(psst, filtret ska sitta vid den lilla armen)
Här har du en guide som jag följde när jag satte dit mitt... Tog ett par timmar första gången med lite hjälp från Fonzeka bla,
men du borde kunna fixa det med denna.
Konstigt.. det fungerar när jag klickar på den.Tobbe_TypeR skrev:Installations guiden går ej att öppna :/

Om du får en ny låda på garantin, se till att få JDM lådan då den har diff, och tydligen är billigare än orginallådan... Alla vinner!ei9440 skrev:<!--quoteo(post=385699:date=18 Mar 2007, 21:07:31:name=Eisenhut)--><div class='quotetop'>CITERA(Eisenhut @ 18 Mar 2007, 21:07:31) [snapback]385699[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=385274:date=17 Mar 2007, 18:03:19:name=M-G)--><div class='quotetop'>CITERA(M-G @ 17 Mar 2007, 18:03:19) [snapback]385274[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->har du synkskrap på 2an ibland?
garantin gäller vell fortfarande på den bilen?isåfall in fort o få en ny låda eller reparerat.
Steffo skrev:Av ren nyfikenhet; Hur kopplar man ur så att urtrampningslagret ger sig?
Alltså, jag är inte ironisk eller så utan undrar helt ärligt. Jag har aldrig hört om det förut och om det nu är så att man kan koppla fel på något vis och paja det lagret så vill jag veta hur man INTE ska göra för att få behålla mitt fräscht.
Tobbe_TypeR skrev:Filmen är klar fast med lite dålig kvalité
<a href="" target="_blank">
//Tobbe.
Packan skrev:Nu lär ingen vilja handla bilar av dig
Nästan så det gör ont i mig när jag ser dig plåga kärran sådär.
wriid skrev:Jag skulle gissa på
Bomfunk MC's - Turn It Up
wriid skrev:Jag hade skippat neonet under faktiskt... tycker inte det hör hemma på en ctr
Hoppas du blir nöjd med megan racing catbacket i alla fall