borde de inte finnas bättre alternativ?
jag säger inte att det är fel, men för mig känss den motorn som en...ja...glidarmotor, men i en civic kanske de e helrätt?
mest en tanke!
Patrik Andersson #928
Accord -09 executive Premium White, Civic Type R -09 Milano Red och Accord -80 Bläääck metallic
om man tänker på legend 3,2i type 2 som det är 230 hästar i så är det ett jäkla tryck i den maskin, kan tänka mej att det blir ett jäkla tryck med dessa med vtec o så med. men det känns ändå som du säger patrik, lite fel.. som att allt är gjort för att bilen ska vara lite tyngre... känns som om växellåda o så blir fel i en så lätt bil.. fast jag kan ju ha fel.
------------------------
"Fighting in forums is like competing in the special olympics,
eaven if you win, you are still retarded..."
------------------------
Fint =)
Men det blir väl lite framtungt om man tänkt och svänga med bilen.
[b] Cybertuner[/b]
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->[b]Stolt medlem i klubben "Luftfilter & Stuprör" [/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]Snabbast på internet, men slöast på gatan
[/b]Saab 9-5[b] <!--fonto:Geneva--><span style="font-family:Geneva"><!--/fonto-->BioPower.<!--fontc--></span><!--/fontc-->[/b] FWD, [b]skrammel och pling![/b]
[b]<!--coloro:blue--><span style="color:blue"><!--/coloro-->Blå[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->[b]"If it wasn't for bad luck, I wouldn't have no luck at all"<!--colorc--></span><!--/colorc-->
<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Naturally<!--colorc--></span><!--/colorc-->/<!--coloro:green--><span style="color:green"><!--/coloro-->Aspirated[/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]T[/b]ommie [b]B[/b]lomqvist
Jag tycker det är coolt, men jag känner mig inte ,amad till att swappa nån sån här motor, jag tror att jag drar ett streck här och säger att för mig räcker det med k24:or.