Dra kablar snyggt i Accord -94

Diskussioner om styling och stereo.
iRONSQ

Tjenamoss!!

Ny medlem här i klubben, bytte land från Frankrike (peg mi16) till Japan, and i ain't going back! Haffade en skitfin accord från 94 igår och tänkte börja fnula med baslådan, flera tidigare bilar har haft nån sorts gummiöppning bakom handskfacket in till motorutrymmet men på denna kan jag inte hitta och vill inte dra sladdar under eller så...så vad är bästa vägen ni som har varit med lite?Lågnivåkabeln kan jag nog greja men just strömmen....hoppas på att bli en lycklig honda ägare, då måste man ju ha lite bas först ;)
and1
Bil: Civic VT
Namn: Cuong Nguyen
Been thanked: 1 time

hej o välkommen till HPC Sekten!

1:a du måste har fullständigt namn o efternam i signaturen..

torpedväggen passagera sidan finns en gummiplugg, där kan du dra + kabeln :)
Honda ATS-06
Honda Civic -92
Användarvisningsbild
NitraM
Bil: FR-V / Del Sol / Tesla
Namn: Martin Augustsson
Has thanked: 134 times
Been thanked: 86 times

yes. och fortsätt sen med kablarna under mattan till listerna vid dörren och dra kablarna där och hela vägen bakåt. :)

välkommen till hpc.
Martin Augustsson

NitraM skrev:yes. och fortsätt sen med kablarna under mattan till listerna vid dörren och dra kablarna där och hela vägen bakåt. :)

välkommen till hpc.

Tackar! Ikväll blir det bas då :) Kan man lossa handskfacket? Asså luckan...det kanske inte ens behövs? Fan va jag är nöjd med den här bilen asså, sicket uppköp från peugeot!Komforten går ju inte att jämföra ens, tack individuell hjulupphängning haha, förresten på tal om ingenting, tänkte sänka den 40/40 nu i dagarna, bör man byta till sportigare dämpare samtidigt för att det inte ska slå igenom? Bilen har rullat med original sen den föddes för 16k mil sen...kanske dumma frågor men jag är helst som sagt :)
iRONSQ

and1 skrev:hej o välkommen till HPC Sekten!

1:a du måste har fullständigt namn o efternam i signaturen..

torpedväggen passagera sidan finns en gummiplugg, där kan du dra + kabeln :)
Sweeeet då var det ganska enkelt ju trots allt :) Men du vart ändrar man namnet egentligen, jag var inne i settings men kunde bara se vad jag tidigare skrivit som namn, inte ändra...
iRONSQ

iRONSQ skrev:Tjenamoss!!

Ny medlem här i klubben, bytte land från Frankrike (peg mi16) till Japan, and i ain't going back! Haffade en skitfin accord från 94 igår och tänkte börja fnula med baslådan, flera tidigare bilar har haft nån sorts gummiöppning bakom handskfacket in till motorutrymmet men på denna kan jag inte hitta och vill inte dra sladdar under eller så...så vad är bästa vägen ni som har varit med lite?Lågnivåkabeln kan jag nog greja men just strömmen....hoppas på att bli en lycklig honda ägare, då måste man ju ha lite bas först ;)
Sådär då fanns det bas i livet igen :) Trevligt, drog strömmen genom hålet i torpedväggen för kupévärmaruttaget och under listen hela vägen bak, fick klura lite för att komma in i baggaget bara från baksätet...enda negativa är att kabeln var så tjock att dörrlisterna är lite bulliga nästan och släpper lätt...men det är det väl värt :) Tack för hjälpen!
and1
Bil: Civic VT
Namn: Cuong Nguyen
Been thanked: 1 time

gött att du lyckades fixa det

går in my controls högst upp, sen till vänster Edit Profile Information...o högst upp skall du skriva in...
Honda ATS-06
Honda Civic -92
iRONSQ

and1 skrev:gött att du lyckades fixa det

går in my controls högst upp, sen till vänster Edit Profile Information...o högst upp skall du skriva in...

Testar
Skriv svar