Fälgar (Snygga vs Fula)

ENBART för motorrelaterade topics
Tricid

PatrikGBG skrev:nu tycker inte jag så, men de finns nog dubbelt så mkt folk som tycker del spl e snygg, än en dc2, så hade jag vart du hade jag nog chillat

om det är så är det bara tragiskt, det är en bil som har fina linjer ser sportig ut och är tom lite sportig, inget av detta har en del sol! sen att de skulle ta och göra den lite mindre snygg med "torskögonlooken" här i europa är synd men de är bara att reparera. Del solen har också fått smaka på torskögon och de är ännu fulare än på DC2:an.
Emanuel Larsson
Tricid

superyll skrev:jaa precis det är en del sol.. skit snygg bil.. fixar hon om den lite tar bort dem förskräckliga fälgarna.. så får du se.. kolla på dem som kollar sig för del sol gänget dem är inte fula..(bilarna då):P heheh

mvh yll
nej de kan jag inte se. fula är precis vad de är.
Emanuel Larsson
and1
Bil: Civic VT
Namn: Cuong Nguyen
Been thanked: 1 time

§ 12. Inte skriva inlägg som nervärderar Honda (del sol).
Honda ATS-06
Honda Civic -92
Featherweight
Bil: Toyota Corona 1970 (sorry)
Namn: Fredrik Jonsson

<!--quoteo--><div class='quotetop'>CITERA</div><div class='quotemain'><!--quotec-->hmm.. nu när damen nog fattat att det där inte var vidare vackert tänkte jag stjäla lite tråd och fråga vad ni tycker om dessa?
<a href="http://image.fbt.se/global/images/image ... &width=650" target="_blank">http://image.fbt.se/global/images/image ... dth=650</a>

bara vanliga tråkiga ace spider 15" men vore dom inte ganska ok om man lackade centrum vitt eller guld med hondamärke i mitten o satte dom på en röd crx? vill egentligen ha "oldschool" fälgar, typ krysseker, men allt begagnat har helfel ET. (till tyskbilar) och köpa svinigt dyra jdm-kopior eller rota vet jag inte om jag e villig att göra.. va tycks? blir typ halva priset emot om jag skulle köpa rota via redrum..<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

pallar inte starta en ny tråd för en sån här fråga.. kom igen..
Toyota Corona HT Mark II 1970

Prelude VTI -97 (såld)
Civic EJ9 -97 (såld)
CRX VT B18c6 -91 (skrotad)
Honda Civic Lsi -93 (såld)
Nissan Micra -87 (såld)
sk8micke
Bil: prelude bb6
Namn: Micke svensson
Been thanked: 2 times

Featherweight skrev:<!--quoteo--><div class='quotetop'>QUOTE</div><div class='quotemain'><!--quotec-->hmm.. nu när damen nog fattat att det där inte var vidare vackert tänkte jag stjäla lite tråd och fråga vad ni tycker om dessa?
<a href="http://image.fbt.se/global/images/image ... &width=650" target="_blank">http://image.fbt.se/global/images/image ... dth=650</a>

bara vanliga tråkiga ace spider 15" men vore dom inte ganska ok om man lackade centrum vitt eller guld med hondamärke i mitten o satte dom på en röd crx? vill egentligen ha "oldschool" fälgar, typ krysseker, men allt begagnat har helfel ET. (till tyskbilar) och köpa svinigt dyra jdm-kopior eller rota vet jag inte om jag e villig att göra.. va tycks? blir typ halva priset emot om jag skulle köpa rota via redrum..
pallar inte starta en ny tråd för en sån här fråga.. kom igen..
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

dom fälgarna va ju grymt snygga behåll dom som dom e om dom nu e i så fint skick som bilden.eller sälg dom till mig =) :thumbup:
Kör: Prelude bb6 stance/track/vip style

www.garaget.org/sk8micke

kört: typ dom flesta hondor 87-02 :lol:
Tricid

and1 skrev:§ 12. Inte skriva inlägg som nervärderar Honda (del sol).

paragrafryttare...jag vet jag är en riktig buse som skriver som jag gör
Emanuel Larsson
and1
Bil: Civic VT
Namn: Cuong Nguyen
Been thanked: 1 time

:console:
Honda ATS-06
Honda Civic -92
PatrikGBG
Bil: FN2/CW2
Namn: Patrik Andersson

och en riktig nolla med om du säger vad folk ska tycka...

vissa tycker del sol e skitsnygg, inse fakta...

vissa tycker dc2 ser ut som hästskit, definitivt din oxå...inse fakta...
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic

Urgammal
hondapower
Been thanked: 3 times

Jo visst,trådskaparen frågade om vad som tycktes om dessa fälgar på Sol:en.
Men personligen tycker ja inte man behöver uttrycka sig på dom sätten som vissa har gjort.

Hade räckt med: Nej dom passar inte in på din bil för dom var fula,prova med en annan färg.

Ja tycker själv inte att färgen lr VT fälgarna passade på bilen,men visst i en annan färg så kanske det blir snyggare.
Så det va fult på bilen.
Flygare
Kontakt:

Skulle nog satsa på en annan färg + sänkning om jag skulle lägga pengarna på något.

När det gäller del sol ful eller inte så tycker jag att integra med jdm front är något vackrare än en del sol.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>

<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->

<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
sixpack

Sluta och glida ifrån ämnet och beter er som småbarn.
En enkel fråga kan väl inte vara så svår att misstolka.
Angående smutskasta vissa honda modeller anser jag inte vara värt att kommentera,
skapar bara dålig stämning + provokation syfte inga nämda alltså inga direkt som det riktas till.
Fälgarna är förövrigt avplockade efter testet och nerplockadae för att moddas åter igen. :thumbup:
Senast redigerad av sixpack den 21 oktober 2007, 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
Daniel Andersson
EcciBaka
Bil: Civic Aerodeck 1,8vti -00
Namn: Alexander Rothberg
Kontakt:

Tricid, trådens ljus och glädje.

Jag kör mina originalfälgar i standard silver och har plockat bort navlocket dära. då ser de mycket fränare ut :D

Tyckte inte den där färgen var bra. fälgarna i sig är det väl inte fula om man bara plockar bort det navlocket.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Skriv svar