Nya bilen
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
-
TriXiE77
- Bil: Bilbytarkungen
- Namn: Mikael Fröjdfeldt
utblåsET menar du väll johnny!!! annars är jag blind för jag ser bara japs på högersida 
073-9034221
Medlemnr: 595
The "trixiewatch" - no of hondas owned: 80
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
The "malcolmbattle" - EF:16 EG:21 Delsol:9 EK:9 EP:7
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
mycket snygg.
du bor inte i göteborgs trakten må tänka?
för jag har sett den eller en likadan vid DLS i partille!
du bor inte i göteborgs trakten må tänka?
för jag har sett den eller en likadan vid DLS i partille!
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
hehe, självklart menar jag utblåset! var på väg hem från jobbet och skrev i all hastTriXiE77 skrev:utblåsET menar du väll johnny!!! annars är jag blind för jag ser bara japs på högersida
Men den är i alla fall mycket fin!
Skulle vilja höra hur ett BC3 låter på en s2k
[b]Medlem #1535[/b]
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
Super grym bil, hel rätt färg dessutom!
p.s forumet behöver ditt fullständiga namn i signaturen
p.s forumet behöver ditt fullständiga namn i signaturen
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Sjukt fin bil!
Jag är verkligen inte en "cab-människa" men en s2000 vill jag verkligen äga någon dag!:) En av få cabar som får mina knän att darra
Jag är verkligen inte en "cab-människa" men en s2000 vill jag verkligen äga någon dag!:) En av få cabar som får mina knän att darra
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
Angående avgassystemet.. Hur låter det egentligen? (väldigt diffus fråga)
Är ute efter ett system som låter humant när man kör normalt o låter "lite" skojigare när man trycker på... Är detta möjligtvis ett sådant system lr är det dags att leta vidare?
Är ute efter ett system som låter humant när man kör normalt o låter "lite" skojigare när man trycker på... Är detta möjligtvis ett sådant system lr är det dags att leta vidare?
luckan skrev:Angående avgassystemet.. Hur låter det egentligen? (väldigt diffus fråga)
Jag har åkt och kört mycket med BC III och jag tycker det låter perfekt. Men det är ju så himla olika vad folk tycker och anser.
Du får leta på nätet efter ljudklipp, eller ännu bättre leta upp någon i sverige och lyssna på det live.
Martins avgas är faktiskt till salu.
Fredrick G.
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
[b]Bmw m3 -03.
Smart fortwo -08.
Piaggio Vespa Primavera -67.[/b]
Det är snarare så att ett BCIII system låter mer humant när man trycker på.luckan skrev:Angående avgassystemet.. Hur låter det egentligen? (väldigt diffus fråga)
När jag hade det på min CTR så lät det helt ok i 150-160 kmh medans låg man i 70-110 lät det fruktansvärt (var helt enkelt för mycket resonans på "låga" varv).
Man kunde inte ha en vanlig konversation i bilen.
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Bergan, sen är det såklart lite olika när dämparna ligger rakt under kupén eller under bagageutrymmet på en cab...
riktigt snygg S2k by the way.
riktigt snygg S2k by the way.
Senast redigerad av Krister den 14 augusti 2007, 15:14, redigerad totalt 1 gånger.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
-
Tommie Blomqvist
S2k, med tyget som tak, ett jävla liv =)
Med HT på, det är okay.
Med HT på, det är okay.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist