Ja då har man fått inbrott i denna bil med, min crx vtec. Hade bilen utanför där jag bor, vasastan, och fick inte ha den i fred här heller, min förra crx stal dom där jag bodde förut. Iaf, dom krossade sidobakrutan och snodde stereon och ett slutsteg, försökte rycka loss varvräknaren men lyckades inte. Samma med baslådan, den fick dom inte med sej, förmodligen för tung för att bära med sej mitt i city.
Riktigt trist att vissa människor inte kan hålla sej undan andras grejer, men men så kommer det alltid att vara. nu väntar jag svar från fb, så jag får se om jag får något tillbaka. Så trist just när jag äntligen fått ett ryck att fixa bilen inför sommaren, vaxade den ett par dagar tidigare en hel dag med ett grymt vax osv, städade hela bilen och piffade upp den, sen så händer dehär, riktigt segt.
Ville bara dela me mej av dom tråkiga nyheterna. Och inte nog med detta, några timmar innan detta hände, så stal dom tjejens moppe, på en helt annan plats. Vi kände oss lite utsatta den dan.
mvh/ xp
<!--coloro:black--><span style="color:black"><!--/coloro-->-----------------------
Andree Wall (Sthlm)
Honda CRX-90 Dohc *SOLD*
Honda CRX-91 VTEC *SOLD*
Honda Civic Type R-04 *For Sale*
Medlem# 1261 // -----------------------<!--colorc--></span><!--/colorc-->