<!--QuoteBegin-TriXiE77+25 Aug 2006, 12:26:20--><div class='quotetop'>QUOTE(TriXiE77 @ 25 Aug 2006, 12:26:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->finns de nån i sverige som ens provat 500-700hk på en honda orginal låda som är i fräsht skick.. många åker ju med gamla tveksamma lådor.. många kör budget budget då dem inte är sponsrade som du är JG mannen.. <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
man kan inte jämför äpplen med päron.. <!--emo&;)-->

<!--endemo--> jämför en flång ny kadett GSI låda och en flång ny itr s80 låda så kanske de blir en jämförelsevis rättvis debatt detta.. annars är de som att pinka i varandras sandlådor.. onödigt å äckligt.
[right][snapback]321193[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
fast jag är inte sponsrad, jag vänder ut o in på egen plånbok <!--emo&:crybaby:-->

<!--endemo--> , jag får dock mkt bra priser och hjälp från topplocksverkstan, sbdev och så.
min låda håller för effekten, men utväxlingen är mitt stora problem, därför måste jag köra quaife nästa år.
turbo nissarna kör ganska driftsäkert på 350hk med svetsdiff <!--emo&:D-->

<!--endemo--> på oplarna.
fjuddas provade med sin 600hk++, men det höll inte så bra <!--emo&:omfg:-->

<!--endemo--> så han åker porsche låda med audi rs2 drivaxlar istället. han förbrukade 7st f20 lådor tror jag, innan han gav upp.
runt 350hk han nog hålla ett litet tag i en original honda bil, berende på skick. OBS (ett litet tag)
tänker då på drevsatsen, synkringarna på en honda skrapar ju från första dagen ut från fabrik. *skämt*
ITR s80 har jag haft en st. nyrenoverad låda, det tog mindre än en vecka innan man kunde känna skrap vid fullgasväxlingar.
jag ville inte jämföra lådor märken emellan, det är lite svårt då det är många olika faktorer som är avgörande.
jag har inte jämfört heller, det var du micke, som drog upp opel nu, bara för att jag bygger på en sån <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
däremot så tror jag fortfarande aldrig på att en std låda från honda ska stå pall för sånna sjuka effektsiffror.
jag har hela tiden väldigt många olika bilar av alla möjliga märken, har säkert haft ett par 1000 olika, och det jag har hunnit snappa upp är att saab absolut har sämst lådor, honda ligger långt ner på listan och är en av de sämre lådorna.