Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Ta bort listen vid a-stolpen...
Jag har precis köpt en ny stereo till min CTR. En Pioneer DEH-P75BT som har bluetooth-funktion så att jag kan ringa/ta emot samtal samtidigt som jag har båda händerna på ratten.
Nu följer det med en mick som jag tänkte dra upp till där solskyddet och måste därför (för att få det snyggast) dra det genom a-stolpen.
Men hur f-n lyckas man plocka bort listen och inredningen? Finns ju inget att ta tag i där.... <!--emo&:hmm:-->
<!--endemo-->
Annars var stereon grym, betydligt bättre ljud i den med orginalhögtalarna än vad min gamla JVC.
Nu följer det med en mick som jag tänkte dra upp till där solskyddet och måste därför (för att få det snyggast) dra det genom a-stolpen.
Men hur f-n lyckas man plocka bort listen och inredningen? Finns ju inget att ta tag i där.... <!--emo&:hmm:-->
Annars var stereon grym, betydligt bättre ljud i den med orginalhögtalarna än vad min gamla JVC.
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
finns manualer att ladda ner här: <a href='http://spoonhonda.com/downloads.htm' target='_blank'>http://spoonhonda.com/downloads.htm</a>
Där står de hur du får bort all inredning osv.. hoppas du löser de.
mvh nikke
Där står de hur du får bort all inredning osv.. hoppas du löser de.
mvh nikke
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Tackar! <!--emo&:thumbup:-->
<!--endemo-->
Mathias Berg
# 1545
# 1545
-
björneheim
- Kontakt:
Hur gick det va det lätt att få bort den?
<!--fonto:Century Gothic--><span style="font-family:Century Gothic"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Mattias Björneheim
Honda Civic Type-R 05 Blå SÅLD
Volvo 142 -73 Grön/Rost
Mitsubishi Colt -03 blå SÅLD
Volvo 760 -?? silver SÅLD
VW Corrado G60 -91 lila SÅLD
VW Jetta -88 Vit/Rost SÅLD numera skrotad<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
Honda Civic Type-R 05 Blå SÅLD
Volvo 142 -73 Grön/Rost
Mitsubishi Colt -03 blå SÅLD
Volvo 760 -?? silver SÅLD
VW Corrado G60 -91 lila SÅLD
VW Jetta -88 Vit/Rost SÅLD numera skrotad<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->