänt folk får ju likadana tankar om streetracers och alla andra som älskar bilar. Så jävla sjukt trött, kan dom fan inte bara göra en film om bilar och fart istället för massa pang pang och pengar hit å dit.
Nej, tacka vet jag 2 fast 2 real for hollywood som är mycket bättre ! Där visar dom riktigt hur det är, hur folk med samma intresse trivs ihop ! Ingen bryr sig om du är svart, vit, gul, liten eller stor. Så länge du har samma intresse! Bilar !
Filmen hade ju fina sekvenser och självklart en hel del animerad. Men bilarna var ju fina och bilsekvenserna häftiga. Så jävla töntigt att lägga in Yakuza å allt sånt skit i filmen.
Nej, tur jag lånade denna på internet, för bio är den inte värd !
Stefan Karlsson
-
Branten
- Bil: CTR EP3
- Namn: Erik Brantås
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 2 times
inte värd att betala för att se på bio, men helt ok som tidsfördriv.
5/10 från mig
mkt animering, katastrofalt dålig handling, men tuffa stunts och bilar.
5/10 från mig
mkt animering, katastrofalt dålig handling, men tuffa stunts och bilar.
Medlem första gången 2001. Aldrig lyckats skaka av mig Hondaintresset.
Kör: EP3 K24 -05, Porsche Boxster S -05
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Kör: EP3 K24 -05, Porsche Boxster S -05
Hondahistorik:
CRX -88
CRX -89
Civic EG6 -92
Jag skiter i vad alla nu tycker om mina tankar, men filmen är grymmt bra...tycker jag om ettan sammt tvåan, visst har dom dålig handling, visst finns de animering, men vafan det finns inte så många filmer som är som dessa så man måsteä ndå gilla dom... min tanke.. nu blir man bara sugen på NFSU2 o drifta vidare <!--emo&;)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wink.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
aa jo sant, gilla mustangen i slutet som fan <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo--> men fan va man skrattan är han misslyckades med driftingen <!--emo&:P-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/tongue.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
fyfan va dålig film! <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
för mye plaststyling för lite JDM!
sen mustangen... 4sätt o pajja en mustang:
ta bort dess manlighet , grillen och mustangen
sätta på nyare fälgar, inga oldschool american muscle
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
Den får 3an för Tjejen va het + slutet me Vin Disel va fett!
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
Aleksandar Petrovic
-
Krolleg
- Bil: Civic type R -05
- Namn: Kristoffer Gustafsson
- Kontakt:
Smaken är som baken. Är väll knappast nån hemlighet på detta forum att det finns många som gillar mycket plast. å många som bara vill ha motor, å några mitt imellan <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Har inte sett denna men de 2 andra filmerna tycker jag är bra. Handlingen är inte så bra men filmerna är klart underhållande. Tycker jag <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Har inte sett denna men de 2 andra filmerna tycker jag är bra. Handlingen är inte så bra men filmerna är klart underhållande. Tycker jag <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
Kristoffer Gustafsson
HPC member #1262
Civic Type R -05
HPC member #1262
Civic Type R -05
-
Jimmy
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-bakos+28 Jun 2006, 21:55:16--><div class='quotetop'>QUOTE(bakos @ 28 Jun 2006, 21:55:16)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->men det positiva är väl att den nya tftf stylingen blir väl lite mer åt det diskretare hållet kanske
[right][snapback]302477[/snapback][/right]
hahaha NO WAY
folk kommer slänga på dekaler och vingar till tusen, sen köper dom ett skit snyggt kjolpaket å ett par riktigt fula fälgar å sätter på en 40mm sänkningssatts å tror att dom är home safe,
50% av dom i sverige som håller på med bilar har antingen inte råd eller känslan för att bygga snygga bilar(haha shit va jag kommer få stryk nu) därimot har norge en jävla känsla å cash
don´t kill me hahaha
[right][snapback]302477[/snapback][/right]
hahaha NO WAY
folk kommer slänga på dekaler och vingar till tusen, sen köper dom ett skit snyggt kjolpaket å ett par riktigt fula fälgar å sätter på en 40mm sänkningssatts å tror att dom är home safe,
50% av dom i sverige som håller på med bilar har antingen inte råd eller känslan för att bygga snygga bilar(haha shit va jag kommer få stryk nu) därimot har norge en jävla känsla å cash
don´t kill me hahaha
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
För er som inte har fattat innebörden med driftning ifrån Japan så ingår det plast och vingar.. så är det med drifting, och drifting är JDM så det så !! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Stefan Karlsson
-
Jimmy
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-stiivN+29 Jun 2006, 11:25:55--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN @ 29 Jun 2006, 11:25:55)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->För er som inte har fattat innebörden med driftning ifrån Japan så ingår det plast och vingar.. så är det med drifting, och drifting är JDM så det så !! <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]302674[/snapback][/right]
japp det ingår plast å vinger men man ska ha känslan i huvet å lägga ihop det rätt åxå , annars får vi mer saab 900/volvo 240 med alu vingar å nå gammla sletna kjolpaket <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]302674[/snapback][/right]
japp det ingår plast å vinger men man ska ha känslan i huvet å lägga ihop det rätt åxå , annars får vi mer saab 900/volvo 240 med alu vingar å nå gammla sletna kjolpaket <!--emo&:ranting:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/ranting.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/prop.gif[/img]<!--endemo-->
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
hahahha <!--emo&:D-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.gif[/img]<!--endemo-->
Elvis
-
manos_delsol
<!--QuoteBegin-FonziE+29 Jun 2006, 02:28:27--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE @ 29 Jun 2006, 02:28:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->fyfan va dålig film! <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
[right][snapback]302544[/snapback][/right]
Sist jag kollade så är drifting = Plast och drifting om nåt är väll JDM?
//E
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
//E
Emanuel Raptis
<!--QuoteBegin-manos_delsol+29 Jun 2006, 22:39:44--><div class='quotetop'>QUOTE(manos_delsol @ 29 Jun 2006, 22:39:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-FonziE+29 Jun 2006, 02:28:27--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE @ 29 Jun 2006, 02:28:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->fyfan va dålig film! <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
//E
[right][snapback]302929[/snapback][/right]
nu snackar jag JDM as in Honda JDM . och där hör inte osthyvlar och plastkitt till. enligt min mening =) men o andra sidan så e d bara S2000 som är nå bra o drifta me =) <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo-->
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
//E
[right][snapback]302929[/snapback][/right]
nu snackar jag JDM as in Honda JDM . och där hör inte osthyvlar och plastkitt till. enligt min mening =) men o andra sidan så e d bara S2000 som är nå bra o drifta me =) <!--emo&:boxing:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/boxing.gif[/img]<!--endemo-->
Aleksandar Petrovic
-
Jimmy
- Kontakt:
kan inte alla bara sluta skriva JDM
gillar ni cleana bilar så skriv clean bil istället
gillar ni cleana bilar så skriv clean bil istället
www.RubNScrape.com
www.RubNScrape.com
-
StiFt
- Bil: VW Golf MK2 GTI 16V
- Namn: Mattias Lindblad
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-FonziE+29 Jun 2006, 02:28:27--><div class='quotetop'>QUOTE(FonziE @ 29 Jun 2006, 02:28:27)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->fyfan va dålig film! <!--emo&:(-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/sad.gif[/img]<!--endemo-->
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
Blir filmen dåligt för att dom hängt på lite extra plast på bilarna?
sätta i en nissan motor
sätta i en turbo !
Fyfarao säger jag
3/10
Blir filmen dåligt för att dom hängt på lite extra plast på bilarna?
[b]VW Golf GTI 16v -88[/b]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]
[i]Honda CRX VTEC -90 (Såld 2008)[/i]
[b]BMW 520i Touring e34 -96[/b]
[i]BMW 525i e34 -91 (Såld 2010)[/i]
[i]BMW 525ia k e34 -89 (Skrotad 2010)[/i]
[i]BMW 525i e34 -92 (Skrotad 2010)[/i]
[i]Peugeot Expert 2,0 HDI -04 (Såld 2009)[/i]