Eftersnack: Ljungbyhed 1/9-07
Jag får bli den första att tacka för dagen. Var otroligt kul bansträckning och kul och disciplinerad körning.
Gött med mycket bantid också, var ju bara att köra ut så fort man var sugen i stort sett.
Hoppas vi får fler sponsningar i framtiden för det var riktigt kul att köra hpc för sig.
Lägger upp lite bilder senare också som brosan tog
Gött med mycket bantid också, var ju bara att köra ut så fort man var sugen i stort sett.
Hoppas vi får fler sponsningar i framtiden för det var riktigt kul att köra hpc för sig.
Lägger upp lite bilder senare också som brosan tog
Senast redigerad av david-o den 1 september 2007, 20:40, redigerad totalt 1 gånger.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
Var och tog några bilder vid er körning idag, jag har lagt en tråd i "Bilder/Filmer"
Annars kan ni se alla bilderna på hemsidan.
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://www.zoomphoto.se/motorsport" target="_blank">http://www.zoomphoto.se/motorsport</a>< ... --/sizec-->
Några teasers:

Annars kan ni se alla bilderna på hemsidan.
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><a href="http://www.zoomphoto.se/motorsport" target="_blank">http://www.zoomphoto.se/motorsport</a>< ... --/sizec-->
Några teasers:
Dan Persson
Motorsportbilder: <a href="http://www.zoomphoto.se/motorsport" target="_blank">http://www.zoomphoto.se/motorsport</a>
Motorsportbilder: <a href="http://www.zoomphoto.se/motorsport" target="_blank">http://www.zoomphoto.se/motorsport</a>
tjena !
Vill passa på att tacka alla som var där idag !
Tyckte det var riktigt bra upplagt & bra gjort av våra banracing ansvariga.
Tur med vädret hade vi med..
första gången på banan för mig det var x-tra trevligt med lugna rundan..
Tacka koffe & linus för utlåning av hjälmar.
Sen tacka RobbanT för att hålla mig så underhållen på flagvakt pos1.
ps koffe din bil låter som f-n. ds
Vill passa på att tacka alla som var där idag !
Tyckte det var riktigt bra upplagt & bra gjort av våra banracing ansvariga.
Tur med vädret hade vi med..
första gången på banan för mig det var x-tra trevligt med lugna rundan..
Tacka koffe & linus för utlåning av hjälmar.
Sen tacka RobbanT för att hålla mig så underhållen på flagvakt pos1.
ps koffe din bil låter som f-n. ds
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
jag vill också tacka alla som hade hand om detta :thumbup: det var riktigt roligt. vädret var perfekt och allt gick bra. och som vanligt var jag den enda med fn2 på banan :crybaby:
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
Jag skapar en tråd så vi har en egen tråd med eftersnacket!
Vill tacka alla inblandade som hjälpte till, funktionärer m.m. inga nämnda, inga glömda, iaf ett jätte tack!
Vill också tacka alla som körde, ni bettede er mkt bra på banan, och det var bra flyt på det hela! Vi var ca 40bilar som körde, vilket jag tycker är bra med
tanke på att sommaren är slut, och det var ju inte någon "riktig" bana, men var riktigt skoj ändå!
Körde tyvärr inte med min egna bil då kopplingen börjar ge sig, men fick låna Foddens och Pirros S2k, jätte tack till er, va skit skoj!
MVH
István
Vill tacka alla inblandade som hjälpte till, funktionärer m.m. inga nämnda, inga glömda, iaf ett jätte tack!
Vill också tacka alla som körde, ni bettede er mkt bra på banan, och det var bra flyt på det hela! Vi var ca 40bilar som körde, vilket jag tycker är bra med
tanke på att sommaren är slut, och det var ju inte någon "riktig" bana, men var riktigt skoj ändå!
Körde tyvärr inte med min egna bil då kopplingen börjar ge sig, men fick låna Foddens och Pirros S2k, jätte tack till er, va skit skoj!
MVH
István
http://www.fotoi.se
aj då fan vad surt.. lider med dig..
Jag vill oxo tacka alla som fixade detta idga alla som var där roligt coh träffa lite nytt folk...
hoppas dte blir mycket mycket mer sånhär i framtiden.... heheheh
Ps: FN2 är en Glidar bil ZOZO..hahaha nej skojar och se dig där hoppas du smittar fler.. hehhe
Jag vill oxo tacka alla som fixade detta idga alla som var där roligt coh träffa lite nytt folk...
Ps: FN2 är en Glidar bil ZOZO..hahaha nej skojar och se dig där hoppas du smittar fler.. hehhe
Yll Ramadani
ja tack så mycke istvan, skitbra uppstyrt!
o tack till alla för tålamodet med besiktningen av bilar, första gången jag gjorde det, jag var nörden med rakat huve som besa bilarna
o jag tycker vi kör på halvtimmespass i framtiden, mer körtid helt klart, mitt ena motorfäste gav upp vid middagstid samt att mina däck är numera tokslut, de var slut i början av dagen men nu är dem verkligen helkass
o tack till alla för tålamodet med besiktningen av bilar, första gången jag gjorde det, jag var nörden med rakat huve som besa bilarna
o jag tycker vi kör på halvtimmespass i framtiden, mer körtid helt klart, mitt ena motorfäste gav upp vid middagstid samt att mina däck är numera tokslut, de var slut i början av dagen men nu är dem verkligen helkass
-
Forenademotor.se
- Kontakt:
Ja tack för en trevlig dag var länge sedan jag hade så skoj, Sjukt nöjd med hur banan blev snabb & teknisk en bana i min smak alla fall
Bilen gick som en dröm i dag hade det bara funnits lite bättre fäste i Toyo däcken efter 5 varv så hade det varit ännu roligare men dagen bjöd på några trevliga fighter med härlig racing
TACK :thumbup:
Bilen gick som en dröm i dag hade det bara funnits lite bättre fäste i Toyo däcken efter 5 varv så hade det varit ännu roligare men dagen bjöd på några trevliga fighter med härlig racing
TACK :thumbup:
<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Peter Israelsson<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
Klågerup ( skåne)
<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Södervidinge.se<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->
ERC <a href="http://www.sodervidinge.se/" target="_blank">Visit My Website</a>
SS 1,24,69
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Du ska ha ett stort tack Istvan för ditt mastodontarbete. Jag kan nästan slå vad om att om inte du hade varit så driven och tatt tag i saker så hade vi alla suttit hemma idag.
Även skitbra arrangerat från din sida väl på plats, och det uppskattas. :thumbup:
Angående bankörningen så var det som vanligt skitkul att köra, men man känner att det inte är en riktig bana tyvärr... Bättre än parkbanan då man ändå kan åka runt och jaga lite, vilket alltid är kul.
Även skitbra arrangerat från din sida väl på plats, och det uppskattas. :thumbup:
Angående bankörningen så var det som vanligt skitkul att köra, men man känner att det inte är en riktig bana tyvärr... Bättre än parkbanan då man ändå kan åka runt och jaga lite, vilket alltid är kul.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
- LinusE
- Bil: Civic Type R
- Namn: Linus Eriksson
- Been thanked: 3 times
haft juuuuukkt roligt idag. satan i gatan va bilen går när den går
, villket den gjort...
istvan du ska ha stort jäkla tack o fifan v bra det blev. djupt impad (Y)
kul o fajts med andersL och steka Robbin o mattias som ett mött (Y).
vad gäller banan så gilla jag den skarpt. teknisk i mer elle rmindre alla parti.
klart en bana i min smak...
/ Linus
istvan du ska ha stort jäkla tack o fifan v bra det blev. djupt impad (Y)
kul o fajts med andersL och steka Robbin o mattias som ett mött (Y).
vad gäller banan så gilla jag den skarpt. teknisk i mer elle rmindre alla parti.
klart en bana i min smak...
/ Linus
Linus Eriksson
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
#828 Skåne/Löberöd
---------------------------------
som ett möte :whatever: sitta o va tuff nu ditt elektriker svin.
Mattias Israelsson
www.sodervidinge.se
www.sodervidinge.se
-
SAUD
- Bil: CTR-2016
- Namn: Saud Omerovic
Jag vill oxå passa på och tacka alla inblandade idag!
Det var en kanon dag man fick träffa en hel del människor som man hade inte träffat tidigare,otroligt fina killar verkligen....
Det var en väldigt tekniskt banan och jag gillade den riktigt mycket fast att banan var så slät som den var!
Jag var riktigt nöjd med min bil hela dagen men det hade varit bra om bilen hade vägt en aning mindre på en sån slät banan som den, men det har varit lärorikt väldigt mycket att köra på en banan som den.
Hoppas verkligen att Istvan och ledningen satsar på en hel del bankörningar nästa år så att passa alla i klubben?!
Trodde att Yash,Asse och Fonzeka skulle komma,vad hade ni för er idag? Det hade varit kul att få träffa er innan årets slut
!
MVH Saud
Det var en kanon dag man fick träffa en hel del människor som man hade inte träffat tidigare,otroligt fina killar verkligen....
Det var en väldigt tekniskt banan och jag gillade den riktigt mycket fast att banan var så slät som den var!
Jag var riktigt nöjd med min bil hela dagen men det hade varit bra om bilen hade vägt en aning mindre på en sån slät banan som den, men det har varit lärorikt väldigt mycket att köra på en banan som den.
Hoppas verkligen att Istvan och ledningen satsar på en hel del bankörningar nästa år så att passa alla i klubben?!
Trodde att Yash,Asse och Fonzeka skulle komma,vad hade ni för er idag? Det hade varit kul att få träffa er innan årets slut
MVH Saud
Saud Omerovic
Civic Type R - 2016
Civic 1.6 - 2014
En stor fördel med att banan var så platt med oändliga avåkningszoner var ju att man kunde pressa bilen på ett helt annat sätt och verkligen ligga och kasa runder och leka med gasuppsläpp för att få med sig häcken runt svängarna och utnyttja lastväxlingar för att ta sig igenom kurvor.
Riktigt så mycket vågar man inte leka på en "vanlig" bana men nu när man väl testat en gång och sett vad som gick att göra så kan man ta med sig den lärdomen även till andra banor.
Riktigt så mycket vågar man inte leka på en "vanlig" bana men nu när man väl testat en gång och sett vad som gick att göra så kan man ta med sig den lärdomen även till andra banor.
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
Jag vill också tacka för en mycket trevlig dag! :thumbup:
Och sen villken tur hade vi med vädret!!!
Ösregn hela fredag och det ser ut att bli regn på nu söndag.
Men inte när HPC kör bana. Gudarna måste gilla HPC! :whistling:
Återigen har HPC visat hur proffsigt alla våra medlemmar beter sig på en banträff!
Ingen buskörning, ingen svartflaggning och kanon-stämning i depån.
Hoppas att vi får möjlighet till att arrangera fler renodlade HPC-träffar.
Och sen villken tur hade vi med vädret!!!
Ösregn hela fredag och det ser ut att bli regn på nu söndag.
Men inte när HPC kör bana. Gudarna måste gilla HPC! :whistling:
Återigen har HPC visat hur proffsigt alla våra medlemmar beter sig på en banträff!
Ingen buskörning, ingen svartflaggning och kanon-stämning i depån.
Hoppas att vi får möjlighet till att arrangera fler renodlade HPC-träffar.
Mvh Benci_Hovanyi
Grym dag. Tack alla inblanade och Istvan för ett toppenjubb. Var en riktigt rolig bana och ser oss gärna köra den nästa år med. Kostar inte så mycket om man jämför med dom riktiga banorna här i Sverige. Sjukt som bilen kränger på bilderna och det är väl snart dags att låta den vila lite och börjar pilla
Linus.. Vi får se nästa år :whip:
Edit: Dock är det skönt och se att det håller för dig Linus och när det väl gör det så kör du riktigt bra!
Linus.. Vi får se nästa år :whip:
Edit: Dock är det skönt och se att det håller för dig Linus och när det väl gör det så kör du riktigt bra!
Senast redigerad av RobbanT den 2 september 2007, 10:56, redigerad totalt 1 gånger.
www.sodervidinge.se
Förbannat bra samordnat!
Även om jag bara var där som åskådare var det skitkul att se och känna bankörning. Kul att få se in gamla bil Stoffe, ligger i goda händer, garanterat
Tack Eisen för lite SOHC power!
Även om jag bara var där som åskådare var det skitkul att se och känna bankörning. Kul att få se in gamla bil Stoffe, ligger i goda händer, garanterat
Tack Eisen för lite SOHC power!
"Livet är inte mer planerat än harens som skuttar över vägen."
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Golf III --> brukis. Jag kör <!--coloro:#8B0000--><span style="color:#8B0000"><!--/coloro-->HONDA<!--colorc--></span><!--/colorc--> innerst inne.
Ja verkligen ett stort tack till alla där.. riktigt kul att det var så många bilder...
tack markus och adam härder för att ja fick åka med några varv..
sjuk skillnad med fwd och rwd på banan, tycker att de känns mer fart allt i fwd..
Chris.. du o din jävla bil
Coung ,trung ,isak de var riktigt jävla kul o snacka me er sen , o tack coung för du fixa bilen!! Puss på rumpan!
tack markus och adam härder för att ja fick åka med några varv..
sjuk skillnad med fwd och rwd på banan, tycker att de känns mer fart allt i fwd..
Chris.. du o din jävla bil
Coung ,trung ,isak de var riktigt jävla kul o snacka me er sen , o tack coung för du fixa bilen!! Puss på rumpan!
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 2 september 2007, 12:19, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Varsågod Kwan, inga problem alls att skjutsa omkring en trevlig kille några varv.
Dessutom tog du ju mitt flaggispass så jag kunde fixa bromsarna så det var du väl värd.
På tal om bromsarna så måste jag också tacka David O för dom extra bromsbeläggen! Du räddade min dag! Stort tack också till alla som involverade sig med ett ordentligt kärvande bromsok, har aldrig varit med om att det suttit så jävla hårt.
På tal om bromsarna så måste jag också tacka David O för dom extra bromsbeläggen! Du räddade min dag! Stort tack också till alla som involverade sig med ett ordentligt kärvande bromsok, har aldrig varit med om att det suttit så jävla hårt.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
:wohow: lol din jävel. japp det är nog en glidar bil men jag kunde ju hänga på dig och den blåa ctr. även om jag fick ta i så det knackade hihisuperyll skrev:aj då fan vad surt.. lider med dig..
geosif kaumi
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
tidigare bilar
nissan bloubird
ford sierra
pontiac trans am
:wohow: lol din jävel. japp det är nog en glidar bil men jag kunde ju hänga på dig och den blåa ctr. även om jag fick ta i så det knackade hihizozo skrev:<!--quoteo(post=431159:date=1 Sep 2007, 18:27:55:name=superyll)--><div class='quotetop'>CITERA(superyll @ 1 Sep 2007, 18:27:55) [snapback]431159[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->aj då fan vad surt.. lider med dig..
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
aaa och han med den andra CTR värmde upp bara... nää kul och se dig i backspelglen hänga på så bra..
allt var bra igår folkt vädret stämningen.. Planeringen men halvtimmas pass kommer vi nog se mycket va i framtiden...
PS: träffen i halmstad igår efter ljungbyhed blev bra ju skit mycket folk..
Yll Ramadani
äh ja va där men de regna piss 
Elvis
Några synpunkter från Honda själva?
Mathias Berg
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
# 1545
[b]Civic Type <!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> Orginal EP3[/b]
<!--coloro:#0000FF--><span style="color:#0000FF"><!--/coloro-->"Klart man vill ligga med Scotte, han e ju för fan ordförande!"
- Regge / HPC Festen Malmö 2006<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Svinskoj var träffen och jag tyckte det var perfekt med 30 minuters körningar.
Kom Honda Nordic dit och kollade under eftermiddagen eller?
Kom Honda Nordic dit och kollade under eftermiddagen eller?
Michael Lennon
<a href="http://www.garaget.org/?car=41786" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=41786</a>
<a href="http://www.garaget.org/?car=41786" target="_blank">http://www.garaget.org/?car=41786</a>
-
krister"albin"
- Bil: civic vt -91
- Namn: krister johannesson
får tacka för en perfekt dag.
kul att snacka med nytt folk.
som jag sa till dig Istvan man skall inte kör sista gången för då går bilen sönder.
nu gick inte min bil sönder men jag fick soppa torsk så något hände ialle fall.
annars så var banan mycket bättre en vad man trodde.
så :thumbup: för bra planering.
kul att snacka med nytt folk.
som jag sa till dig Istvan man skall inte kör sista gången för då går bilen sönder.
nu gick inte min bil sönder men jag fick soppa torsk så något hände ialle fall.
annars så var banan mycket bättre en vad man trodde.
så :thumbup: för bra planering.
krister johannesson
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
civic vt -91 renovering på g
Toyota Prius -09
i don`t believe in heaven,and i don´t believe in hell
as a place with flames were people are having eternal pain.
i believe in a place i call "beyond"
Tack så jätte mkt alla för de snälla kommentarerna 
Känns skoj att höra, och det får mig ännu mer motiverad till nästa träff!
MVH
István
Känns skoj att höra, och det får mig ännu mer motiverad till nästa träff!
MVH
István
http://www.fotoi.se