Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
Nyårslöften!
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Jag ska försöka börja röka på riktigt...
Jag har feströkt nu i ett par år och känner att det är dags att ta steget till fullvärdig blossare, men jag har inte riktigt kommit till skott. Det smakar ju så äckligt och man mår ju skit av det! Men efter nyår så ska jag fanimej ta mig i kragen! <!--emo&:wallbash:-->
<!--endemo-->
Jag har feströkt nu i ett par år och känner att det är dags att ta steget till fullvärdig blossare, men jag har inte riktigt kommit till skott. Det smakar ju så äckligt och man mår ju skit av det! Men efter nyår så ska jag fanimej ta mig i kragen! <!--emo&:wallbash:-->
Senast redigerad av Steffo den 29 december 2006, 03:16, redigerad totalt 1 gånger.
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
det vet vi inte... finns möjlighet att jag bestlutar mej för att flytta, men det återstår att se...
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
-
Mattias
- Bil: Optima
- Namn: M Silverglantz
- Kontakt:
Jag ska släppa all skit från 06 och leva 07 i samma stil som detta slutade.
Då jvlar kommer jag ha ett galet år. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Borde börja röra mer på mig men det tänker jag inte ha som löfte.
Då jvlar kommer jag ha ett galet år. <!--emo&:D-->
Borde börja röra mer på mig men det tänker jag inte ha som löfte.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
mitt löfte är att komma på banträffarna nästa år.
helt otroligt att man var upptagen hela detta året när det va banträffar. <!--emo&:crybaby:-->
<!--endemo-->
helt otroligt att man var upptagen hela detta året när det va banträffar. <!--emo&:crybaby:-->
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
premiärköra på strippen <!--emo&:biglaugh2:-->
<!--endemo-->
samt hårdträning efter nyår
samt hårdträning efter nyår
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
Topplocket
Bojkotta pizzerian, men bagarn lär väl jaga mig! hehe...
Henrik Andersson
www.truckmechanic.zoomin.se
www.truckmechanic.zoomin.se
-
Tommie Blomqvist
Träna mera, trimma bilen och kröka mindre.
Vad försöker man lura sig själv med annars.
Vad försöker man lura sig själv med annars.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
samma som vanligt.. <!--emo&:P-->
<!--endemo-->
träna mer, äta nyttigare å få ut budda på vägarna....
de fallerar förmodligen totalt, men hoppet är det sista som över ger människan.. <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
träna mer, äta nyttigare å få ut budda på vägarna....
de fallerar förmodligen totalt, men hoppet är det sista som över ger människan.. <!--emo&:D-->
SMacke #364
- Dani
- Bil: Civic Type-R FK2, CRV 2.2D
- Namn: Daniel Gabriel
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 10 times
- Kontakt:
Jag ska försöka ha mer tålamod med alla idioter här på forumet.
Daniel Gabriel / HPC Väst - Medlem #538
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
*Speedy Gonzales On The Run*
Honda Civic Type-R GT FK2 2015
Honda CRV 2.2D 2014
Seriös cross körning och styrketräning <!--emo&:D-->
<!--endemo-->
Sen få bilen klar å få den rulla på vägarna <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
Sen få bilen klar å få den rulla på vägarna <!--emo&:prop:-->
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
-
Mattias
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Martin_P+29 Dec 2006, 12:17:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Martin_P @ 29 Dec 2006, 12:17:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Samma som mattias. Åter igen..
Bli en bättre människa helt enkelt.
[right][snapback]360572[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
"hajjfajv"
Bli en bättre människa helt enkelt.
[right][snapback]360572[/snapback][/right]
"hajjfajv"
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
-
Tommie Blomqvist
Någon som redan brutit/misslyckats med sina löften <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Jag har klarat mig än <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Jag har klarat mig än <!--emo&:)-->
[b] Cybertuner[/b]
Bli mer ekonomisk, få planerna med bilen klara innan mantorp, träna hårt och bli stor o hård, inte supa så mycket, va en snäll pojke såklart.
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Mitt nyårslöfte är att låta ödet bestämma, blir det rätt förusättningar stannar jag i Australien, är det rätt förutsättningar för att åka hem så åker jag hem dvs ta beslutet som sitautionen ger inte vad som är bestämt sedan ett år tillbaka.
Kommer nog hem i sommar dock...
Annars stämmer jag in med de andra, Kröka mer, Göka mer, Äta mer dvs bli en lite sämre människa, men fan vad skoj jag kommer ha.
Kommer nog hem i sommar dock...
Annars stämmer jag in med de andra, Kröka mer, Göka mer, Äta mer dvs bli en lite sämre människa, men fan vad skoj jag kommer ha.
Per Björe-Dahl, Göteborg
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
"The concept of shoehorning a massive V8 into an extremely heavy bodyshell with the structural rigidity of a potato is to act as a catalyst for global warming."
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
-Träna mera
-Skaffa nytt jobb
-Bli 110% angagerad i min bil
-Flytta
-Skaffa nytt jobb
-Bli 110% angagerad i min bil
-Flytta
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
<!--QuoteBegin-Tommie Blomqvist+2 Jan 2007, 12:43:32--><div class='quotetop'>QUOTE(Tommie Blomqvist 4 2 Jan 2007, 12:43:32)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Någon som redan brutit/misslyckats med sina löften <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
[right][snapback]361541[/snapback][/right]
inte jag iaf... ( fast de kan bero på att jag inte börjat ännu.. <!--emo&:P-->
<!--endemo--> )
[right][snapback]361541[/snapback][/right]
inte jag iaf... ( fast de kan bero på att jag inte börjat ännu.. <!--emo&:P-->
SMacke #364
kan ju bara säga att det är en jävla massa människor som har samma nyårlöfte....att börja träna. det är sjukt mycket folk på gymmet nu mellan lite efter 16 till 19 tiden och då har vi ändå ett rätt stort gym, 350 kvadrat. men som alla vet och innerst inte vill erkänna kommer dennna träningsboom snart vara till ända <!--emo&:prop:-->
<!--endemo-->
Emanuel Larsson
-
Mattias
- Kontakt:
Januari har varit rätt lugnt men det känns som att jag har lite game på gång nu igen <!--emo&:)-->
<!--endemo-->
Senast redigerad av Mattias den 21 januari 2007, 20:52, redigerad totalt 1 gånger.