Bilder: Fotar Inte Bara Bilar

Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Griffin

PS: blir nog fler sånna här bilder när de värkade glädja några =)
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Användarvisningsbild
Asse
Bil: Civic VTI EK4
Namn: Erik Lindgren
Has thanked: 1 time
Been thanked: 6 times

<!--QuoteBegin-Griffin+10 Oct 2006, 21:55:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Griffin 4 10 Oct 2006, 21:55:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Asse+10 Oct 2006, 18:25:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse 4 10 Oct 2006, 18:25:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sjukt snygga bilder!
Fick ett väldigt sug efter att köpa en ordentlig digitalkamera nu <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]337116[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Tackar och Bugar

Det har jag hört många gånger sen när de skaffar klagar dem som fan att de ej får tillbilderna för att dom bara köper kameran för att det är system och är bra. men dom kan ej alla inställningar osv <!--emo&:P-->Bild<!--endemo--> tar tid inget man gör på 2 månader.

Så du tänker efter lite =). vill du sattsa på foto stick o köp då äre lätt värt =)
men vill du ej spendera antal 1000 timmer till foto osv så köp en sån här Lång Zoom kamera. funkar i stort sätt lika =)

[right][snapback]337178[/snapback][/right]

Ber om ursäkt för om det framstod som om man bara har en bra kamera så lyckas man fota bra, inte det som var meningen.
Det jag vill ha är möjligheten att kunna ta sånna bra bilder som du gör, även om jag vet att jag inte kommer lyckas på väldigt länge.
"Isn't it nice when things just work?"

Honda Civic VTI -00
Honda CR-V -13
Griffin

<!--QuoteBegin-Asse+11 Oct 2006, 15:28:31--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse 4 11 Oct 2006, 15:28:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Griffin+10 Oct 2006, 21:55:22--><div class='quotetop'>QUOTE(Griffin 4 10 Oct 2006, 21:55:22)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Asse+10 Oct 2006, 18:25:20--><div class='quotetop'>QUOTE(Asse 4 10 Oct 2006, 18:25:20)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Sjukt snygga bilder!
Fick ett väldigt sug efter att köpa en ordentlig digitalkamera nu <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]337116[/snapback][/right]
Tackar och Bugar

Det har jag hört många gånger sen när de skaffar klagar dem som fan att de ej får tillbilderna för att dom bara köper kameran för att det är system och är bra. men dom kan ej alla inställningar osv <!--emo&:P-->Bild<!--endemo--> tar tid inget man gör på 2 månader.

Så du tänker efter lite =). vill du sattsa på foto stick o köp då äre lätt värt =)
men vill du ej spendera antal 1000 timmer till foto osv så köp en sån här Lång Zoom kamera. funkar i stort sätt lika =)

[right][snapback]337178[/snapback][/right]

Ber om ursäkt för om det framstod som om man bara har en bra kamera så lyckas man fota bra, inte det som var meningen.
Det jag vill ha är möjligheten att kunna ta sånna bra bilder som du gör, även om jag vet att jag inte kommer lyckas på väldigt länge.
[right][snapback]337402[/snapback][/right]

inget att be om ursäkt för tog det inte så heller =) ville bara varna dig så du ej gör som 3 av mina kompisar gjort. 10.000kr rakt i fisk dammen =).
More Than A Hero. A Legend
[b]Fotograf[/b]. <span style='color:blue'>www.Westaroze.se</span> | www.vsc.nu
Vill du ha bilen fotad? Pma mig jag finns i Västerås.
<span style='color:red'>Fotar åt: SMF.VSC.ALS</span>
Vsc.Crew

Glenn Ivars
Skriv svar