Bakvagnen crx
Håller på att montera ihop bakvangnen efter att haft den i sär ett tag och har kört fast lite..
dels mins jag inte riktigt hur handbroms vajern gick. har monterat det som jag tror det ska vara. så läger upp en bild så kan ni ju rätta mig om jag mins fel...
sen är det krängnings hämaren som jag tycker jag får en väldigt brytande vinkel på mellan bulten och busningen..känns inte rätt så.(lägger upp bilder på det med så ni förstår vad jag menar..) har hittat lite bilder att jämföra med och kan inte se att något är fel monterat..men kanske någon annan som kan se det..
Tack i för hand
dels mins jag inte riktigt hur handbroms vajern gick. har monterat det som jag tror det ska vara. så läger upp en bild så kan ni ju rätta mig om jag mins fel...
sen är det krängnings hämaren som jag tycker jag får en väldigt brytande vinkel på mellan bulten och busningen..känns inte rätt så.(lägger upp bilder på det med så ni förstår vad jag menar..) har hittat lite bilder att jämföra med och kan inte se att något är fel monterat..men kanske någon annan som kan se det..
Tack i för hand
Mikael Karlsson
-
Lars P

- Bil: EK4 K20
- Namn: Lars Palmgren
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
- Kontakt:
Vajern ska gå så.
Krängaren går väll inte att montera fel?
Krängaren går väll inte att montera fel?
076-1174430
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Lars@allbilskroten.se
Honda EJ1, K24 Swap
NSX NA1 CW
Accord -93 Ombyggd till biltransport
Accord -80
CR-V RD1 -98
Accord CL9 Type-S -08
osv....
Tackar för dom svaren..
tycker inte häller att man kan montera krängnings hämaren fel.. har tittat både på bilder och i manualen och då ser det rätt ut.. män känns inte rätt.. tror inte det blir bättre när man får ner den på backen häller...
väntar och ser i fall jag får några fler svar annars får jag pröva så...
tycker inte häller att man kan montera krängnings hämaren fel.. har tittat både på bilder och i manualen och då ser det rätt ut.. män känns inte rätt.. tror inte det blir bättre när man får ner den på backen häller...
väntar och ser i fall jag får några fler svar annars får jag pröva så...
Mikael Karlsson