Då älsklingen tar studenten om ca 1 månad och jag är inte säker på om min nuvarande idé kommer å funka så behöver jag lite alternativ...
Vill ge henne nått som hon kommer och minnas och som är personligt, hon avgudar pandor och kaffe...
Ringar armband halsband etc, har inte jag nån koll på...
Hjäääälp!
Om min nuvarande idé funkar så kommer en full dokumentation av arbets fortskridande komma upp..
"We are each of us angels with only one wing and we can only fly embraceing eachother"
"The 7P"
Proper
Prior
Planing
Prevents
Piss
Poor
Preformence.
därför man låter bli kvinnfolk ingen tant, inga problem ^^
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
enligt de jag pratat med så räknas inte 32 dagar som ett riktigt förhållande värt att räkna så det betyder att jag är på dag 712
------------------------
------------------------
Sorry to burst your bubble... men verkar inte finnas panda i något svenskt zoo längre. Vet själv att jag som liten såg de på Eskilstuna Zoo men finns tydligen inte där längre.
Det är ett helvete att handla presenter till tjejer och framför allt flickvänner.
Jag har själv också lite problem, att ta henne på någon week end resa känns för stort med tanke på att vi bara har varit tillsammans i ca 1½ månad när hon tar studenten. Så det är ingen som har lite tips på vad man köpa till henne som uppskattas?
Ge henne en fond i något pandadistrikt i Kina. Går säkerligen att köpa genom WWF. Sedan en balja Zoegas att avnjutas morgonen-efter-kvällen-före.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Var bor ni på för ställe?`Går ju att göra som så att ha ett rum fullt med små ljus fyllt och så gör du ett hjärta av små ljus och där i de så har du ett halsband med ett hjärta eller nått och så har du en panda kramdjur att ha lite rosor i famnen eller nått? Har prövat förr en gång och säger de gick fint
Senast redigerad av TheFinnishFlash den 8 maj 2007, 22:34, redigerad totalt 1 gånger.
Niclas Bäckström
Tackar till mina sponsorer
Repaint.fi
Alpine.fi
ITPOWER.fi
Och så även min motiv lackare. johnny-design.com/
Gå gärna in och rösta på. <a href="http://www.garaget.org/?car=74007" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=74007</a>
Men bortser vi ifrån det så "skippa" råden här, Ni känner förhoppningsvis eran flickvän bättre än vad någon annan här gör (Såvida det inte är någons lillasyster )
Ställ lite ledande frågor så får ni svaret på vad som hade uppskattats mest.
gör nåt riktigt blåst drick kaffe på nåt riktigt lurigt ställe det sku jag göra i ett hopptorn eller nåt sånt otippat
------------------------
------------------------