Nya Civic 1.8 Sport
Hej alla!
Första inlägget från mig. Har börjat kolla in nya Civic. Var och testade och tyckte den var helt OK! Men den vibrerade en aning på tomgång, vet inte om det är så på alla? Har ni testat den och vad tyckte ni? Funderar allvarligt på att byta in min Peggy 307
Första inlägget från mig. Har börjat kolla in nya Civic. Var och testade och tyckte den var helt OK! Men den vibrerade en aning på tomgång, vet inte om det är så på alla? Har ni testat den och vad tyckte ni? Funderar allvarligt på att byta in min Peggy 307
Micael Sandqvist
Honda Civic 1.8 Sport
Honda Civic 1.8 Sport
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Den jag provkörde 1.8 Sport vibrerade inte på tomgång iallafall, en mycket trevlig bil måste jag säga..
Välkommen hit föresten och lycka till med bilköpet ! :thumbup:
Var i Sverige bor du? alltid trevligt att höra..
Välkommen hit föresten och lycka till med bilköpet ! :thumbup:
Var i Sverige bor du? alltid trevligt att höra..
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
Tjeeeena grabben! Finns inte så många som kör 1.8 sport här än, men förhoppningsvis ser någon av dem tråden.
Förresten, dra in ditt namn i signaturen. Du hittar inställningarna för signaturen under "Mina kontroller".
Syns på fredag!
Förresten, dra in ditt namn i signaturen. Du hittar inställningarna för signaturen under "Mina kontroller".
Syns på fredag!
<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->R32<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro--> - tills vidare<!--colorc--></span><!--/colorc-->
www.toloweb.se
www.toloweb.se
-
Kullen
- Bil: Civic FN2
- Namn: Martin Kullström
Min bil vibrerar inte på tomgång.
Förövrigt en helt ok bil, jag har haft lite barnsjukdomar men det var en tidig bil så det är säkert åtgärdat nu.
Vill du inte vänta på en ny så kan du få köpa min, har gått 2000mil.
Förövrigt en helt ok bil, jag har haft lite barnsjukdomar men det var en tidig bil så det är säkert åtgärdat nu.
Vill du inte vänta på en ny så kan du få köpa min, har gått 2000mil.
Brum Brum!
Nä, förvisso, men jag är tvåbarnsfar och behöver en 4 dörrars bil, 1.8:an blir perfekt i storlekSteffo skrev:Varför inte köpa nya Type R? Det skiljer väl inte så vansinnigt mycket i pris?
Men det är klart, en röd Type R skulle inte sitta helt fel
Micael Sandqvist
Honda Civic 1.8 Sport
Honda Civic 1.8 Sport
Trevligt. Snygg och bra bil! Bra köp!
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
mauzer
- Bil: Honda Civic 1,6 diesel
- Namn: Tomas Eriksson
KnoZag skrev:Hämtade ut nya bilen igår!
Det blev en Blueish Silver Metallic. Fick en Hondakeps och en Hondamugg på köpet :thumbup:
grattis sitter själv och väntar på att handlarn ska ringa så jag får hämta min nya civic ..längtar
www.sbgequipment.se