Som alla vet så hade jag en rätt extreme färg på min förra, för dom som vet att jag har mekat med en ny civic så har det spekulerats om vilken konstig kulör det skulle bli den här gången.
DEN BLEV VIT
Motorhuv, tak, vinge, baklucka samt speglar blev i kolfiber, denna gång har jag siktat in mig på lite mera racelook.
Här är några smakprovs bilder och en länk ifall ni vill kolla lite mera på bilen.
Hur många står i kö före mig för att få köpa den där sen?
Gaaaalet jkla snygg, varenda detalj rätt av vad man kan se på bilderna.
Lite mainstream med vitt dock... men hey, vad gör det när jag måste gå att byta kallingar nu
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
Fy fan va snygg den blev!! Måste ju säga att det har varit lite jobbigt att vara tyst när folk frågat om färgen mm. Tack för förhandstitten sist
Det där har du gjort jävligt bra Fredrik!!
Mattias skrev:Hur många står i kö före mig för att få köpa den där sen?
Gaaaalet jkla snygg, varenda detalj rätt av vad man kan se på bilderna.
Lite mainstream med vitt dock... men hey, vad gör det när jag måste gå att byta kallingar nu
Haha, jag pm.ar när den ska säljas
Honda is the shit....not the actual shit but the essencs in shit!
Se och lär alla stylingnissar, Kungen av hur man gör det på snyggast möjliga sätt har gjort det igen.
Alltid rätt i tiden med sina byggen, det är bara att buga och bocka.
Känns som att det är läge att gå ner och kasta lite sten elr nått på min EJ...
Civic Type R -04, Civic S -83, Civic -99, Accord Type R -00, 3xCivic VTi -92, Del Sol -92, Prelude -90, Integra Type R -98, 2xCRX VT -90/91, CRX -88
riktigt seriöst bygge måste jag säga. gillar dock inte fälgarna och den extrema sänkningen. är helt och hållet med mattias i det han säger, ska man "styla" så har du iaf gått åt rätt håll SE OCH LÄR!!! och att du ska använda den är det jag gillar mest med hela bygget, bilar ska misshandlas
Tok snygg! Jag gillar fälgarna som f*n! Det enda är dekalerna, några för mycket tycker jag nog. Men har egentligen inget emot dom.
Bilen är helt suverän! Grymt bra jobbat!
Här snackar vi europa klass på snyggast EK (?) Super imponerad på detalj medvetenhet på allt. Klockrent Fredrik, måste kännas skönt att äntligen få köra och visa upp henne.
Klockrent! de där är inte styling... bara att förfina ett redan bra koncept.. bra jobbat mannen! Men realcar loggan passar dåligt.. på med en spoon eller nått istället..
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
SÅ ! en tum större fälgar röstar Jag på :thumbup:
Senast redigerad av Micke 16v den 19 maj 2007, 17:42, redigerad totalt 1 gånger.