Det är bara ett forum Pajkar!
Ärligt talat nu grabbar! Vad tycker ni om nivån här på HPC?
Moderatorera gör la ett jävla gött jobb och sånna grejer, men ja tycker de är lite väl nolltolerans här. Ja tycker man får höjja toleransnivån några näpp alltså.. tar man åt sig över vad nån skriver på ett forum kanske man borde tänka över hur allvarligt HPC är för ens liv? De är ett vanligt FORUM!! de finns typ elvamiljader2119 st sånna på nätet..
nå?
Moderatorera gör la ett jävla gött jobb och sånna grejer, men ja tycker de är lite väl nolltolerans här. Ja tycker man får höjja toleransnivån några näpp alltså.. tar man åt sig över vad nån skriver på ett forum kanske man borde tänka över hur allvarligt HPC är för ens liv? De är ett vanligt FORUM!! de finns typ elvamiljader2119 st sånna på nätet..
nå?
[u][b]Niclas Pettersson Borås[/b][/u]
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
[b]<!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->Integra DC5 Type<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->-<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b] <!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->[b]TILL SALU!!!![/b]<!--sizec--></span><!--/sizec-->
Håller med till fullu.
Vissa aggrar på rätt bra när man inte tycker lika. Kallas hpc feber.
Ditt liv styrs runt allt vad hpc säger och gör. Du tar 2 panodil när hpc servern är nere.
Vissa aggrar på rätt bra när man inte tycker lika. Kallas hpc feber.
Ditt liv styrs runt allt vad hpc säger och gör. Du tar 2 panodil när hpc servern är nere.
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->D<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->T<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro--><!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->M<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--colorc--></span><!--/colorc--> S<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->q<!--colorc--></span><!--/colorc-->u<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->a<!--colorc--></span><!--/colorc-->d<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
-
Eisenhut

- Bil: Honda Integra
- Namn: Marcus Eisenhut
- Been thanked: 4 times
Äh, det är samma gamla tjat som kommer varenda höst. Folk är deppiga, pillar knappt med bilen och det är mörkt och jävligt ute.
Till sommaren så är alla blodsbröder igen, så är det bara.
Till sommaren så är alla blodsbröder igen, så är det bara.
Mvh/Marcus Eisenhut
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Kör:
Honda Jazz -03
Honda Integra Si JRSC -94
Honda CR-V -17
Kört:
Mercedes-Benz C220d -17
Mercedes-Benz C220d -16
Civic Tourer 1.8 Lifestyle -14
Civic 1.8 sport ADAS -15
Civic Tourer 1.6d -15
Civic 1.8 sport -06
Delsol VTi -93
Det har ju alltid varit så Eisen . Alla kan inte älska alla det kanske tur det ! 
<a href="http://www.garaget.org/?car=30319" target="_blank">CRX VT-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--> <!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->2022cc<!--colorc--></span><!--/colorc--></a>
trycker man på Visa nya inlägg nu den här senaste veckan så har det ju bara vart ett förbannat nojs i de flesta trådarna tycker jag..
man orkar ju knappt läsa igenom alla tjafs trådar!
nåja, jag har iaf lärt mig hur allt och folk funkar på detta forum
förr tog man lite illa upp när man läste lite påhopp men nu ork man inte bry sig mera.
man lär sig med tiden :thumbup:
snart e det jul sen blir det nog bättre!
edit: stavfel
man orkar ju knappt läsa igenom alla tjafs trådar!
nåja, jag har iaf lärt mig hur allt och folk funkar på detta forum
förr tog man lite illa upp när man läste lite påhopp men nu ork man inte bry sig mera.
man lär sig med tiden :thumbup:
snart e det jul sen blir det nog bättre!
edit: stavfel
Senast redigerad av BuuMi den 20 december 2007, 22:39, redigerad totalt 1 gånger.
David Boman
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Åland / Finland
+358407246444
Civic EG K20 -92
Volvo V70R AWD -98 (vinterpulka)
Kawasaki KXF 250 -05
Smacke, this one´s for you!
Adio: Tagga ner din lilla vettvilling! Du stör ordningen rejält!
Volvoraggarn: Du är fan patetiskt!
Raggarn.. a.k.a Andreas79: Sluta lek moderator ffs!!!
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Inte alla som blir glada av att få oskulden tagen av smacke... men skall det vara någon så skall det vara han... weeeheee... min första varning! 
Kör:
Kör:
- Regge
- Bil: Honda S2000
- Namn: Erik Regnell
- Been thanked: 1 time
söt du e Smacke
KÖR:
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
Honda EP3 -05
Volvo V60 -20
KÖRT innan:
-Mazda Miata NB -98
-Golf GTi Clubsport-S -17
-Honda Jazz -09
-Honda S2000 -05
-Honda CRX VT -90
-Skoda Octavia RS -16
-BMW M3 E30 -87
-Civic VT-R -91
-Civic VT-R -91
-CRX VT-R -90
-Accord 2,2 -94
- wahlsten
- Bil: FL5
- Namn: Kalle Wahlsten
HAHA, Galna människor! 
Kalle Wahlsten
Honda Civic Type R FL5 -24
Tidigare Bilar:
Honda Civic Type R FK2 -15
Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Honda Civic Type R FL5 -24
Tidigare Bilar:
Honda Civic Type R FK2 -15
Mercedes-Benz C 63 AMG -09
Honda Accord Type S -08
Honda S2000 "Spoon" -01
Honda S2000 -00
Tycker vintern är humor. Tar gärna diskution med folk om det skulle vara så, men avstår om det inte är någon jag känner starkt för. Men så är jag året runt så det kvittar vad det är för säsong.
Men något som är jobbig är alla som gnäller på nivån på forumet. Gäller det inte dig, så skit i det. Så enkelt är det. Varför ska alla lägga sig i andras problem? Vad man gör när man postar och klagar på nivån är ju bara att man spär på den dåliga stämningen. Visst, jag säger inte att det alltid är dumt att lägga sig i, men i 9 av 10 fall så ska man tänka lite extra på när man postar, om det jag är på väg att skriva verkligen kommer att tjäna ett syfte?!
Finns massor av gånger som jag börjar skriva svar i trådar, och sen inser att det kanske inte är nödvändigt att skriva då det jag har att komma med inte bidrar konstuktivt på något sätt. Då är det bara att radera allt och stänga reply rutan.
Denna tråden är bra. En chans att ventilera sig lite om vad man tycker i allmänhet. Jag tror dom flesta inte lägger någon större energi på hur nivån är. Konstruktiv kritik är tillåtet. Skulle man störa sig på ett inlägg så använd report knappen som finns i alla inläggsrutor istället för att skriva själv och bidra till problemet.
Så ja, då fick jag skriva av mig lite. Ska avsluta snällt med att önska alla en God Jul. Jag är på bra humör för jag har fått jobb precis
Ha det!
Men något som är jobbig är alla som gnäller på nivån på forumet. Gäller det inte dig, så skit i det. Så enkelt är det. Varför ska alla lägga sig i andras problem? Vad man gör när man postar och klagar på nivån är ju bara att man spär på den dåliga stämningen. Visst, jag säger inte att det alltid är dumt att lägga sig i, men i 9 av 10 fall så ska man tänka lite extra på när man postar, om det jag är på väg att skriva verkligen kommer att tjäna ett syfte?!
Finns massor av gånger som jag börjar skriva svar i trådar, och sen inser att det kanske inte är nödvändigt att skriva då det jag har att komma med inte bidrar konstuktivt på något sätt. Då är det bara att radera allt och stänga reply rutan.
Denna tråden är bra. En chans att ventilera sig lite om vad man tycker i allmänhet. Jag tror dom flesta inte lägger någon större energi på hur nivån är. Konstruktiv kritik är tillåtet. Skulle man störa sig på ett inlägg så använd report knappen som finns i alla inläggsrutor istället för att skriva själv och bidra till problemet.
Så ja, då fick jag skriva av mig lite. Ska avsluta snällt med att önska alla en God Jul. Jag är på bra humör för jag har fått jobb precis
Ha det!
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
Ziggy: Finns en anledning till att jag fick min första varning ikväll... varit med här sen 2004 vilket är mer än många som är aktiva nu för tiden. Och visst, man vill hålla tyst och allt det men nån gång brister det och man måste få säga att "enough is enough" 
Well, som sagt, fick min första varning och tar den för det det är, hade delat ut samma varning om jag själv fortfarande varit moderator men är det inte fortfarande.
Well, som sagt, fick min första varning och tar den för det det är, hade delat ut samma varning om jag själv fortfarande varit moderator men är det inte fortfarande.
Kör:
Kör:
Klart att det brister för folk. Därför vi har varningssystemet. Det kommer säkerligen brista för mig också någon dag och så får man stå för det man gjort.
Vi kan inte alla komma överens. Det är naturligt att folk har olika åsikter och uttrycker sig, enligt andra, på att felaktigt sätt. Det går inte att få bort, och jag "vill" (sanning med modifikation) inte ha bort det heller. Jag trivs med HPC och har träffat så många bra och olika människor som man pratat på forumet med först. Vill att flera ska få lära känna alla som jag känner via Hondaklubben då det hittills bara varit trevliga människor.
Vi kan inte alla komma överens. Det är naturligt att folk har olika åsikter och uttrycker sig, enligt andra, på att felaktigt sätt. Det går inte att få bort, och jag "vill" (sanning med modifikation) inte ha bort det heller. Jag trivs med HPC och har träffat så många bra och olika människor som man pratat på forumet med först. Vill att flera ska få lära känna alla som jag känner via Hondaklubben då det hittills bara varit trevliga människor.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
Krister - för det första leker jag inte moderator.. men tycker vi kunde ha ordning ändå...
som sagt vissa trycker ner andra medlemar mycket...
o klagar för konstiga saker m.m
Klart alla får tycka som de vill o man ska inte ta allt på blodigt allvar men det finns ju gränser..
Jag älskar HPC och forumet o även folket IRL med ! :thumbup:
Till alla;
För det första är det ingen ursäkt att det är denna årstiden, jag upplever inte det så här på andra forum!
För det andra startade jag denna tråden förut - fortsätt gära skriva i den; "Trött på att höra dumma kommentarer/hur man behandlar medlemmar"
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... =44143&hl=" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... 143&hl=</a>
som sagt vissa trycker ner andra medlemar mycket...
Klart alla får tycka som de vill o man ska inte ta allt på blodigt allvar men det finns ju gränser..
Jag älskar HPC och forumet o även folket IRL med ! :thumbup:
Till alla;
För det första är det ingen ursäkt att det är denna årstiden, jag upplever inte det så här på andra forum!
För det andra startade jag denna tråden förut - fortsätt gära skriva i den; "Trött på att höra dumma kommentarer/hur man behandlar medlemmar"
<a href="http://www.hondaklubben.com/forum/index ... =44143&hl=" target="_blank">http://www.hondaklubben.com/forum/index ... 143&hl=</a>
Senast redigerad av Andreas79 den 21 december 2007, 02:33, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
moderator raggarn
:offtopic: :oopsx: :gives: :love:
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
(med risk för en till varning)
Raggarn/Andreas79: Är du helt sann!!! Du säger först att du inte leker moderator och sen några rader ner så är det precis vad du gör... skärp dig!
PS. Nej, jag glömde inte sätta in några smileys. DS
Raggarn/Andreas79: Är du helt sann!!! Du säger först att du inte leker moderator och sen några rader ner så är det precis vad du gör... skärp dig!
PS. Nej, jag glömde inte sätta in några smileys. DS
Kör:
Kör:
-
Andreas79
- Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
- Namn: Andreas Jönsson
[OT] Sa bara vad jag tyckte.. säkert fler som håller med.
Nog om detta... [/OT]
Ok, nu tar vi det lugnt alla..
inte ska vi vara ovänner!
Glöm nu detta så e vi alla glada... den här diskussionen leder ändå ingenvart
... jul o allt snart! :wub:
Bara vi har en trevlig stämning i HPC :thumbup:
Nog om detta... [/OT]
Ok, nu tar vi det lugnt alla..
Glöm nu detta så e vi alla glada... den här diskussionen leder ändå ingenvart
... jul o allt snart! :wub:
Bara vi har en trevlig stämning i HPC :thumbup:
Senast redigerad av Andreas79 den 21 december 2007, 09:20, redigerad totalt 1 gånger.
www.FotografAndreas.se
-
Jay-c
- Bil: Civic EJ9 -96
- Namn: Johannes Carlsson
ahaha ni e då för goa asså.. 
vaddå dålig stämning? inte känner jag att det är sämre stämning här än nån annanstans.. klart man blir deppig när solen inte visat sig på 2 månader typ
vaddå dålig stämning? inte känner jag att det är sämre stämning här än nån annanstans.. klart man blir deppig när solen inte visat sig på 2 månader typ
kör:
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
SL1000 Falco, KTM 525, 91 Corvette & en grön 96 Civic 1,4is Sedan
Allt är till salu, det är bara en fråga om rätt pris..
201m: 10.08 116.5 km/h CRX VT
Snudd på vettigt skrivet, håller med dig till fulloziggy skrev:Tycker vintern är humor. Tar gärna diskution med folk om det skulle vara så, men avstår om det inte är någon jag känner starkt för. Men så är jag året runt så det kvittar vad det är för säsong.
Så ja, då fick jag skriva av mig lite. Ska avsluta snällt med att önska alla en God Jul. Jag är på bra humör för jag har fått jobb precis![]()
Ha det!
(..och jag tror att du var på så bra humör för att du träffade mig igår, och ingen annan anledning än detta)
Team222
HPC IRC CREW, SWEDEN
HPC IRC CREW, SWEDEN
:thumbup:Krister skrev:Smacke, this one´s for you!
:biglaugh2: :thumbup:Krister skrev:Smacke, this one´s for you!
En kasta skit/skriv av dig -tråd!
[b]Medlem #1535[/b]
-
krollan
- Bil: del sol vti-t
- Namn: Kristofer Andersson
Kan inte mer än hålla med Ziggy TYVÄRR så har jag märkt att det börjar bli mer tjafs under hela året än vintersjukan som knappt fanns när jag började hänga här på forumet nångång -01 -02. Jag tycker att det är jävligt synd att det ska hålla på såhär och man har tappat suget rätt rejält att engagera sig längre, så en stor skumtomte till alla mods som fortfarande pallar med det.
Kristofer Andersson
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.
medlemnr. 557
Man ska ha testat allt utom folkdans och sin syster.