Träratt är ju porrigast! En sånhär skulle ajg inte säga nej till:Dinos skrev:Tro inte det ,
Inte nog med färgerna så kör han trä ratt !!! :puke:

Synd att dom är så snuskigt dyra bara...
Träratt är ju porrigast! En sånhär skulle ajg inte säga nej till:Dinos skrev:Tro inte det ,
Inte nog med färgerna så kör han trä ratt !!! :puke:

Haha va fan BÅGEN{BÅGEN} skrev:Shit va neggo du e dino...
Loosen up will ya.. he he
Alla har olika smak.
Jag gillar de grå grymt mycket.
"Tycker de va skit fult att han målat "regnbågs färger" men han e rätt cool Arnel för han skiter i va andra tycker.and1 skrev:haha, sant att alla har olika smak, så du gillar regnbågensfärger i motorummet?

Ja de e ju olika. Jag tycker fälgarna passar skit bra på EG, sen att de ska va "oldschool" e skit samma. Personligen tycker jag att nästan ALLA hondor är snyggast i milano röd , framhäver alla goa linjer som honda brukar ha, röd spec på EG e ju det maximala (enligt mig) då alla linjer syns och den ser bred å platt ut.malkolm666 skrev:tack o gud att du inte gillade dimljusen, men personligen hatar jag röda bilar och har väldigt svårt för oldschoolfälgar som passar mycket bättre på en gammal e30 bmw. Sen är det ricer att tona baklyserna, och speglar gör att bilen ser överarbetad ut, passar inte alls å en EG. Hade sett mycke bättre ut med spoonspeglar. Sen är det skitfult med alldelles för breda fälgar som ser helt missanpassade ut när dem istter så där skohornade i bakskärmarna, sänkningen är egentligen perfekt, men det ser kajko ut med den kambern och de breda fälgarna. Sen viist att han inte har några Bride eller Recaro-stolar, men va han tvungen att ta dem fulaste stolarna som finns på jorden och stoppa i bilen!?!
Så du och jag Dino ser det väldigt olika på hur en Clean bil ser ut.