BVS Västerås
Varför skulle det inte funka?
Styling har ju exploderat de senaste året med alla influenser från staterna. Folk köper ju skit både från höger och vänster. Har de bara ett bra utbud, låga leveranstider och konkurrenskraftiga priser så ska det nog ordna sig.
Styling har ju exploderat de senaste året med alla influenser från staterna. Folk köper ju skit både från höger och vänster. Har de bara ett bra utbud, låga leveranstider och konkurrenskraftiga priser så ska det nog ordna sig.
// Johan Strömqvist
ÖSK/Linköping
ÖSK/Linköping
det är otroligt mycket jobb.
Själv så fegade jag ur med mitt bolag så snart BRL sponsrade realcar.
Ibland ångrar man att jag inte sattsade med men bolaget finns ju kvar så jag kan alltid lyfta upp det igen.
Sälj privat till en början istället för att satsa på stort.
säljer lite privat nu och forsätter nog en stund med det. Har några andra funderingar och lösningar på G betr. styling/tuning försäljningen.
Jag är ute och snurrar en hel del så vi skulle kunna träffas om du vill för att bolla mina erfarenheter mot dina funderingar.
Mvh,
Själv så fegade jag ur med mitt bolag så snart BRL sponsrade realcar.
Ibland ångrar man att jag inte sattsade med men bolaget finns ju kvar så jag kan alltid lyfta upp det igen.
Sälj privat till en början istället för att satsa på stort.
säljer lite privat nu och forsätter nog en stund med det. Har några andra funderingar och lösningar på G betr. styling/tuning försäljningen.
Jag är ute och snurrar en hel del så vi skulle kunna träffas om du vill för att bolla mina erfarenheter mot dina funderingar.
Mvh,
[u][b]<span style='color:red'>Mirrage</span>[/b][/u]
Michael Gumowski / Stockholm
Civic Si -90
Nissan 200sx -92/89
Triumph Spitfire 1500 -78
<span style='color:red'>Civic 1,5 -89 säljes</span>
Michael Gumowski / Stockholm
Civic Si -90
Nissan 200sx -92/89
Triumph Spitfire 1500 -78
<span style='color:red'>Civic 1,5 -89 säljes</span>