ställde bilen hos en kompis igårkväll (ett lugnt å fint område) för vi hade ölat lite.. sen nu på morgonen ringer hon å säger att bilen är bucklig i fronten.. men naturligtvis trodde ja ju bara att hon jävlades.. men går upp dit å ser, mkt riktigt skarven mellan framskärmenå framspoilen är intryck en decimeter så hela framskärmen är bucklig å intryckt... vet inte om det e ngn som sparkat in skiten eller om det är en bil som har kört in i den, för det är inga repor eller så...
blir bara så trött , fan att folk inte kan höra av sig om de gör ngt misstag... ... bilen i fråga är en ctr...
kul helg.... :whatever:
blir så arg....
fiiii fan vad surtt..
jag hade får rykkkkk...
om det är någon som har kört in i den så är det fiitigt och inte höra av sig.. fast men vte inte med folk längre...
men om dte är någon som har sparkat in skit så är dte ännu fittigare...
jag brukar se hur folk glor på min ctr
vissa hatar mig för att jag har piskat dem på vägarna....
tyvärr baddy..
hoppas det fixar sig snabbt.. mvh
yll
jag hade får rykkkkk...
om det är någon som har kört in i den så är det fiitigt och inte höra av sig.. fast men vte inte med folk längre...
men om dte är någon som har sparkat in skit så är dte ännu fittigare...
jag brukar se hur folk glor på min ctr
vissa hatar mig för att jag har piskat dem på vägarna....
tyvärr baddy..
hoppas det fixar sig snabbt.. mvh
yll
Yll Ramadani
-
swedishmetal
Jag råkade ut för samma sak förra sommaren.. Man blir så jävla pissed!!!!!
Å kan du inte ge dig fan på att jag fick ett jävla ägg kastat på bilen när jag var ute å körde förra helgen!! :ranting:
Det är ett gäng med moppepojkar som har åkt runt i flera månader å kastat ägg på allt möjligt skit!!
Min gamla slöjdlärare får tex lacka om hel bilen på grund av dom jävla ligisterna..
Får jag reda på vilka det är så ska jag klippa av varenda jävla eker och vända tankarna ut å in på dom satans mopederna..
Nu har jag fanimej fått nog!!! :wallbash:
Hur fan får man folk att fatta att man ger fan i andras saker!!?? kanske en redig :boxing: på näsan skulle göra nytta!!
Å kan du inte ge dig fan på att jag fick ett jävla ägg kastat på bilen när jag var ute å körde förra helgen!! :ranting:
Det är ett gäng med moppepojkar som har åkt runt i flera månader å kastat ägg på allt möjligt skit!!
Min gamla slöjdlärare får tex lacka om hel bilen på grund av dom jävla ligisterna..
Får jag reda på vilka det är så ska jag klippa av varenda jävla eker och vända tankarna ut å in på dom satans mopederna..
Nu har jag fanimej fått nog!!! :wallbash:
Hur fan får man folk att fatta att man ger fan i andras saker!!?? kanske en redig :boxing: på näsan skulle göra nytta!!
Audi A4 Avant 1,8TS -03
Integra Type R -99 (SÅLD)
<a href="http://www.garaget.org/?car=23277" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=23277</a>
Integra Type R -99 (SÅLD)
<a href="http://www.garaget.org/?car=23277" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=23277</a>
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
Säga vad man vill men äggkastande ungar behöver ett ordentligt kok stryk, blodet ska fan rinna. bortklemade jävla snorungar.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
------------------------
-
EcciBaka
- Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
- Namn: Alexander Rothberg
- Kontakt:
jag tvivlar på att de kastar ägg för att du drog två saab o en supra... faktiskt. de kastar ägg för att de är dumma i huvet.
------------------------
------------------------
------------------------