Jag skall ju till Emmaboda nu på lördag är tanken, men vad händer när jag väl är där?
Enda infon jag kunnat se är att "grindarna öppnar 8.00" typ. Behöver jag ha med mig något annan än bilen, hjälmen och mina däck?
Skall jag ha med mig egen domkraft och verktyg för att byta däck eller finns sådant på plats, alt. kan lånas av andra medlemmar? Hur är det med förvaring av däck + verktyg och liknande? Domkraften jag tar med mig om det behövs är inte gratis och inget man bara vill ha liggandes öppet t ex, men alldeles för tung för att jag skall ha den i bilen när jag kör.
Får man en genomgång av banan eller förväntas man kunna SS, måste jag plugga videoklipp för att se hur jag skall köra (vilket jag iofs kommer göra ändå men) eller kommer man få en walkthrough etc.
Om det blir regn, är det någon vits att ta med R-däcken eller funkar mina gatdäck bättre då?
Hur är det med mat, finns det något att käka till vettig penning nära eller skall man ta med sig käk och kaffe i termos?
Etc.
Skulle vilja veta vad jag behöver tänka på alltså... mer nervös för att missa något viktigt (eller att bilen är för högljudd, men det är inget jag kan göra något åt innan jag fått den mätt