Riktigt kul bana, är tre år sedan jag körde den sist. Dock är det för dryg väg numera för att orka köra upp.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Vi bodde på något sjukt skabbigt vandrarhem/camping längs vägen till karlskoga. Inget jag rekommenderar men det var billigt. Annars finns det ett vandrarhem mitt i karlskoga som har tema i varje rum, typ pirattema, djungeltema, gaytema kanske också? BodaBorg-ngt heter det.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
Man är för bekväm(gammal) för tält. Jag och Lundgren tältade alltid på bankörningarna för 6-7 år sedan, men det är för obekvämt numera. Vi var alltid ett gång på 20 pers som åkte på alla körningar och alla tältade.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
M Scotte skrev:Man är för bekväm(gammal) för tält. Jag och Lundgren tältade alltid på bankörningarna för 6-7 år sedan, men det är för obekvämt numera. Vi var alltid ett gång på 20 pers som åkte på alla körningar och alla tältade.
Ah, ja stuga har ju helt klart sina fördelar när det gäller bekvämlighet.
Men då beror det alltså inte på att hela området är sankmark och omöjligt att tälta i... det är bra, då slipper jag jaga stuga.
En kompis till mig tänkte följa med och ta lite bilder o han undrade om det är möjligt att röra sig kring banan för att få bilder utan stängsel på osv.
Går det t.ex. att han följer med flaggvakter ut på deras poster och funkar det att röra sig runt banan så länge man är bakom staketet?
Jag förstår att det inte går för sig att han springer omkring och leker rådjur på banan, men vad är det för syn generellt på sådant här?
Senast redigerad av intothered den 23 juli 2008, 16:10, redigerad totalt 1 gånger.
------------------------------------------
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Funderar på att dyka upp faktiskt...
Får låna min f.d S2000 som det ser ut så är det bara fint väder så kommer jag...
mvh
mvh Jimmy Särås
<!--coloro:Orange--><span style="color:Orange"><!--/coloro-->[b]Chapter 1 in the bible of Racing.[/b]
Ayrton Senna da Silva was the new Jesus.
Pepole will talk forever about him and they will always remeber Him as the Mesias of Racing and Racing spirit.
Mayby in 1500 years it will be a own religion and bible about Racing and Ayrton Senna!
So why shuld i wait in 1500 yers to idolize and pray for him when i could start today?
I will always remember the sprit that Ayrton Senna show us all for Racing,
for what He have done for me and for the Racing in the world!
Thank you Ayrton Senna!
[b]He is my Jesus![/b]<!--colorc--></span><!--/colorc-->
vädret ser ju ut att klarna upp över karlskoga nu enligt SMHI
vilka är det härifrån som tänkt åka dit ? jag är väldigt sugen att dra dit , har inte kört på den banan nångång
1999 Honda Integra Type R - 208bhp - SÅLD
Kör numera Ford Fiesta ST´05
Jag åker ned ikväll o tältar någonstans i närheten av banan.
Tänkte grilla lite korv o känna lugnet över att inte behöva gå upp i ottan imorgon.
Någon som också ska dit ikväll?