som topic lyder hoppas på många bilar härifrån som kommer upp till Linköping på kvällen efter emmaboda
Ni som kommer nerifrån landet och vill hänga på oss från jönköping kan ju komma runt angivna tiden som är här under:
och jönköpingsborna vet vart samlingen är Avresa från Coop Jönköping (på baksidan av A6) vid 19:00
Senast redigerad av Pebexxa den 14 maj 2007, 00:46, redigerad totalt 1 gånger.
Ja, men en sådan sak är lättare sagt än gjort på en sånhär tillställning. Det bästa torde vara en uppslutning vid COOP's parkering (ligger ca 100 meter ifrån IKANO-parkeringen). Sen åker vi Alla Hondor in samtidigt och ställer oss.
Vi får spåna på detta. Det är trots allt ett par dagar kvar.
Senast redigerad av Packan den 17 maj 2007, 11:20, redigerad totalt 1 gånger.
Packan skrev:Dåligt med hondor här uppe. Jag känner ingen. Hör gärna av dig i slutet av veckan, så kan vi se om vi kan sluta upp vid COOP vid 20-tiden.
är klockan 20 som gäller vid coop om man kommer upp??
Vet inte än om jag kommer..
Senast redigerad av Jante den 17 maj 2007, 11:21, redigerad totalt 1 gånger.
Jag kommer att infinna mig på COOP's parkering kl 20.00 på lördag. Dyker inga Hondor upp före 20.30, så åker jag in på området, så får vi försöka hejja därinne
Packan skrev:Jag kommer att infinna mig på COOP's parkering kl 20.00 på lördag. Dyker inga Hondor upp före 20.30, så åker jag in på området, så får vi försöka hejja därinne
Coop ligger det bakom siba eller om det är on off??
Rakt framm i korsningen när man har bilteama på höger sida å ikea på vänster??
Jante skrev:<!--quoteo(post=404632:date=17 May 2007, 15:03:10:name=Packan)--><div class='quotetop'>CITERA(Packan 4 17 May 2007, 15:03:10) [snapback]404632[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jag kommer att infinna mig på COOP's parkering kl 20.00 på lördag. Dyker inga Hondor upp före 20.30, så åker jag in på området, så får vi försöka hejja därinne
Coop ligger det bakom siba eller om det är on off??
Rakt framm i korsningen när man har bilteama på höger sida å ikea på vänster??
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Nej, du tar vänster i korsningen (om du har biltema på höger). Sen tar du höger precis innan Burger King. Sen ser du COOP på vänstersidan efter ca 150m.
Jag såg en svart CTR och en "lila"(?) CRX. Träffen var ganska okej, förutom endel fyllon och att folk inte respekterade arrangörernas önskemål när det skulle bli lite tävling.