helvete! elviiiiis... sa ju att emmboda var en dum idé ^^ tur att man inte åkte upp för jag hade antagligen vart bakom dig och saaben bakom mig ^^ kom förbi så lackar vi om hela bilen nu för nu har du chansen
shit alltså.. de är så jävla tråkigt även fast du inte ska betala nånting så blir ju bilen borta ett tag & de är ju de som är tråkigt..
hoppas de går bra mvh/Danne
därför man inte såg dig.. ser ut som det är utbytesdelar som blitt krokiga, baljan ligger väl risigt till, och den behöver ju inte se top notch ut direkt.
Ne den svarta evon framför mig bromsade in, så ja bromsa som fan o lyckades få stopp på bilen, men polaren i saaben hade tydligen ögonen någon annanstans än vägen iallafall.. 55km i timmen rakt in i honda röven.
Baljan har fått sig en smäll o är ett litet hål.. balken har böjt in plåten lite, samt att de bakreskärmarna har bucklats lite utåt :-S ?
Hoppas inte den skrotas, ja vetefan va ska göra då
Usch va tråkigt. Vi åkte förbi strax efter det hänt antar jag. Såg någon knuffa iväg en del sol. Synd att man inte fick se dig i action på banan istället.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--><!--fonto:Impact--><span style="font-family:Impact"><!--/fonto--><!--fonto:Arial Black--><span style="font-family:Arial Black"><!--/fonto--><!--coloro:#708090--><span style="color:#708090"><!--/coloro-->B20 N/A IS THE SHIT! SÅÅÅÅLD<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--fontc--></span><!--/fontc--><!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:#696969--><span style="color:#696969"><!--/coloro-->"Friends don't let friends roll on rotas"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Masaru skrev:helvete! elviiiiis... sa ju att emmboda var en dum idé ^^ tur att man inte åkte upp för jag hade antagligen vart bakom dig och saaben bakom mig ^^ kom förbi så lackar vi om hela bilen nu för nu har du chansen
japp... som tur att jag blev av med körkort annars jag vart bakom Masaru och Elvis och saab bakom mig... ohhh helveter...
Ahh shit, fan att ja hade fullt upp när du tittade inom, blev fan riktigt ledsen när jag hörde de :(:(
Men det kommer lösa sej gubben ! ingen tvekan om de Moses är duktig som tusan ju, så försök få dit den där !
Händer varenda år, konstigt att inte ens efter tio år så kan folk hålla avstånd eller köra försiktigt till och från emmaboda.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Man ska ALLTID åka till sjukan så dom får kolla nacken, för problem med nacken kan komma flera år efter sjävla smällen. Har man då inte varit till sjukhus så man har fått det registrerat, att du varit och undersökt, så får man inte ut nåt på försäkringen.
/Kristian
Senast redigerad av Gladen den 18 maj 2008, 11:02, redigerad totalt 1 gånger.
fan va tråkigt för dig....men som många andra säger så kolla upp det på sjukan annars finns risken att du inte får ut något om några år om du får problem med nacke rygg eller dylikt..
Beklagar, låter som att det finns risk att de löser in bilen alltså. när bakskärmarna vikts utåt så brukar den karaossen gjort sitt.
Hoppas det gick bra med nacken bara, jag har själv whiplash och det är inget jag önskar någon annan.
Du har PM strax också.
Nuvarande bilar:
Civic Ek3 -96 Oldskool...
Luder BB6 -98 händer inte så mycket..
Civic Ep2 -04 Går snålare men skramlar mer
Civic FK2 -10 wa wa wee wa wa
Gamla bilar;
Accord -00 *såld*
Civic Ek3.5 -96 Dumt att sälja
Civic ED7 -89 Boyakasha