Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Hakasuka GTR
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- c0k3
- Bil: Honda Jazz-04
- Namn: Marcus Claesson
en gammal skyline mums <!--emo&:wub:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wub.gif[/img]<!--endemo-->
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 87&pl=true' target='_blank'>Hakasuka GTR Skyline</a>
<a href='http://video.google.com/videoplay?docid ... 87&pl=true' target='_blank'>Hakasuka GTR Skyline</a>
<!--QuoteBegin-Wagon R ( jonas hallquist )+30 Jun 2006, 07:51:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Wagon R ( jonas hallquist ) @ 30 Jun 2006, 07:51:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Hmm...WONDERFUL SOUND!!!
[right][snapback]303033[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
You can say that again! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
[right][snapback]303033[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
You can say that again! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo--> <!--emo&:thumbup:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/thumbup.gif[/img]<!--endemo-->
Keith Shearer
90 teg
90 teg
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
har varit uppe innan men lika imponerande för det... <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
om jag minns rätt så skrevs de i förra tråden att de skulle bygga om Fuji racebanan å filmade därför detta som en sista körning på gamla sträckningen.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
om jag minns rätt så skrevs de i förra tråden att de skulle bygga om Fuji racebanan å filmade därför detta som en sista körning på gamla sträckningen.. <!--emo&:)-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif[/img]<!--endemo-->
SMacke #364
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Jag satt och flinade med knottrer på armarna hela filmen! <!--emo&:shock1:-->[img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/shock1.gif[/img]<!--endemo-->
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
gah, hur kan den låta sådär?!
Honda FN2 CW -10
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
Honda FK2 -07 -INBYTT-
Honda EG6 -92 -SÅLD-
Honda EE8 -91 -STULEN-
Daniel Hölbling, Bålsta
RC anka: avsaknaden av ljuddämpning i form av luftfilter för insugsluft är ett av de bidragande orsakerna... <!--emo&:whistling:-->
<!--endemo-->
Fick lite gåshus när jag lyssnade på den där motorbromsningen efter rakan i början av filmen.
Fick lite gåshus när jag lyssnade på den där motorbromsningen efter rakan i början av filmen.
<span style='color:blue'>[b]Santeri[/b] Korhonen</span>
[b]BMW is the shit...[/b]
[b]BMW is the shit...[/b]