Street Cars Summer Fest 28-30 Juli på Barkarby Fly

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
Griffin

Vilka Ska hit??

Street Cars Summer Fest 28-30 Juli på Barkarby Flygfält!

Välkommen till sommarens stora motorhändelse i Stockholm. Den 28-30 juli invaderas Barkarby flygfält, av bilentusiaster från hela Norden.

Kom och upplev landets snyggaste och häftigaste bilar. Original och ombyggda. Européer, japanare och USA-bilar. Stylade och trimmade värstingar med utseende, utrustning och prestanda långt utöver det vanliga, men också mer diskret modifierade bruksbilar. Allt i en färgsprakande blandning. En orgie av krom, lack, läder och gummi.

Bild

Alla som vill är välkomna att ställa ut sin bil. Det spelar ingen roll om du är proffs eller amatör, entusiast eller bara nyfiken. Alla som vill får också vara med och tävla om fina priser och pokaler. Totalt kommer pokaler i 45 olika klasser att delas ut under helgen. Kanske kommer någon av dem att hamna i din prishylla?

Det blir full fart hela helgen. Bland annat kommer det att bjudas på bilutställning med domarbedömning, företagstält och motorklubbar. Billjudtävling. Fartfyllda uppvisningar på både två och fyra hjul. Tvåhjulskörning, driftinguppvisning och MC-stunt. Dansshower och artistuppträdanden. Bikini-show. Marknad. Gokart, tivoli och mängder med roliga aktiviteter för hela familjen!

Bild

Street Cars Summer Fest är ett tredagarsevenemang som startar på fredag eftermiddag och avslutas med prisutdelningar på lördag och söndag. Många av landets häftigaste företag, klubbar och privatutställare kommer att finnas på plats för att göra detta till en oförglömlig motorhelg.

Det här vill du inte missa!

Skriv in 28-30 juli i din kalender, redan NU. Kom med. Knyt kontakter.
Inspirera och inspireras.

Välkommen till Street Cars Summer Fest 28-30 juli på
Barkarby flygfält i Stockholm.
FHM:s bjuder på het bikinishow!

Bild
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Griffin

Inga Honda nissar som man kommer se där?

Speed babsen bör ju locka en kille här ifrån heheh <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->
Senast redigerad av Griffin den 27 juli 2006, 21:06, redigerad totalt 1 gånger.
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Användarvisningsbild
Xchai
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

Få se om man lyckas komma dit <!--emo&:wallbash:-->Bild<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Mattias
Bil: Optima
Namn: M Silverglantz
Kontakt:

Söndagen verkar vikt åt detta evenemang tror jag.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Griffin

såå xchai annars kommer det lite speciella bilder till dig <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Användarvisningsbild
Xchai
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson

<!--QuoteBegin-Griffin+27 Jul 2006, 21:54:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Griffin @ 27 Jul 2006, 21:54:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->såå xchai annars kommer det lite speciella bilder till dig <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]311798[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

Hehe Mera ögon Godis <!--emo&:hungry:-->Bild<!--endemo-->
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF

Tunnis aka Glad
Simon,mm
Griffin

<!--QuoteBegin-Xchai+27 Jul 2006, 21:04:21--><div class='quotetop'>QUOTE(Xchai @ 27 Jul 2006, 21:04:21)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Griffin+27 Jul 2006, 21:54:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Griffin @ 27 Jul 2006, 21:54:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->såå xchai annars kommer det lite speciella bilder till dig <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]311798[/snapback][/right]

Hehe Mera ögon Godis <!--emo&:hungry:-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]311804[/snapback][/right]

de vet du <!--emo&:kewl:-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:cheers:-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:scotte:-->Bild<!--endemo-->
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Seeage

Ill be there!
Ebola

Jag kommer <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
björneheim
Kontakt:

Jag var där i söndags och det var tyvärr kelnt med hondor.
Nästa år tycker ja vi ska "gå man hur huse" och visa att vi finns.
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mattias Björneheim
Honda Civic Type-R 05 Blå SÅLD
Volvo 142 -73 Grön/Rost
Mitsubishi Colt -03 blå SÅLD
Volvo 760 -?? silver SÅLD
VW Corrado G60 -91 lila SÅLD
VW Jetta -88 Vit/Rost SÅLD numera skrotad<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
mAbZ

Jag blev tillfrågad när jag köpte biljett om jag ville ställa ut <!--emo&:prop:-->Bild<!--endemo-->
Men, jag har ju bara målat bromsoken och bytt fälgar, känns inte som att det är nån idé att ställa ut då...
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]

[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
björneheim
Kontakt:

Jag med men jag var just hemkommen från norrland med massa myggor i fronten samt skit dammig bil.
Senast redigerad av björneheim den 2 augusti 2006, 18:26, redigerad totalt 1 gånger.
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mattias Björneheim
Honda Civic Type-R 05 Blå SÅLD
Volvo 142 -73 Grön/Rost
Mitsubishi Colt -03 blå SÅLD
Volvo 760 -?? silver SÅLD
VW Corrado G60 -91 lila SÅLD
VW Jetta -88 Vit/Rost SÅLD numera skrotad<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Skriv svar