Då är Club JDM Of Swedens träff avklarad. Vad tyckte ni? Själv tycker jag det var väldigt trevligt att se lite JDM bilar, prata av sig och fotta så det gör ont i fingrarna.
Riktigt trevlig kväll var det, trodde dock att det skulle komma mycket fler folk än vad det gjorde.. Jäkligt skoj att Honda var tveklöst det populäraste märket på plats också!
Kameran hade jag med mig och försökte fota lite, men jag hade varken stativ eller blixt dock så slutartiderna hamnade runt 1/20-1/30 och det är inte helt lätt att hålla på frihand med min armskada Kommer det upp bilder så länkar jag i den här tråden, kommer det ingen länk så var alla bilder suddiga..
hände det något efter 20? vi lyckades ju dra och käka så vi missade när alla drog+att jag fick bilen inlåst i garaget:P men det gick ju bra tillslut. alltid kul att träffa folk från klubben iaf:) även jag knäppte lite bilder, men med min sunkkamera var det nästan omöjligt att ta suddfria bilder där nere i garaget:( ska titta igenom och se om nåt är värt att lägga upp.
Det är ju folket som gör träffen!
men det i garaget va ju inget att hurra för tyvärr.. hade roligare utanför donken
Min och featherwieght´s hondor va nära på att de fick stå där över natten kändes det som.. men våran Vän Robban Delac räddade oss genom att hitta en olåst dörr på våningen över
Honda Civic Type R EP3 Injen, Buddyclub Spec, Pioneer, Gas, Sparco, H&R, DC Sports, Hondata, Jackson Racing FN2 Grand Prix, Milltek FK2 JRM Stage 3 FK8 S2000 Track/Street EP3 JDMracing optimerad Honda E Advance Civic Si Mugen Bride, APR, FK8
cru skrev:Det är ju folket som gör träffen!
men det i garaget va ju inget att hurra för tyvärr.. hade roligare utanför donken
Min och featherwieght´s hondor va nära på att de fick stå där över natten kändes det som.. men våran Vän Robban Delac räddade oss genom att hitta en olåst dörr på våningen över
En riktigt trevlig och rolig dag igen
Haha "donkenträffen" rockade! Visst va de kul när ja visade upp neonet oxå haha usch! :prop:
dvs skrev:<!--quoteo(post=550110:date=30 May 2009, 23:32:44:name=cru)--><div class='quotetop'>QUOTE(cru 4 30 May 2009, 23:32:44) <a href="index.php?act=findpost&pid=550110"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Det är ju folket som gör träffen!
Haha "donkenträffen" rockade! Visst va de kul när ja visade upp neonet oxå haha usch! :prop:
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha.. så taskigt det såg ut! Du måste ju slita bort den där skiten.. va ju inte bara neonet som syntes heller utan hela armaturen showade du..
cru skrev:<!--quoteo(post=550122:date=31 May 2009, 02:20:23:name=dvs)--><div class='quotetop'>QUOTE(dvs 4 31 May 2009, 02:20:23) <a href="index.php?act=findpost&pid=550122"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec--><!--quoteo(post=550110:date=30 May 2009, 23:32:44:name=cru)--><div class='quotetop'>QUOTE(cru 4 30 May 2009, 23:32:44) <a href="index.php?act=findpost&pid=550110"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Det är ju folket som gör träffen!
Haha.. så taskigt det såg ut! Du måste ju slita bort den där skiten.. va ju inte bara neonet som syntes heller utan hela armaturen showade du..
Skönt avslut på kvällen
haha ja du ser, jag har redan börjat slita bort skiten! börjar planera om hur bilen ska se ut btw...