Nytt lösenord för 2008
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
Torsdag kväll / fredag förmiddag (17-18 Jan) kommer vi att byta lösenord för år 2008.
Det nya lösenordet hittar ni på "medlemssidor" på hemsidan <a href="http://www.hondaklubben.com" target="_blank">www.hondaklubben.com</a>
Betalande medlemmar knappar in sitt medlemsnummer samt PUK-koden som medföljde i kuvertet med medlemskortet...
Använder du PUK kod så ska rutan kryssas i, har du ändrat till personligt lösenord så ska rutan ej kryssas i.
Om ni tappat bort PUK-koden, kontakta medlemsregistret#hondaklubben.com (byt ut # mot @) så får ni hjälp.
<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img]
Det nya lösenordet hittar ni på "medlemssidor" på hemsidan <a href="http://www.hondaklubben.com" target="_blank">www.hondaklubben.com</a>
Betalande medlemmar knappar in sitt medlemsnummer samt PUK-koden som medföljde i kuvertet med medlemskortet...
Använder du PUK kod så ska rutan kryssas i, har du ändrat till personligt lösenord så ska rutan ej kryssas i.
Om ni tappat bort PUK-koden, kontakta medlemsregistret#hondaklubben.com (byt ut # mot @) så får ni hjälp.
<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> [img]http://www.hondaklubben.com/forum/style ... >/whip.gif[/img]
Senast redigerad av smacke den 15 januari 2008, 00:55, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
Finns det någon möjlighet att lömna lösenord till sponsorer som vill följa ens projekt?
Idag har jag tre sidor jag uppdaterar och det skulle vara skönt om man fick lämna lösen till dem så de kommer åt och kan titta på uppdateringarna här.
Går det att enbart låsa upp ens egna projekt?
Idag har jag tre sidor jag uppdaterar och det skulle vara skönt om man fick lämna lösen till dem så de kommer åt och kan titta på uppdateringarna här.
Går det att enbart låsa upp ens egna projekt?
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
- fonzeka
- Bil: S2000
- Namn: Anders Westlund
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 58 times
Spara din projekttråd på hårddisken och lägg upp den nån annanstans på nätet istället.
Så har jag gjort för att visa min tråd för utomstående, samt även i backupsyfte.
Så har jag gjort för att visa min tråd för utomstående, samt även i backupsyfte.
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
för att förtydliga,
"<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> "
så de får bli att spara det på disk isf... Gå på Arkiv, och "Spara sida som" om du kör mozilla.. det är något liknande i explorer...
om det inte fungerar tillfredsställande så finns det program för att spara ner sidor lokalt...
"<a href="http://www.norgespatriotene.org/bilder/galge.jpg" target="_blank">Som vanligt gäller att om någon sprider lösenordet till icke betalande medlemmar så blir det kicken från forumet och IP-numret kommer spärras... </a> "
så de får bli att spara det på disk isf... Gå på Arkiv, och "Spara sida som" om du kör mozilla.. det är något liknande i explorer...
om det inte fungerar tillfredsställande så finns det program för att spara ner sidor lokalt...
Senast redigerad av smacke den 23 januari 2008, 16:04, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
- Xchai
- Bil: Crx vt 32psi
- Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Hej har betalat in medlems avgiften,men jag skulle gärna vilja ha koden tidigare till låsta forum för det dröjer väll nån vecka innan brevet med koderna dyker upp,,finns det nån möjligehet att få det via pm av nån?
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
Det angående sponsorerna tycker jag är intressant... vore väl inte så farligt om våra sponsorer fick en inloggning som en del i deras sponsring?
Ett förslag bara som jag tycker ledningen skall diskutera. Ökar mervärdet för sponsorerna.
Ett förslag bara som jag tycker ledningen skall diskutera. Ökar mervärdet för sponsorerna.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
Frågan är ju om Erik menade sina sponsorer eller klubbens "sponsorer".
Jag är osäker på hur det ligger till med våra sammarbetspartners om dom har tillgång till medlemsforumen.
Benci har nog bättre koll på det.
Jag är osäker på hur det ligger till med våra sammarbetspartners om dom har tillgång till medlemsforumen.
Benci har nog bättre koll på det.
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->070-64 64 377<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#000080--><span style="color:#000080"><!--/coloro-->"F*n va charmig jag är!"
"Har du skydd? -Nej, men jag har kontroll!"
-Sagt under Midsommar i Dalarna 2007 <!--colorc--></span><!--/colorc-->
Självklart menar jag klubbens sponsorer/samarbetspartners... de andra har ju inte vi något intresse av att ge något till.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
Kopierat från jimmy`s tråd:
Lika bra och göra en extra topic även fast det finns en klistrad.
Snart är det dags att betala medlemsavgift för 2008. Samma fråga hopar sig varenda år, vad är nu plusgironumret till klubbens medlemsavgift?
Det råder vi bot på med denna tråd.
Medlemsavgiften är 300kr
Stödmedlem finns inte längre
Man betalar per kalenderår dvs Jan>>Dec
HPC plusgiro: 124 39 35 - 2
I meddelande rutan skriver ni ert medlemsnummer.
mvh Jimmy
NI MÅSTE SKRIVA ERAT MEDLEMSNUMMER NÄR NI BETALAR!!!!!, jag kan inte allas i huvet =)
Lika bra och göra en extra topic även fast det finns en klistrad.
Snart är det dags att betala medlemsavgift för 2008. Samma fråga hopar sig varenda år, vad är nu plusgironumret till klubbens medlemsavgift?
Det råder vi bot på med denna tråd.
Medlemsavgiften är 300kr
Stödmedlem finns inte längre
Man betalar per kalenderår dvs Jan>>Dec
HPC plusgiro: 124 39 35 - 2
I meddelande rutan skriver ni ert medlemsnummer.
mvh Jimmy
NI MÅSTE SKRIVA ERAT MEDLEMSNUMMER NÄR NI BETALAR!!!!!, jag kan inte allas i huvet =)
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
Jag skulle precis betala in medlemsavgiften och gick in på medlemssidan och började registrera mig där.
Men när det var dags för betalning så stod det att det gällde år 2007 och att jag skulle skriva i ett speciellt nr om jag betalade via internetbanken, sedan läste jag i denna tråden att det är medlemnummret man ska skriva in och när jag nu jämnförde nummrena så är det inte samma nr.
Så helt enkel, ska jag ta mitt medlemsnummer eller det nummer som står när jag registerat klart?
Anledningen till att jag frågar är att det inte ska bli nått fel då sidan inte verkar uppdaterad där eftersom det fortfarande står 2007.
Men när det var dags för betalning så stod det att det gällde år 2007 och att jag skulle skriva i ett speciellt nr om jag betalade via internetbanken, sedan läste jag i denna tråden att det är medlemnummret man ska skriva in och när jag nu jämnförde nummrena så är det inte samma nr.
Så helt enkel, ska jag ta mitt medlemsnummer eller det nummer som står när jag registerat klart?
Anledningen till att jag frågar är att det inte ska bli nått fel då sidan inte verkar uppdaterad där eftersom det fortfarande står 2007.
Markus Hjelte Söderros
Del Sol - 92
Legend - 89
Del Sol - 92
Legend - 89
Kristian skrev:är du redan medlem så behöver du ju inte registrera dej igen.
har man ett medlemsnummer så betalar man in på klubbens pg och anger sitt medlemsnr som referens
Klart man gör så, stog ju absolut inte i inlägget innan... :wallbash: hmm, hinner ju inte sitta här och läsa när jag har massa hondor att meka med!
Markus Hjelte Söderros
Del Sol - 92
Legend - 89
Del Sol - 92
Legend - 89
När man sen väl betalat och tänkt att allt är frid och fröjd i hushållet så kommer man ju direkt fram till nästa fråga! Måste jag vänta på något elakt "postbrev" som segar sig hem till mig inom några veckor eller e det bara att vänta några dagar så ni hinner "öppna" mitt medlemskonto med samma gamla lösen?Kristian skrev:är du redan medlem så behöver du ju inte registrera dej igen.
har man ett medlemsnummer så betalar man in på klubbens pg och anger sitt medlemsnr som referens
Markus Hjelte Söderros
Del Sol - 92
Legend - 89
Del Sol - 92
Legend - 89
-
Jimmy
- Bil: Civic EG
- Namn: Jimmy Eriksson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
du lär vänta på att jag skickar ut ditt brev,
that´s why you should pay in time
that´s why you should pay in time
www.JJizzle.com = Styggaste bloggen
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"
www.garaget.org/jimmy_JDM
www.RubNScrape.com
Mordiiax - "ingen vits att försöka leka rik med orignalsaker när man ändå avslöjat att man är fattig genom att åka honda"