benci skrev:<!--quoteo(post=548406:date=22 May 2009, 20:38:08:name=Jimmy)--><div class='quotetop'>QUOTE(Jimmy @ 22 May 2009, 20:38:08) <a href="index.php?act=findpost&pid=548406"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->ja som sagt det va en super trevlig dag, nu är det ju massa eftersnack i den andra tråden men håll det i den här nu
1a Plats Fredrik i Atomen(inte så oväntat

) 1,18,05
2a Plats Kalle med Monster EKn: 1,21,65
3a Benci 1,21,98
Bara för att få rätt på saker o ting:
Det
kördes två olika banläggningar,
- en snabbare variant på förmiddagen och
- en långsammare på eftermiddagen.
Ingen av banorna var riktigt identisk med "challenge"-banan.
Tiderna som Jimmy redovisar här ovan kommer från eftermiddagen, då jag oturligt hann bara köra en vända.
Och för att sätta saker på plats så bör han redovisa förmiddagens resultat också.
- Om inte jag missminner mig så var ordningen ungefär följande på f.m.-banan:
1. Atomen 1,17,xx
2. Benci 1,20,xx
3. Kalle 1,22,xx
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
På eftermiddagen va banan identisk med den riktiga layouten, jag har jämfört mellan kraft youtube film å min när ja fick åka med fredrik i atomen,
det som skiljer är att dom har fler visningskonor, och vi valde ju att lägga alla konor ute på stora rakan så folk visste på vilken sida dom ska köra på, så OK
identiskt kanske det inte är men ja döm själv
det ja såg på förmiddan va att när folk hamna efter på visning varvet så åkte dom fel mellan konorna, så till nästa gång kanske man kan dela upp det till 2, sen så är det som vanligt att den som kör först i visnings varvet säger följ med runt en 3 varv men vissa åkte in efter andra, sen har dom svårt å hitta runt
kalles snabbaste på förmiddan va 1,21,64, din benci va 1,20,39, å fredrik 1,17,96