Den billiga Type:ren som såldes.
då är det tur att inte generalagenten köper och säljer begagnade bilar av denna kalibern =)M Scotte skrev:Ja, jag vet inget om bilpriser, jobbar inte med det eller på någon generalagent som har något samröre med Honda.
vet inte om du har jobbat med försäljning, men inköp och försäljning är 2 helt olika saker, där är en hel uppsjö saker imellan som omkostnader etc ellerhur?
ut till kund kan jag hålla med om runt 100ingen, men knappast till inköp.
Johan Grönberg
Överladdning är bara en kompensation för flödesmisstag
-
kristian75
kommer nog bli svårt att få tag på dom..... om dom kommer in på Shell Lindhagensplan kan jag ju ta ett snack med dom bakom huset..... 
Senast redigerad av kristian75 den 2 december 2008, 21:06, redigerad totalt 1 gånger.
kristian jonsson
Krister : Jag ber om ursäkt visste inte att det var olagligt.
Kan förövrigt säga att jag förra året köpte min CTR 02:a för 85000 kr då resten låg på ca 115 000kr! Som många säger så lär man sig av sina misstag! blåögd som jag var tänkte jag att det kanske var en person som inte visste om värdet på ctr:en eller som behövde sälja den snabbt! svårt att sälja bil i dessa tider och vill man ha sålt den får man ha bra pris!
Tack för den hjälp jag fått hittils! hoppas på mer hjälp.
mvh aidin
Kan förövrigt säga att jag förra året köpte min CTR 02:a för 85000 kr då resten låg på ca 115 000kr! Som många säger så lär man sig av sina misstag! blåögd som jag var tänkte jag att det kanske var en person som inte visste om värdet på ctr:en eller som behövde sälja den snabbt! svårt att sälja bil i dessa tider och vill man ha sålt den får man ha bra pris!
Tack för den hjälp jag fått hittils! hoppas på mer hjälp.
mvh aidin
det verkar va gott om sånna i sthlmstrakten, dom är ju svåra att känna igen eftersom dom är så många och ofta jobbar utan ansikte (internet) men om man går in för det o letar aktivt så borde man kunna få tag i någon iaf...det verkar inte finnas många andra lösningar änn att ta tag i dom på egen hand tyvärr
Johan Grönberg
-
M Scotte
- Namn: Martin Scotte
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 37 times
- Kontakt:
då är det tur att inte generalagenten köper och säljer begagnade bilar av denna kalibern =)JG skrev:<!--quoteo(post=517604:date=2 Dec 2008, 20:53:09:name=M Scotte)--><div class='quotetop'>QUOTE(M Scotte 4 2 Dec 2008, 20:53:09) <a href="index.php?act=findpost&pid=517604"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Ja, jag vet inget om bilpriser, jobbar inte med det eller på någon generalagent som har något samröre med Honda.
vet inte om du har jobbat med försäljning, men inköp och försäljning är 2 helt olika saker, där är en hel uppsjö saker imellan som omkostnader etc ellerhur?
ut till kund kan jag hålla med om runt 100ingen, men knappast till inköp.
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Ut till kund pris är väl vad blocket handlar om? Inte inköpspriser? Så kan man köpa en CTR -04 på blocket för 70 000kr anser jag att det är ett riktigt kap. Även i inköp är det ett bra pris då du kan sätta den i hallen för 105. 30% är rätt normal mellanskillnad på bilar i denna klass hos en aukt åf, inte småskuttare som kanppt säljer något, de nöjer sig med betydligt mindre då de inte har kapital att handla med större mängder dyrare bilar.
Vi köper inte beggade bilar på generalagenten men säljer beggade ibland.
Köp och försäljning är kärnan i vårt företag så, svaret på din fråga är ja om jag håller på det.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
"Brist på BEVIS" brukar polisen kalla det för, konstigt nog.adio skrev:de fick tag på killen och allt men polisen lägger bara ner det i brist på tid. Ingen fick en krona tillbaka.
Jo, även om det finns bevis och vittnesmål. Been there, seen that.
Lätt för dig att säga, men vad ska man göra när saken läggs ned? Stå och se bedragaren skratta?Krister skrev:Aidin: Sluta be folk som jobbar på bank att hjälpa dig ta fram uppgifterna, det är olagligt (att ge ut uppgifterna alltså).
Stå på dig, Aidin!
Senast redigerad av mAbZ den 2 december 2008, 23:03, redigerad totalt 1 gånger.
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
[b]<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->マーティン-<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->R<!--colorc--></span><!--/colorc--><!--sizec--></span><!--/sizec-->[/b]
word, stå på dig mannen.. sånna här grejje får man ta tag i själv, för av lagen får man fan ingen hjälp..önskar dig all lycka o sätta dit dessa jävlarna
Elvis
Honda Civic 1.4lsi -Såld-
Honda Delsol VTi B18 -Såld-
Honda Civic Type R Fn2 K20 - Såld -
Honda S2000 F20C - Såld -
Honda Civic 1.5 VTEC -Såld-
Honda Accord 2,4 CL9 -Såld-
Driving :Honda civic type R CW FN2
- NitraM
- Bil: FR-V / Del Sol / Tesla
- Namn: Martin Augustsson
- Has thanked: 134 times
- Been thanked: 86 times
Som sagt. jag sa redan direkt att det var något lurt med denna bil.
DÅ den enbart kostade 70tkr. och visst det rör sig bara om 1000kr så jag antar att du överlever utan. men tycker det är helrätt att göra en polisanmälan osv.
men när man läser denna tråd så verkar det som om du vill göra lite mer en än polisanmälan när du ber alla att ta fram precis så mycket som möjligt om dom, även om hur de tar fram faktan om de är olagligt.
Men du kanske själv lär dig något av detta aidin. Att inte ljuga för folk i annonser och försäljningar. I mina ögon så lurade du mig på 20tkr.
Hoppas det löser sig för dig.
DÅ den enbart kostade 70tkr. och visst det rör sig bara om 1000kr så jag antar att du överlever utan. men tycker det är helrätt att göra en polisanmälan osv.
men när man läser denna tråd så verkar det som om du vill göra lite mer en än polisanmälan när du ber alla att ta fram precis så mycket som möjligt om dom, även om hur de tar fram faktan om de är olagligt.
Men du kanske själv lär dig något av detta aidin. Att inte ljuga för folk i annonser och försäljningar. I mina ögon så lurade du mig på 20tkr.
Hoppas det löser sig för dig.
Martin Augustsson
- Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
- Namn: Fredrik Tennberg
Verkar väldigt billigt med 70k då du är med i HPC så borde bilen ha lite godis och då ha lite mer värde? Hur långt har den gått? Det är ju viktigt också.<JL> skrev:Som någon skrev, är det för bra för att vara sant så är det oftast inte sant heller.
Jag ska strax lägga ut min -02 som behöver lite kärlek för runt 70k, det känns mer
realistiskt att man får en sådan bil för den summan.
Jag köpte en 7k mil CTR -03 för 100k som har godis för över 100k så det tycker jag var en bra affär. Bilen är aldrig vinterkörd heller.
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
2008-2014 Civic Type-R EP3 2003
Hur man än vrider och vänder på det så är 69 tusen kr för -04 jävligt billit.
Men tur att du inte satte in mer cash.
1000 kr bränner man på krogen
Men tur att du inte satte in mer cash.
1000 kr bränner man på krogen
NU: CTR Turbo
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Bmw m3 3,2
Lancer Evo 2
Impreza sti 2003
Dc2 K20/k24
Crx Vt b18c Mfl..
Mvh Junior Shahin
Nitram : All informationen som jag får reda på går direkt till polisen. Jag var tex där imorse och gjorde en tilläggsanmälan där jag gav dom de länkar och information ni här och några på zatzy.com hjälpt mig med. Jag tar inte lagen i egna händer med dessa människor då man inte vet vad dom är kapabla till. Men däremot hjälper jag polisen med deras undersökning då dessa fall inte är prio nr 1.
Martin jag har skrivit i andra trådar förut att efter jag sålde bilen till dig så har du varken ringt mig/email eller pm:at mig för att vi skulle lösa situationen. Du vet själv och jag har min familj som vittne att vi erbjöd dig/din pappa att åka till min pappas bensinmack och lyfta bilen för att se skick osv. Jag höll varken en pistol mot dit huvud eller tvingade dig att köpa bilen av mig. Ni kom och tittade på den och jag lät er titta ifred då jag gick in för att äta och ni ringde på efter en stund prutade och köpte bilen. Hade du på plats sagt att nej denna var inte som beskrivet i annonsen hade jag mer än gärna betalat dina bensinpengar ner till göteborg. Du behöver inte tro mig när jag säger detta men hur skulle jag veta att någon hade spacklat rosten under skärmarna eller vad nu var fallet? i annonsen skrev jag att bilen var rostig och jag skickade bilder på allt till dig. Under den tiden jag ägde bilen stog den i garaget hemma pga packboxen till växelådan som du fick med dig. Jag är faktiskt lite irriterad att du inte tar det personligt med mig utan "smutskastar" mig i diverse trådar. Jag ber om ursäkt om du käner dig lurad men du vet själv att du fick gott om tid osv för att bedömma skicket innan du bestämde dig för ett köp.
Du kan fortsätta denna diskutionen via telefon eller pm om du vill?
Martin jag har skrivit i andra trådar förut att efter jag sålde bilen till dig så har du varken ringt mig/email eller pm:at mig för att vi skulle lösa situationen. Du vet själv och jag har min familj som vittne att vi erbjöd dig/din pappa att åka till min pappas bensinmack och lyfta bilen för att se skick osv. Jag höll varken en pistol mot dit huvud eller tvingade dig att köpa bilen av mig. Ni kom och tittade på den och jag lät er titta ifred då jag gick in för att äta och ni ringde på efter en stund prutade och köpte bilen. Hade du på plats sagt att nej denna var inte som beskrivet i annonsen hade jag mer än gärna betalat dina bensinpengar ner till göteborg. Du behöver inte tro mig när jag säger detta men hur skulle jag veta att någon hade spacklat rosten under skärmarna eller vad nu var fallet? i annonsen skrev jag att bilen var rostig och jag skickade bilder på allt till dig. Under den tiden jag ägde bilen stog den i garaget hemma pga packboxen till växelådan som du fick med dig. Jag är faktiskt lite irriterad att du inte tar det personligt med mig utan "smutskastar" mig i diverse trådar. Jag ber om ursäkt om du käner dig lurad men du vet själv att du fick gott om tid osv för att bedömma skicket innan du bestämde dig för ett köp.
Du kan fortsätta denna diskutionen via telefon eller pm om du vill?
Lätt för dig att säga, men vad ska man göra när saken läggs ned? Stå och se bedragaren skratta?mAbZ skrev:<!--quoteo(post=517592:date=2 Dec 2008, 20:38:28:name=Krister)--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 2 Dec 2008, 20:38:28) <a href="index.php?act=findpost&pid=517592"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Aidin: Sluta be folk som jobbar på bank att hjälpa dig ta fram uppgifterna, det är olagligt (att ge ut uppgifterna alltså).
Stå på dig, Aidin!
Klart det är lätt för mig att säga, jag skulle aldrig gå runt lagen och be andra begå lagbrott som i slutändan kan kosta personen jobbet... men du kanske har mindre skrupler.
Bättre att ge kontonumret till polisen som själva har resurserna att få fram vem kontot tillhör, det är bara sjukt naivt att tro att polisen inte tar fram den informationen själv.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Honda Civic 1.8 Sport Midnight Blue -10
Honda CBR1000RA Svart -10
Kör:
- Jonny

- Namn: Jonny Lakemountain
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 1 time
Sjukt tråkigt..
Tillhör väl ändå "god sed" att skicka en handpenning för att säkra köpet?
Så jag ser ju absolut inget fel i att göra så.. eller så är man allt för godtrogen?
Tillhör väl ändå "god sed" att skicka en handpenning för att säkra köpet?
Så jag ser ju absolut inget fel i att göra så.. eller så är man allt för godtrogen?
Honda Civic Type R -15
Jonny: Tyvärr så skulle jag säga att du är för godtrogen i dagens samhälle. I en perfekt värld så skall det funka med handpenning, men då det är pengar till kontot och med internet som gör det enkelt att påstå sig vara någon annan så är det för lätt att luras.
David Lundin: Ett forum är väl just en arena... eller?
Aidin: Jag kunde bara inte låta bli.
David Lundin: Ett forum är väl just en arena... eller?
Aidin: Jag kunde bara inte låta bli.
"Happiness is not getting what you want but wanting what you got"
Kör:
Kör:
jag skickar alltid hela summan eller handpenning om jag köper ngt.
dock vill jag ha uppgifter på säljaren jag ska köpa ifrån, samt snackar gärna me dom i tele ngn minut, märker direkt om det är en blåsare.
har handlar mycket utomlands oxo, o samma där, men ngn gång kommer man vell bli blåst säkert ,får vell ta semster då=)
dock vill jag ha uppgifter på säljaren jag ska köpa ifrån, samt snackar gärna me dom i tele ngn minut, märker direkt om det är en blåsare.
har handlar mycket utomlands oxo, o samma där, men ngn gång kommer man vell bli blåst säkert ,får vell ta semster då=)
Michael Grönberg
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Helsingborg
R32 Gtr -94 2011 ska det gå fort
skylift r32 gtr -90 10,97 212km/h 2008
Naivt är att tro att de gör något åt detta. "Resurser"? De klarar upp knappt 6% av de grova brotten.Krister skrev:Bättre att ge kontonumret till polisen som själva har resurserna att få fram vem kontot tillhör, det är bara sjukt naivt att tro att polisen inte tar fram den informationen själv.
Denna "struntsak" kommer de med stor säkerhet inte ens att försöka göra något åt.
Det är bara att inse, det är så polisen ser ut 2008.
Å andra sidan, aldrig, ALDRIG ska man skicka handpenning till en privatperson.
I synnerhet när affären verkar vara så "bra" som i detta fallet.
[b]<!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->Civic Type-Röd<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
Man lär sig av sina misstag! Jag är ganska godtrogen och blåögd och förväntar mig alltid det bästa från människor men nu vet man. Inte hört något från polisen ännu men pratade med en kompis, kompis som jobbar på en bank och han skulle försöka hjälpa till om det gick!
asså gör de enkelt.. åk upp till sthlm igen ring din kusin och så ringer han sina polare så går ni o letar upp idioten...
tro mig han kan inte va kapabel till mycket som lurar folk på blocket på en tusen lapp, organiserad my ass säger jag..
några örfilar med spott på de är va han behöver..
det är mer än va polisen kan göra iafa.
antingen det eller hoppas på karma
good luck anyway
tro mig han kan inte va kapabel till mycket som lurar folk på blocket på en tusen lapp, organiserad my ass säger jag..
några örfilar med spott på de är va han behöver..
det är mer än va polisen kan göra iafa.
antingen det eller hoppas på karma
Elite thaiboxing gym
civic 1.5 88
civic 1.5 89
civic lsi sedan 94
civic 1.6 91
civic esi hb 92
civic vti hb 92
civic 1.8 vti 98
kör nu civic esi 92:a sedan
civic 1.5 88
civic 1.5 89
civic lsi sedan 94
civic 1.6 91
civic esi hb 92
civic vti hb 92
civic 1.8 vti 98
kör nu civic esi 92:a sedan
Jiro : Jag är inte den våldsamma personen även om den tanken slog mig när jag var i stockholm. Man vet aldrig vad dessa människor är kapabla till. Inte värt att riskera något pga en tusenlapp. Pengarna har jag tappat hoppet om att få tillbaka men att sätta dit personerna är ovärderligt.
- Yobaman
- Bil: Civic Aerodeck MB8 -98
- Namn: Fredrik Tennberg
Naivt är att tro att de gör något åt detta. "Resurser"? De klarar upp knappt 6% av de grova brotten.mAbZ skrev:<!--quoteo(post=517704:date=3 Dec 2008, 14:07:18:name=Krister)--><div class='quotetop'>QUOTE(Krister 4 3 Dec 2008, 14:07:18) <a href="index.php?act=findpost&pid=517704"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Bättre att ge kontonumret till polisen som själva har resurserna att få fram vem kontot tillhör, det är bara sjukt naivt att tro att polisen inte tar fram den informationen själv.
Denna "struntsak" kommer de med stor säkerhet inte ens att försöka göra något åt.
Det är bara att inse, det är så polisen ser ut 2008.
Å andra sidan, aldrig, ALDRIG ska man skicka handpenning till en privatperson.
I synnerhet när affären verkar vara så "bra" som i detta fallet.
Vad får du din statistik ifrån? Jag sitter och läser ett dokument från brottsförebyggande rådet där det står statistik om uppklarade brott 2007.
Det som jag räknat som grovt är:
Våldsbrott 48% uppklarat
Sexualbrott 52% uppklarat
Narkotikabrott 77% uppklarat
För samtliga brott 2007 är det 33% uppklaringsprocent så jag förstår inte var du fick 6% ifrån?
Nuvarande: Civic Aerodeck MB8 -98
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Nästan alltid vid mina bilaffärer så används handpenning, både när jag köper och säljer bilar. När man väl har hittat en bil man vill ha så känner jag ofta att jag inte hinner att åka runt halva sverige för att göra upp afferen, då vinner man lite tid genom att ge hendpenning för att sen typ helgen efter kunna åka och fixa resten av affären.
Dock ska jag tillägga att jag oftast bara gör affär med folk här på HPC, och på dem flesta har man iaf sett deras ansikte, och givetvis så snackar man med dem via telefon såsom M-G säger, då får man snabbt en bra uppfattning om personen ifråga.
Av alla bildelar och sånt jag köper så handlar jag 90% ifrån utlandet, USA, Japan och england. Och det är endast 1gång jag blivit lurad, det va i sverige, jag betalade för en bärbar dator i förskott på Blocket. Så det finns mycket fula fiskar här i sverige. Så bilda er en egen uppfattning och försök att inte vara så köpkåta hela tiden, ta en dag eller två och fundera istället. Är affären för bra för att vara sann så ska man oftast hoppa över den.
Dock ska jag tillägga att jag oftast bara gör affär med folk här på HPC, och på dem flesta har man iaf sett deras ansikte, och givetvis så snackar man med dem via telefon såsom M-G säger, då får man snabbt en bra uppfattning om personen ifråga.
Av alla bildelar och sånt jag köper så handlar jag 90% ifrån utlandet, USA, Japan och england. Och det är endast 1gång jag blivit lurad, det va i sverige, jag betalade för en bärbar dator i förskott på Blocket. Så det finns mycket fula fiskar här i sverige. Så bilda er en egen uppfattning och försök att inte vara så köpkåta hela tiden, ta en dag eller två och fundera istället. Är affären för bra för att vara sann så ska man oftast hoppa över den.
Senast redigerad av Malkolm den 4 december 2008, 11:40, redigerad totalt 1 gånger.
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
:stop:
Så.. Nu har jag raderat en hel hög med inlägg som inte har något med topicen att göra å flera av dom var nära personangrepp..
Så åter igen, håll er till ämnet annars låser ja topicen å ser till att de börjar hagla varningar...
Så.. Nu har jag raderat en hel hög med inlägg som inte har något med topicen att göra å flera av dom var nära personangrepp..
Så åter igen, håll er till ämnet annars låser ja topicen å ser till att de börjar hagla varningar...
Senast redigerad av smacke den 4 december 2008, 12:18, redigerad totalt 1 gånger.
SMacke #364
-
and1
- Bil: Civic VT
- Namn: Cuong Nguyen
- Been thanked: 1 time
kollar här Aidin kan detta vara samma pers som lurade dig?
<a href="http://www.blocket.se/vi/19372099.htm?ca=23_16_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/19372099.htm?ca=23_16_s</a>
<a href="http://www.blocket.se/vi/18158601.htm?ca=23_16_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/18158601.htm?ca=23_16_s</a>
bilderna e taggna i Ä-holm
haha
<a href="http://www.blocket.se/vi/19372099.htm?ca=23_16_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/19372099.htm?ca=23_16_s</a>
<a href="http://www.blocket.se/vi/18158601.htm?ca=23_16_s" target="_blank">http://www.blocket.se/vi/18158601.htm?ca=23_16_s</a>
bilderna e taggna i Ä-holm
Honda ATS-06
Honda Civic -92
Honda Civic -92
vad var de som var så roligt med det?
Elvis
- smacke
- Bil: NSX
- Namn: MarcusMaehlum
- Kontakt:
ja antar att vad And1 vill påvisa är att de e samma bil, fast den i Ängelholm är dyrare än den i Haninge...
kan vara de som blåste Aiden som lagt ut den översta annonsen kanske ??
kan vara de som blåste Aiden som lagt ut den översta annonsen kanske ??
SMacke #364
- David Lundin
- Namn: David Lundin
Får säga att annonsen för bilen i Haninge är riktigt suspekt iaf! Halva miltalet och 35000kr mindre typ.
Kollar man på bilderna är de på Haningen annonsen beskurna för att få bort texten med bilförmedlingen...
Kollar man på bilderna är de på Haningen annonsen beskurna för att få bort texten med bilförmedlingen...
aha nu fattar jag
my bad 
Senast redigerad av Elvis_EG2 den 5 december 2008, 00:50, redigerad totalt 1 gånger.
Elvis
Trist som fan att sånt händer asså
haha
Va fan, jobbar du där?! Jag jobbar ju fan på Mc-Boden tvärs över gatankristian75 skrev:kommer nog bli svårt att få tag på dom..... om dom kommer in på Shell Lindhagensplan kan jag ju ta ett snack med dom bakom huset.....
[i]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->073-7133458<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Stockholm<!--colorc--></span><!--/colorc-->-<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->Åkersberga<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Medlemsnummer 2032<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Type<!--colorc--></span><!--/colorc-->[i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro--> R<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->04' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b]
[b]<!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->Honda Civic Hb<!--colorc--></span><!--/colorc--> [i]<!--coloro:#FF0000--><span style="color:#FF0000"><!--/coloro-->VTi<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/i] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->92' svart<!--colorc--></span><!--/colorc-->[/b] <!--coloro:#000000--><span style="color:#000000"><!--/coloro-->-såld<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Anmälde du detta till Blocket eller informerade bilfirman?and1 skrev:kollar här Aidin kan detta vara samma pers som lurade dig?
bilderna e taggna i Ä-holmhaha
Erik Rådström
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner
SPONSORER
AKR-Performance
Pelganders Motorslip
Backup Partner