Bestämming av bromsbelägg

Frågor om motor, drivlina, fälgar, däck etc. ställer du här
Yokto
Namn: Marcus Hamann

Har rensat min kartong på bromsbelägg som följde med bilen och det är massa olika, skulle behöva lite hjälp att veta vad det är till för bilar, (OBS alla behöver inte vara till honda)
Kanske är lite som en omöjlig quest men gör ett försök iaf :)

Bild
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
M Scotte
Namn: Martin Scotte
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:

Längst upp till höger, minsta beläggen, bak till Civic/Crx 88-00 med skivor. Resten kollade jag inte så noga, men ser inte direkt ut som Honda.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Yokto
Namn: Marcus Hamann

M Scotte skrev:Längst upp till höger, minsta beläggen, bak till Civic/Crx 88-00 med skivor. Resten kollade jag inte så noga, men ser inte direkt ut som Honda.
Okej tacksam för svar :),

då är de andra säkert inte till honda. skulle dock vara bra att veta så jag kan sälja dom.

kom på att jag kan fråga på garaget där finns det ju massor av bilägare till många olika bilar, testar där få se...
[b]Marcus Hamann
[/b][b]
\: nʍop ǝpısdn sı plɹoʍ <sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->פ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub>[/b][b]<sub><!--coloro:#ff0000--><span style="color:#ff0000"><!--/coloro-->uɪɔɐɹ<!--colorc--></span><!--/colorc--></sub> ![/b][u][b]unʞowop!

Honda Crx EE8
Domokun Racing[/b][/u]
Skriv svar