Kärleken gör ont..del2

För Topics som ej är motorrelaterade
Hondagirl

<!--QuoteBegin-Clabbe+27 Apr 2006, 14:01:49--><div class='quotetop'>QUOTE(Clabbe @ 27 Apr 2006, 14:01:49)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Det är enkelt att gå vidare om man skaffar ett tröstförhållande...
<div align="right"><a href="index.php?act=findpost&pid=276412"><{POST_SNAPBACK}></a></div><!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
enkelt o hitta nytt förhållande me om man inte längre hyser nåra känslor för sin före detta me så..behöver inte allti va någon tröstförhållande..
Svetlana Oussova
Uddevallabo nuförtiden!
Körkort tagen 25/8-05
Kör för tillfället en volvo 850 från 97
kaminen

Tänk att alla ska va så fjantiga.. Om ni visste all skit som låg bakom att killen gjorde som han gjorde skulle ni inte visa så mycket sympati för sandra.. Men så tänker ingen..

Hon gjorde sig själv ensam. Man kan inte vara egoist och bara tänka på sig själv. Man kan inte bara tro att det fixar sig utan att prata. Man kan inte bara komma och komma på när man väl förlorat att mna inte ville vara utan det. Tänk på det innan ni uttalar er.

Jag vet hur allt ligger till och de ord och påståenden som kommit efter får mig att inse att det finns mycket naiva människor.

Att säga till en person att man inte tror barnet tillhör pojkvännen, sambon, fästmannen. Det är lågt. Att sen lägga sig i det. Släpp taget...
Mattias
Bil: Optima
Namn: M Silverglantz
Kontakt:

Fullständigt namn i signaturen är en regel här.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
green_civic
Bil: Integra K24-R
Namn: Stefan Abelson
Been thanked: 1 time

busted <!--emo&:boxing:-->Bild<!--endemo-->
Stefan Abelsson

DCK24-R
Användarvisningsbild
Steffo
HPC Medlem
Bil: Pilot EX-L 2016
Namn: Stefan Blixt
Has thanked: 26 times
Been thanked: 10 times

Märkligt att komma och stövla in och bråka i en 9 månader gammal tråd!

Skitr samma, nu är man själv försatt i samma sits som tråden startades för (det tog slut för 3,5 månad sedan). Jag följer själv mitt eget recept som handlar om att försöka komma i form och bli nöjd med sig själv igen. Det funkar väl någolunda. Efter träningen så mår jag lite mindre dåligt en stund så länge endorfinerna susar runt i blodomloppet. Men 90% av min vakna tid så mår jag skit och jag känner inte direkt att det ljusnar trots att det gått några månader nu.

Det är väl bara att hanka vidare. Vakna på morgonen, jobba halvt i koma, komma hem halvt i koma, träna och koman släpper tillfälligt för att sedan krypa fram igen lagom tills man lägger sig. Fy fan!
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
adast

vad gör man när tjejen som det tog slut med för några dagar sedan säger flera gånger per dag att hon skall ta livet av sig, och man säger att det inte löser något. och hon fortsätter säga att hon skall göra det.. <!--emo&:(-->Bild<!--endemo-->
Adam Åstrand
Mattias
Bil: Optima
Namn: M Silverglantz
Kontakt:

Jobbit läge, been there - done that åter igen.
Jkligt många år sen iofs men jag bröt kontakten totalt.
Finns ingenting man kan göra, har hon bestämt sig för att göra det så gör hon det oavsett vad man själv säger elr gör tyvärr.

Man mår bara dåligt själv i långa loppet av att hålla kontakten och försöka se till att hon inte gör något dumt.
De erfarenheter jag har säger att det är tomma hot för att man ska stanna kvar i deras liv men givetvis så finns det säkert de som gör slag i saken och det vore ju förjvla jobbigt.
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
BuuMi
Namn: David Boman

Verkar som det är flera som har blivit av med sin partner (?) <!--emo&:(-->Bild<!--endemo--> <!--emo&:crybaby:-->Bild<!--endemo-->

Trodde jag var den ända..
David Boman
Åland / Finland
+358407246444

Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

Är inne på min 609e dag som singel, hell yeah! Har en kärlek som bor 100 mil härifrån. Det svider kan jag säga. O frågan är vad ska man göra? Vill man stanna i gbg och fortsätta va singel och röja runt, eller vill man pröva på att flytta tillbaka till finland (inte åland där bosätter jag mej inte på länge än) och pröva på nåt som faktiskt har potential att bli nåt vettigt. väldans klurigt.

det har ju varit så lätt att va singel asså. men börjar å andra sidan bli rätt lame att laga mat åt sig själv vareviga dag. fast sen igen håller man sig i form bättre som singel <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

buumi: du är väldans ung än <!--emo&:D-->Bild<!--endemo--> du kommer bli singel flera gånger än <!--emo&:P-->Bild<!--endemo--> o när du kommer upp i min ålder, då jävlar, då inser du att du inte blivit så mycket äldra iallafall *doh*
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Användarvisningsbild
c0k3
Bil: Honda Jazz-04
Namn: Marcus Claesson

jag har receptet på lycka! <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

osjälvisk kärlek!
Vi måste se på andra som vi vill att de ska se på oss och behandla andra som vi själva vill bli behandlade.

det tror jag stenhårt på! inte alltid lätt å leva så men man gör sitt bästa.
EcciBaka
Kontakt:

c0k3: ruskigt bra recept, men om ena kocken följer det receptet medans den andra inte gör det blir det trubbel. o det är många som inte följer receptet över huvudtaget <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Topplocket

Har för några timmar sen avslutat ett halvår långt förhållande, snubblar in här o läser denna tråden? Fan det gör ont, det gör jävligt ont. Man hade förberett sig lite, saker o ting var inte som dom var tidigare, känslorna svalnat lite, alla vännerna står redo o trösta, men varför känner jag mig redan så ensammen? Nu efteråt även om det bara var ett par timmar sen, känner jag hur jag uppskattar alla stunderna även om det inte alltid var nått speciellt vi gjort, alla minnena, kommer ju inte kunna gå nån stans utan att se nått som påminner om henne. Dom säger att livet går vidare, ja det går det nog men just nu står allt bara stilla. Jag vägrar att tänka tillbaka på dom dåliga stunderna, kommer bara tänka på det roliga vi hade ihop, alla galna bilturer i cabben mot solnedgången t.ex. Den senaste tiden var tuff, men jag kommer alltid att minnas oss som nått speciellt! Du stod alltid bakom mig! Tack för dom underbara stunderna Emma!

Sorry, vart tvungen o skriva av mig lite...
Henrik Andersson

www.truckmechanic.zoomin.se
Användarvisningsbild
c0k3
Bil: Honda Jazz-04
Namn: Marcus Claesson

<!--QuoteBegin-EcciBaka+15 Jan 2007, 01:37:50--><div class='quotetop'>QUOTE(EcciBaka @ 15 Jan 2007, 01:37:50)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->det är många som inte följer receptet över huvudtaget <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
[right][snapback]365465[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

ja och inte är de lyckliga! Många tänker nog på det viset att man lever bara en så kort stund så det är bäst å tänka på sig själv först å främst, få ut så mycket av livet som möjligt. Själv anser jag att man måste tänka precis tvärtom om man ska kunna få ut något av livet, det är lyckligare att ge än att få!
Charly

<!--QuoteBegin-kaminen+14 Jan 2007, 21:24:59--><div class='quotetop'>QUOTE(kaminen @ 14 Jan 2007, 21:24:59)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Tänk att alla ska va så fjantiga.. Om ni visste all skit som låg bakom att killen gjorde som han gjorde skulle ni inte visa så mycket sympati för sandra.. Men så tänker ingen..

Hon gjorde sig själv ensam. Man kan inte vara egoist och bara tänka på sig själv. Man kan inte bara tro att det fixar sig utan att prata. Man kan inte bara komma och komma på när man väl förlorat att mna inte ville vara utan det. Tänk på det innan ni uttalar er.

Jag vet hur allt ligger till och de ord och påståenden som kommit efter får mig att inse att det finns mycket naiva människor.

Att säga till en person att man inte tror barnet tillhör pojkvännen, sambon, fästmannen. Det är lågt. Att sen lägga sig i det. Släpp taget...
[right][snapback]365368[/snapback][/right]

Jag hoppas inte du har intresse i den här frågan? t.ex vän med killen, tillsammans med killen osv.
Jag har bara utgått från rent allmängiltliga saker man kan göra när man har brutit upp med någon t.ex.
Sen är det inte osagt att Sandra har betett sig dåligt eller inte, men det kan ju inte vi veta? Eller hur?
Medlem 427
Clabbe
Bil: RD9
Namn: Клабе Бюрстром
Has thanked: 1 time

Inne på dag 541 som singel...

Börjar lossna mer och mer nu och det e fan skönt...
kanske man kan börja bli lite mer "normal" i skallen...

EccI:
Flyttar du till Finland...
Då jävlar ska jag döda din bil,
våldta din katt
och gifta mig med din syrra!

Du ger fan i att flytta dit...
Flytta hit istället och ta henne med dig...
Благодаря мутра!
EcciBaka
Kontakt:

Clabbe:
Jag har ingen bil
Det är inte min katt mer, det är pappas katt
Min syster ger dej på käften ändå ^^

Du vet att jag e sugen clabbemannen
------------------------
------------------------
Clabbe

Ha... Jag flyttar till bangkok
Благодаря мутра!
Vicke

Sjukt vad man kan gå längs med "memory lane" när man kommer in här och läser en så pass gammal tråd.. Som helt plötsligt fått liv igen.. <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->

Vet precis hur ni känner det, har ju varit där ett par gånger själv innan.. Och det blir fan inte lättare för varje gång. Har kanske med åldern att göra?! Du vet vad jag menar Clabbe, det vi har pratat lite om.. <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->

Men det är ju så; det är inte mkt att göra åt utan bara att bita i det sura äpplet och hoppas på att man hittar ett sött nästa gång..

Sen till den som skrev om att de hade ett X som sa att hon/han skulle ta livet av sig; jag hade blivit förbannad efter ett tag och frågat om personen ville ha hjälp istället.. HATAR verkligen när någon säger såna saker..

Ecci: Du skrev i början på tråden att du var en obotlig romantiker.. Varför har du inte ringt för då? <!--emo&:wub:-->Bild<!--endemo-->

Clabbe: Blir jag miljonär kommer jag oxå att flytta till dig och ta med "monstren".. <!--emo&:thumbup:-->Bild<!--endemo-->
A Girl With A Need For Speed

Viveka Lundbom

Tojta Camry -89 (skruttig som få) ;-)
SAAB 9000 turbo -88 (nästan utan rost, kanonfin)(borta)
Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Corrado G60 -89 (bortbytt)
Clabbe

Vicke: Vet exakt vad du menar...
Och jag skämtar inte...
jag ska flytta till bangkok <!--emo&:)-->Bild<!--endemo-->
Благодаря мутра!
EcciBaka
Kontakt:

Vicke har inte ditt nummer <!--emo&;)-->Bild<!--endemo--> frågan är, varför har inte DU ringt? <!--emo&:P-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Malakai

<!--QuoteBegin-Topplocket+15 Jan 2007, 01:09:33--><div class='quotetop'>QUOTE(Topplocket @ 15 Jan 2007, 01:09:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har för några timmar sen avslutat ett halvår långt förhållande, snubblar in här o läser denna tråden? Fan det gör ont, det gör jävligt ont. Man hade förberett sig lite, saker o ting var inte som dom var tidigare, känslorna svalnat lite, alla vännerna står redo o trösta, men varför känner jag mig redan så ensammen? Nu efteråt även om det bara var ett par timmar sen, känner jag hur jag uppskattar alla stunderna även om det inte alltid var nått speciellt vi gjort, alla minnena, kommer ju inte kunna gå nån stans utan att se nått som påminner om henne. Dom säger att livet går vidare, ja det går det nog men just nu står allt bara stilla. Jag vägrar att tänka tillbaka på dom dåliga stunderna, kommer bara tänka på det roliga vi hade ihop, alla galna bilturer i cabben mot solnedgången t.ex. Den senaste tiden var tuff, men jag kommer alltid att minnas oss som nått speciellt! Du stod alltid bakom mig! Tack för dom underbara stunderna Emma!

[right][snapback]365469[/snapback][/right]

Vet hur de känns. Man inser att när man slutar uppskatta de man har, saknar man de inte förrän man förlorat det. Var stark, de blir bara bättre med tiden..

mv h nikke
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Vicke

Clabbe: Vad ska jag ha med mig för kläder då? Bikini måste jag köpa en ny.. <!--emo&:oops:-->Bild<!--endemo--> Kanske räcker med tandborste och lite parfym så är du nöjd..

Ecci: Clabbe har vägrat lämna ut det.. <!--emo&:whistling:-->Bild<!--endemo-->

Viveka Lundbom

Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
EcciBaka
Kontakt:

Clabbe: din bov, lämnar inte ut mitt nummer, är du nån sorts moralsnubbe eller <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->
------------------------
------------------------
Istvan
Namn: István Csiszár
Kontakt:

<!--QuoteBegin-Malakai+16 Jan 2007, 01:48:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Malakai @ 16 Jan 2007, 01:48:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->
Vet hur de känns. Man inser att när man slutar uppskatta de man har, saknar man de inte förrän man förlorat det. Var stark, de blir bara bättre med tiden..

mv h nikke
[right][snapback]365806[/snapback][/right]

Finns ju ett fint ordspråk, eller kanske inte är ett ordspråk, skit samma, de lyder som såhär;
Man vet aldrig vad man har, förrän man förlorat det.

Eller nåt i den stilen, å det stämmer jävligt bra, visst uppskattade man mkt medans
man var ihop med, men det är efter som man verkligen inser hur jäkla bra man haft det..

MVH
István
http://www.fotoi.se
Krister

Eller nåt som kanske passar (eller inte) i denna tråd.

Man saknar inte kossan förräns båset står tomt.

(Kunde bara inte låta bli) <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Topplocket

<!--QuoteBegin-Malakai+16 Jan 2007, 02:48:41--><div class='quotetop'>QUOTE(Malakai @ 16 Jan 2007, 02:48:41)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Topplocket+15 Jan 2007, 01:09:33--><div class='quotetop'>QUOTE(Topplocket @ 15 Jan 2007, 01:09:33)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Har för några timmar sen avslutat ett halvår långt förhållande, snubblar in här o läser denna tråden? Fan det gör ont, det gör jävligt ont. Man hade förberett sig lite, saker o ting var inte som dom var tidigare, känslorna svalnat lite, alla vännerna står redo o trösta, men varför känner jag mig redan så ensammen? Nu efteråt även om det bara var ett par timmar sen, känner jag hur jag uppskattar alla stunderna även om det inte alltid var nått speciellt vi gjort, alla minnena, kommer ju inte kunna gå nån stans utan att se nått som påminner om henne. Dom säger att livet går vidare, ja det går det nog men just nu står allt bara stilla. Jag vägrar att tänka tillbaka på dom dåliga stunderna, kommer bara tänka på det roliga vi hade ihop, alla galna bilturer i cabben mot solnedgången t.ex. Den senaste tiden var tuff, men jag kommer alltid att minnas oss som nått speciellt! Du stod alltid bakom mig! Tack för dom underbara stunderna Emma!

[right][snapback]365469[/snapback][/right]

mv h nikke
[right][snapback]365806[/snapback][/right]
Jag tackar för dom orden, jag hoppas oxå de blir bättre med tiden...
Henrik Andersson

www.truckmechanic.zoomin.se
Vicke

Tyvärr så är det min tur oxå bli singel, dock mitt val.. Men det svider iaf.. <!--emo&:(-->Bild<!--endemo--> Tråkigt när man vill olika saker och det inte går att kompromissa fram en lösning.. Är nog mest mitt fel då jag inte ruckar på vissa saker.. <!--emo&:hmm:-->Bild<!--endemo--> Men men.. Kommer bli tomt och dessutom ska vi se om det går att sära på "monstren".. Annars är det ännu ett problem, ingen av oss vill "ge upp" båda två.. Får se hur det går..

Viveka Lundbom

Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Clabbe

Så det vart så i allafall...
tråkigt att höra tjejen...
Du vet var jag finns nästa vecka om du behöver snacka... <!--emo&;)-->Bild<!--endemo-->

Angående Bangkok... <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->
Благодаря мутра!
Krister

Beklagar Vicke.
Att sära på monstren brukar gå bra, dock kan de visa tecken på saknad första veckan eller så men det går över ganska snabbt.
Hoppas det löser sig till det bästa.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Vicke

Clabbe: Menar du att du ska vara i "Fjollträsk" nästa vecka?? Då lär jag garanterat komma upp och hälsa på dig.. Slutar ju 14 på fredagen så.. Och prata lär jag nog behöva, eller iaf ventilera lite.. <!--emo&:D-->Bild<!--endemo-->

Krister: Det är så jag tror att det blir med, de har ju inte fyllt 2 år än så det borde inte vara något problem... Vi får se..

Viveka Lundbom

Ford Eskrot -95 (löst)
Honda Crx -89 (såld)
Skriv svar