<!--QuoteBegin-MagnusL+17 Nov 2006, 22:18:31--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL 4 17 Nov 2006, 22:18:31)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Honda+17 Nov 2006, 18:30:07--><div class='quotetop'>QUOTE(Honda 4 17 Nov 2006, 18:30:07)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-MagnusL+17 Nov 2006, 18:27:04--><div class='quotetop'>QUOTE(MagnusL 4 17 Nov 2006, 18:27:04)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Honda+17 Nov 2006, 17:10:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Honda 4 17 Nov 2006, 17:10:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Krister+17 Nov 2006, 16:46:45--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 17 Nov 2006, 16:46:45)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Dennies: Frågan är om den är lika bra... om jag inte missminner så är det F90 du kan programmera med ett usbminne för olika blandningar och uppgradera firmware på den.
[right][snapback]349241[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
<!--emo&:shock1:-->

<!--endemo--> satan bara för att göra en kopp kaffe <!--emo&:yawn:-->

<!--endemo--> var är denna världen på väg <!--emo&:worthy:-->

<!--endemo-->
[right][snapback]349250[/snapback][/right]
Exakt.. Snart dyker det säkert upp idioter som sätter på nya fälgar och byter luftfilter på bilen! Kanske några riktiga jubelidioter som sätter annat nät i fronten m.m.
Bara för att åka från A till B.. Vart är denna värld på väg..?
[right][snapback]349283[/snapback][/right]
<!--emo&:yawn:-->

<!--endemo--> säger inget.. ditt inläg talar för sig självt, om din kompetens o respekt för andra!
[right][snapback]349285[/snapback][/right]
1. Mitt inlägg säger ingenting om min kompetens (var Du nu fick det ordet ifrån), Det säger inte heller något speciellt om min respekt för andra. Möjligtvis säger det något om min respekt för Dig och dina "härliga" inlägg som inte tillför något. Vi som är intresserade av Kaffe, kan väl få snacka om det utan att Du ska in och säga nåt som ovanstående.. Eller? Jag är inte inne och ifrågasätter ditt tycke och smak i dina trådar. Det är bara dumt.. Har Du inget att tillföra till diskussionen.. Håll tyst..
2. Mitt inlägg var ett ironiskt skämt. Något Du brukar ha svårt att förstå i vanlig ordning. <!--emo&;)-->

<!--endemo-->
[right][snapback]349376[/snapback][/right]
din kompetens att dra upp något som inte har med kaffe o göra, de är vad du kallar för snack om kaffe? well, so be... respekt förövrigt "magnus" ingen, och INGEN alls bad dig bry sig om vad ja skriver? why bother??
Jag till för dock att det är väldigt onödigt att betala 13k för en maskin som gör en kopp kaffe ! tnx för mig <!--emo&:whip:-->

<!--endemo--> <!--emo&:yawn:-->

<!--endemo--> <!--emo&;)-->

<!--endemo-->