PatrikGBG skrev:nu tycker inte jag så, men de finns nog dubbelt så mkt folk som tycker del spl e snygg, än en dc2, så hade jag vart du hade jag nog chillat
om det är så är det bara tragiskt, det är en bil som har fina linjer ser sportig ut och är tom lite sportig, inget av detta har en del sol! sen att de skulle ta och göra den lite mindre snygg med "torskögonlooken" här i europa är synd men de är bara att reparera. Del solen har också fått smaka på torskögon och de är ännu fulare än på DC2:an.
superyll skrev:jaa precis det är en del sol.. skit snygg bil.. fixar hon om den lite tar bort dem förskräckliga fälgarna.. så får du se.. kolla på dem som kollar sig för del sol gänget dem är inte fula..(bilarna då):P heheh
bara vanliga tråkiga ace spider 15" men vore dom inte ganska ok om man lackade centrum vitt eller guld med hondamärke i mitten o satte dom på en röd crx? vill egentligen ha "oldschool" fälgar, typ krysseker, men allt begagnat har helfel ET. (till tyskbilar) och köpa svinigt dyra jdm-kopior eller rota vet jag inte om jag e villig att göra.. va tycks? blir typ halva priset emot om jag skulle köpa rota via redrum..<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
pallar inte starta en ny tråd för en sån här fråga.. kom igen..
bara vanliga tråkiga ace spider 15" men vore dom inte ganska ok om man lackade centrum vitt eller guld med hondamärke i mitten o satte dom på en röd crx? vill egentligen ha "oldschool" fälgar, typ krysseker, men allt begagnat har helfel ET. (till tyskbilar) och köpa svinigt dyra jdm-kopior eller rota vet jag inte om jag e villig att göra.. va tycks? blir typ halva priset emot om jag skulle köpa rota via redrum..
pallar inte starta en ny tråd för en sån här fråga.. kom igen..
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
dom fälgarna va ju grymt snygga behåll dom som dom e om dom nu e i så fint skick som bilden.eller sälg dom till mig =) :thumbup:
Jo visst,trådskaparen frågade om vad som tycktes om dessa fälgar på Sol:en.
Men personligen tycker ja inte man behöver uttrycka sig på dom sätten som vissa har gjort.
Hade räckt med: Nej dom passar inte in på din bil för dom var fula,prova med en annan färg.
Ja tycker själv inte att färgen lr VT fälgarna passade på bilen,men visst i en annan färg så kanske det blir snyggare.
Så det va fult på bilen.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Sluta och glida ifrån ämnet och beter er som småbarn.
En enkel fråga kan väl inte vara så svår att misstolka.
Angående smutskasta vissa honda modeller anser jag inte vara värt att kommentera,
skapar bara dålig stämning + provokation syfte inga nämda alltså inga direkt som det riktas till.
Fälgarna är förövrigt avplockade efter testet och nerplockadae för att moddas åter igen. :thumbup:
Senast redigerad av sixpack den 21 oktober 2007, 15:36, redigerad totalt 1 gånger.
Jag kör mina originalfälgar i standard silver och har plockat bort navlocket dära. då ser de mycket fränare ut
Tyckte inte den där färgen var bra. fälgarna i sig är det väl inte fula om man bara plockar bort det navlocket.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------