Wheels Nat's 2007 UMEÅ

Här diskuterar vi kommande träffar och event, även bankörningar.
Ali
Namn: Ali T

Ifall vädret är fint så kommer det som vanligt bli massvis av bilar och eventuellt race på kvällen...

Vad sägs om en träff i samband med detta?

<a href="http://www.wheelsmagazine.se/content/199/" target="_blank">wheels nat's 2007</a>
Senast redigerad av Ali den 25 juni 2007, 19:52, redigerad totalt 1 gånger.
Dorfus

Bra idé, räkna med mig. Det brukar ju vara bra drag när det är weels :)
Christer Jernberg
Pumamannen

Jag är på....:)
Fredrik Elmå
Ali

Kanon

Får hoppas att Anton oxå ser till att dyka upp

Komigen nu ! Finns väl fler som ska på Wheels ?
Dorfus

Vi kan ju träffas tidigt på dagen och ta en sväng till ske-å och köra blackrace :) Såg att dem skall ha på flygfältet därutanför den dagen. Förra gången dem hade där var det även blackstage tror jag... fast det tar ju nästan en timme dit upp :biglaugh2:
Christer Jernberg
Anton

jag kan nog komma tro jag, bara det sluta jävlas för mig hela tiden :) är utan bromsbelägg frem nu helt plötsligt
crx vtec TURBO!!

Anton Rönnkvist
Västerbotten Umeå

[b]Säljes insug, mm[/b] <a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?showtopic=36562</a>
-----------------------------------------------------------------------
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]Torque is only good when you're pulling shit.[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Ali

ring micke @ bosses bil o motor så har du dem på onsdag/torsdag

Christer: Vet inte riktigt ifall de blir blackrace på lördag.. var nå snack om blackstage men är inte riktigt säker... Sen så är det i fällfors vilket är ca 20 mil härifrån... känns sådär halvt lockande då aktiviteten verkar vara rätt låg där... Men men är alla på så är väl jag oxå det :thumbup:
Senast redigerad av Ali den 25 juni 2007, 19:42, redigerad totalt 1 gånger.
Ali

om någon har en någorlunda bra kamera vore det kanon, så kan vi fota lite.
Swift

Jag är på att träffas i ume, bara man inte är allt för bakis :).
stegen

Vore kul att få se lite andra Hondor och ägare då! Den amerikanska dominansen brukar ju vara stor:-)
Kommer att ställa ut min gamla Hundkoja under dagen... men lite senare kanske? men helst innan alltför onyktra människor börjar kasta flaskor och annat!

Det brukar ju vara svårt att ta sig fram i trafiken på kvällen men vi kunde kanske bestämma någon tid och plats? eller någon som lämnar ut sitt telenummer och fungerar som spindeln i nätet?

/Sture
Sture Teglund
Ali

Absolut!
Blir iaf ingen cruising för mig på kvällen då det alltid e riktigt segt sen är inte min koppling den härligaste å ligga cruisa med :)

Vilken tid tycker ni passar?
Mellan 10-16 är det ju hålligång på dragonfältet.. ska vi träffas efter detta?

Någon här som ska ställa ut bilen?

Mvh Ali
0738372629
Dorfus

Ja kul om vi blir några stycken som kommer. Vi skulle ju kunna ses utanför weels eftersom vi alla väl kommer vara där en sväng och titta i alla fall? Mitt förslag är väl att vi ses mellan 15-16? Jag har rätt bra kamera som jag tar med. men om nån annan har superkamera så ta med den ändå... kan ju hända att jag glömmer :whistling:

Mötte dig på viadukten över E4 på teg Anton... Rexxen låter ljuvligt :) hoppas du fixat belägg till lördag.
Christer Jernberg
Dorfus

Jag måste bara hitta kabeln till kameran... har städat så noga inför visning av lägenheten att jag inte har en aning om vart den kan vara och minneskortet börjar bli fullt :wallbash:
Christer Jernberg
Krister

Är det bara jag som varit på cruising i amerikanare där det åker hundratals amerikanare och så ser man en liten CRX som vill vara med och leka... tycker personligen att det ser skrattretande ut.
Låt de som gillar amerikanska bilarna få ha sin cruising ifred istället.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Ali

Christer: Jo 15-16 blir väl kanon.. Själv kommer jag nog stå rätt mkt vid Hahlin7 så ni vet var ni kan hitta mig
Vart ska vi träffas då?

Krister: Här i umeå tar i princip alla ut sina bilar under Wheels.. jänk or not
Men cruisingen låter jag jänkarna ta hand om :)
Dorfus

jo jag håller med om att cruisingen får vara... Dock är det ju roligt att det inte bara är jenkare som kör... blir ju rätt fort trist i längden med bara massa stora schabrak! :)

Såg dig allt när du smet förbi max idag Ali... Antar att det är Nolifältet som gäller för weels i år med? Måste väl vara enklast att träffas typ vid dragonskolan då kanske? Man vet ju inte vart dem kommer ha parkering osv..
Christer Jernberg
Ali

Vi skulle ju kunna träffas vid broparken? Rätt mkt utrymme... lär vara rätt fullt runt dragonskolan antar jag

Jo var precis ute å fixa lite med mappen samt ställde in mitt tomgångsproblem :)
Krister

ok... då är jag med.
Den cruising jag varit på var den i västerås där det är några tusen jänkare... då platsar liksom inte hondorna in. Ungefär som att Miss Universum skulle kliva upp i en tävling för bäst klädde redneck liksom...
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"

Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Dorfus

Broparken är väl ett riktigt bra ställe. Där lär det ju inte vara så mycket bilar i alla fall.
Christer Jernberg
Dorfus

kan vi se vem som kör snabbast över gamla tegsbron ;)
Christer Jernberg
stegen

Blir alltid utskrattad (alltid kul att kunna glädja någon:-) när jag kör omkring med hundkojan och brukar inte bli mindre när jag förser den med flaggor som sitter i framfönstren :)
Brukar nog, som någon sade, vara en allmän bildag här i Umeå just på Wheels...

Hm, broparken är det vid "trädgård i norr" eller är det längre nerför älven? Jag skulle också kunna tänka mej strömpilens parkering eller liknande vid fyra eller efter fyra (vill ju gärna hinna byta till Hondan!)?

/Sture
Sture Teglund
Dorfus

Broparken är den vid gamla tegsbron, eller gång/cyckelbron över till teg.
Strömpilen var väl lite väl långt bort enligt mig dock...
Christer Jernberg
Swift

Broparken låter bra, kommer fan skämmas med min rostiga och byngliga :D.
Ali

Kom fan på att de kan vara rätt fullt vid broparken också under wheels

Ska vi inte träffas vid parkeringen mellan Shell och Motorcentrum på Teg istället? Sen kan vi åka vidare därifrån
Kl. 1630 ?
Dorfus

Låter bra. Vi ses där vid 1630. :thumbup:
Christer Jernberg
Ali

Ja då har man blåst toppackningen ! (förhoppningsvis det enda som farit)

Kommer iaf dyka upp där dock utan bil så se till att inte ha för mkt skit på passagerarstolen :)

Ses imorgon
Dorfus

AJ aj aj... trist verkligen :( Ser nu att folk är ute och putsar och fejar sina bilar lite överallt. Skall snart följa exemplet jag med. ses senare!
Christer Jernberg
Skriv svar