Lister Crx
Hej.
Undrar om någon har eller vet om vart man kan få tag på fönsterlister och taklisterna till en crx -89?
Pris?
Undrar om någon har eller vet om vart man kan få tag på fönsterlister och taklisterna till en crx -89?
Pris?
<!--fonto:Comic Sans MS--><span style="font-family:Comic Sans MS"><!--/fonto--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]*Hannes Larsmalm*[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->Honda Crx -89<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--fonto:Georgia--><span style="font-family:Georgia"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Till Salu!<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=23583" target="_blank">Länk till Hondan (Garaget)</a>
<!--sizeo:5--><span style="font-size:18pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#800080--><span style="color:#800080"><!--/coloro-->Honda Crx -89<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
<!--fonto:Georgia--><span style="font-family:Georgia"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]<!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->Till Salu!<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<a href="http://www.garaget.org/?car=23583" target="_blank">Länk till Hondan (Garaget)</a>
-
Kullen
- Bil: Civic FN2
- Namn: Martin Kullström
Lister till sidobakrutorna går på 436kr St på honda
Framrutan typ 1200kr
Taklisterna har jag för mig ligger runt 400kr/st
Framrutan har bilglasmästarn unversallist som kan passa ca pris:64kr/m
Framrutan typ 1200kr
Taklisterna har jag för mig ligger runt 400kr/st
Framrutan har bilglasmästarn unversallist som kan passa ca pris:64kr/m
Brum Brum!
När jag bytte min framruta så frågade jag glasgubben ifall han kunde limma bakskarverna samt taket istället för lister. han gjorde jobbet för 200k inkl limmet. Blev skitbra ! Taket och bakrutorna. ser ut som lister från längre håll 
Göteborg
mob 0736581186
mail gomer@live.se
mob 0736581186
mail gomer@live.se