Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
CAI bytes mot ett AEM V2
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
- Arson
- Bil: Civic FK2 2016
- Namn: Mattias Aronsson
- Been thanked: 1 time
- Kontakt:
Hej!
Sitter ett så kallat Cold Air Intake på sambons CTR vilket inte känns helt optimalt när bilen rullar året om, och hon kan leva med att tappa 2-3hk
Önskar därför byta CAI:et mot ett AEM V2 filter, rakt av!
Gärna i Stockholm med omnejd.
Mvh Mattias
aronsson_se[a]hotmail.com
Sitter ett så kallat Cold Air Intake på sambons CTR vilket inte känns helt optimalt när bilen rullar året om, och hon kan leva med att tappa 2-3hk
Mvh Mattias
//Mattias Aronsson
- Nollåttan

- Bil: UXY en ctr från -04
- Namn: Gustavo Mastalli
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 11 times
- Kontakt:
Har ingen V2 men jag har en Ram air intake om det kan vara något.Arson skrev:Hej!
Mvh Mattias
<a href="index.php?showtopic=51274" target="_blank">index.php?showtopic=51274</a>
Senast redigerad av Nollåttan den 3 april 2009, 09:23, redigerad totalt 1 gånger.
-
Little Elk
- Namn: Fredrik Edin
Hur är skicket?
Jag sitter på ett nyrenoverat V2 men är det byte vill jag veta skicket innan.
Edin Edit:
Jag glömde en sak igår. Är det Injen eller är det AEM? Om det är AEM så drar jag tillbaka min intresse anmälan.
Jag sitter på ett nyrenoverat V2 men är det byte vill jag veta skicket innan.
Edin Edit:
Jag glömde en sak igår. Är det Injen eller är det AEM? Om det är AEM så drar jag tillbaka min intresse anmälan.
Senast redigerad av Little Elk den 4 april 2009, 10:21, redigerad totalt 1 gånger.
Ordförande
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04
Nuvarande bil: Civic Type R -02
Tidigare bil: Civic Type R -04