<!--QuoteBegin-Antonio+25 Oct 2004, 09:08:44--><div class='quotetop'>QUOTE(Antonio 4 25 Oct 2004, 09:08:44)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Fråga som inte har med bilderna att göra.
Vad var tanken med regplåten? Fartkamror som inte ska se den eller?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Får alltid en massa kommentarer om skylten

konceptet är en lösning för att tillfredställa både min önskan om att slippa hål i fronten på bilen och polisens önskan om att jag ska ha en skylt fram, den sitter med två möbelvinklar i botten av fronten och med två m6 med vingmuttrar, brukar inte ha skylten på när jag åker åt Karlskoga eller Stockholm (Hummelsta) där det finns kameror. Jag vet dock inte varför jag inte tog bort skylten när vi fotade... [img]
http://new.hondaklubben.com/forum/style ... >/oops.gif[/img] tar ju bara ett par sekunder att ta bort den...
Esset: tack för ditt lite mer utvecklade svar... provade som sagt med olika slutartid men ju längre tid desto mer överexponerat blev huset, vi bytte sen till gatan nedanför och fick lite annat resultat. Den här kvällen var dock Peggorna i centrum så CTR'en fick komma i andra hand. Ville inte heller gå upp i ISO, blir så illa grumliga bilder då...