Senast redigerad av Snuffan den 12 juni 2007, 11:18, redigerad totalt 1 gånger.
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda CRX Del Sol VTi - 93
Honda Civic Type R - 04
Honda CRX Del Sol VTi - 92
Jaa jag vill ha den... sååå fin!!! varför sålde du den EFTER jag köpte min =/
Jag lyckas inte få upp bilderna.. det finns fler men dom får inte plats=/
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
luckan skrev:<!--quoteo(post=410970:date=11 Jun 2007, 00:25:19:name=Snuffan)--><div class='quotetop'>CITERA(Snuffan 4 11 Jun 2007, 00:25:19) [snapback]410970[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jaa jag vill ha den... sååå fin!!! varför sålde du den EFTER jag köpte min =/
Vad har jag nu missat? vad vill du nu ha?
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
and1 skrev:<!--quoteo(post=410972:date=11 Jun 2007, 00:28:24:name=luckan)--><div class='quotetop'>CITERA(luckan 4 11 Jun 2007, 00:28:24) [snapback]410972[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=410970:date=11 Jun 2007, 00:25:19:name=Snuffan)--><div class='quotetop'>CITERA(Snuffan 4 11 Jun 2007, 00:25:19) [snapback]410970[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->Jaa jag vill ha den... sååå fin!!! varför sålde du den EFTER jag köpte min =/
Vad har jag nu missat? vad vill du nu ha?
den blåar delsolen
Haha.. påminn mig inte.. jag börjar drägla bara jag tänker på den...
Synd att inte bilen e klar.. Jag hade gärna kommit
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Mikael Karlsson[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Honda Del Sol VTi -95 "Nikki"<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
Love my Honda
You think this is fast? Wait until the vtec kicks in!
Spelar som sagt ingen roll om det e få bilar eller fler.. det skulle däremot kommit
fler bilar dit enligt om man läser träfftråden men alla kom ej... träff som träff -
sen om det är lite bilar eller många är det ju en träff ändå
Fina bilar som sagt :thumbup:
Senast redigerad av Andreas79 den 11 juni 2007, 21:09, redigerad totalt 1 gånger.
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04
Jag vill bara be om ursäkt eller säga att jag väldigt ledsen att jag inte kunde dyka upp på träffen i halmstad...
Men som vissa kanske har läst så skedde det en olycka på e6 vid ängelholm jag var med i den..
Ingen fara med mig eller dem andra som var med i olycka..
Som tur så körde jag inte min bil heller.. Men var ledsne att jag inte kunde dyak upp ville gärna träffa lite folk från klubben..
Hade lite frågor och sånt.. men men Nästa gång..
vi var 5 honda bilar o en renult,, sen om det inte kallas träff kan inte vi hjälpa. det var uppe i träfftråden o fler skrev, men inte kom. som vanligt
det har varit uppe denna diskussionen flera ggr så snälla sluta vara negativa alltid. tack
petra, du har väl fler bilder? upp med dom
superyll: det råkar inte vara du som hade krockat med den mörkblå, volvo, som stod vid bärgaren? strax söder om ängeholm
hoppas allt gick bra i alla fall
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Senast redigerad av Snuffan den 12 juni 2007, 11:20, redigerad totalt 1 gånger.
Petra Tornelv
Honda Civic Type R -04
----
Tidigare:
Civic Type R GT -16
Honda Civic Type R -04
Honda CRX Del Sol VTi-92
Honda Civic Type R - 04