Tvådagars banträff i HPC regi 2010?
- Mordiiax
- Bil: Civic -15
- Namn: Johan Mähler
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 30 times
- Kontakt:
Då så många har långt att åka till den mycket roliga Mittsverigebanan och banåkarna norr om dalälven lyser med sin frånvaro, hur skulle det vara om man körde en fredagkväll och hel lördag? Blir lite mer valuta för milen till banan då så att säga 
Vore riktigt kul med en HPC dag på Mittsverigebanan igen och denna gång kanske samarbetsklubbarna också närvarar.
Åsikter och tycken?
<a href="http://www.mittsverigebanan.se" target="_blank">http://www.mittsverigebanan.se</a>
Vore riktigt kul med en HPC dag på Mittsverigebanan igen och denna gång kanske samarbetsklubbarna också närvarar.
Åsikter och tycken?
<a href="http://www.mittsverigebanan.se" target="_blank">http://www.mittsverigebanan.se</a>
Senast redigerad av Mordiiax den 18 oktober 2009, 15:54, redigerad totalt 1 gånger.
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
beroende på när så är det inte omöjligt att jag skulle kunna dyka upp ja.
edit:kollade lite närmare, och jag har nästan 100mil enkel resa...
så då måste det passa in med att jag har semester och att jag kanske får med frugan så man tar en liten sverigetripp...
edit:kollade lite närmare, och jag har nästan 100mil enkel resa...
så då måste det passa in med att jag har semester och att jag kanske får med frugan så man tar en liten sverigetripp...
Senast redigerad av Fixxe den 19 oktober 2009, 16:34, redigerad totalt 1 gånger.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Toyota RAV4 Gazoo Racing -24
Suzuki Swift Sport -14
Speaking without thinking, is like shooting without aiming
Suzuki Swift Sport -14
- Mordiiax
- Kontakt:
Smart vore ju att ta det under dom vanliga semesterveckorna.
Prisvärt och dugligt vandrarhem ska finnas i Antjärn nån kilometer bort. Har för mig att Ziggy och Mooseman bodde där under 2007 på HPC´s bandag, dom kan nog berätta mer om hur det var.
Prisvärt och dugligt vandrarhem ska finnas i Antjärn nån kilometer bort. Har för mig att Ziggy och Mooseman bodde där under 2007 på HPC´s bandag, dom kan nog berätta mer om hur det var.
Honda Civic Tourer -15
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
tyvärr blir det alltid ett stort bortfall om man lägger en bankörning under semesterveckorna.
Jag förstår ideén, men när jag tänker på hur jag själv vill göra så verkar det inte funka lika bra då jag lär åka upp under fredagen, åker helst efter lunch, man kommer upp på kvällen och har suttit i en bil typ 5h och sen ska man orka köra bana? då vill jag hellre softa, äta och ta det lugnt för att vara utvilad på lördagen. Däremot så kan vi väl ha en riktig jäkla fest på lördagskvällen! Det hade varit skoj!
Så för min del blir det en hel helg som går åt vare sig man kör på fredagskvällen eller inte.
Fast nu kommer en fråga till, hur mycket extra skulle det kosta HPC att även köra på fredagskvällen?
Jag förstår ideén, men när jag tänker på hur jag själv vill göra så verkar det inte funka lika bra då jag lär åka upp under fredagen, åker helst efter lunch, man kommer upp på kvällen och har suttit i en bil typ 5h och sen ska man orka köra bana? då vill jag hellre softa, äta och ta det lugnt för att vara utvilad på lördagen. Däremot så kan vi väl ha en riktig jäkla fest på lördagskvällen! Det hade varit skoj!
Så för min del blir det en hel helg som går åt vare sig man kör på fredagskvällen eller inte.
Fast nu kommer en fråga till, hur mycket extra skulle det kosta HPC att även köra på fredagskvällen?
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
Fast det är ju väldigt många av oss som går upp tidigt som FAN och kör 3-5h för att sen direkt köra bana när man kommer fram så de finns nog en del som tycker de e okej att komma upp på fredagen och köra kvällen...
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
- Fixxe

- Bil: Suzuki/Toyota
- Namn: Fredrik Heijel
- Has thanked: 64 times
- Been thanked: 93 times
1.01 lätt.
Fredrik Heijel | 0702 - 986 355 | Fixxe Engineering AB
Suzuki Swift Sport -14
Suzuki Swift Sport -14
- Mordiiax
- Kontakt:
Nästan gratis i sammanhanget med att köra på fredagskväll 
4900+moms under dyraste tiden på säsongen.
4900+moms under dyraste tiden på säsongen.
Honda Civic Tourer -15
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
-
Bongo
- Bil: Crx/Civic
- Namn: Daniel Fernerö
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 11 times
Vi har redan pratat om detta i ledningen & de lutar mycket åt att vi tar en träff helgen innan midsommar & de upplägget malkolm kom med.
Fredags körningen får man diskutera om de skulle vara värt att ha eftersom många åker långt.
Men dom som har intresse får gärna lägga en post i denna tråd så vi vet hur många som är intresserade.
Kom gärna med ideer & önskemål så ska jag kika på vad man kan göra.
Mvh/Danne
Fredags körningen får man diskutera om de skulle vara värt att ha eftersom många åker långt.
Men dom som har intresse får gärna lägga en post i denna tråd så vi vet hur många som är intresserade.
Kom gärna med ideer & önskemål så ska jag kika på vad man kan göra.
Mvh/Danne
*Regionsombud mitt*
--Daniel Fernerö--
070-2662372
HONDA CRX VT 91 (B20c4)
HONDA CIVIC 78 1200 Sbc GEN1 ;)
--Daniel Fernerö--
070-2662372
HONDA CRX VT 91 (B20c4)
HONDA CIVIC 78 1200 Sbc GEN1 ;)
- Mordiiax
- Kontakt:
Jag är intresserad 
Om det är några som är intresserad av att få mycket bantid per rest mil så kan vi ju gå ihop några stycken och köra privat på fredagskvällen annars, men det kan vi ta på sidan om isf!
Kul att ledningen tar och försöker sig på Mittsverige igen, nu får tammefan alla komma och åka också så inte sista spiken blir slagen i kistan och Mittsverigebanan glöms för evigt.
:drive1:
Om det är några som är intresserad av att få mycket bantid per rest mil så kan vi ju gå ihop några stycken och köra privat på fredagskvällen annars, men det kan vi ta på sidan om isf!
Kul att ledningen tar och försöker sig på Mittsverige igen, nu får tammefan alla komma och åka också så inte sista spiken blir slagen i kistan och Mittsverigebanan glöms för evigt.
:drive1:
Honda Civic Tourer -15
HPC IRC CREW
HPC IRC CREW
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Om det är stort intresse för fredagskörning i privat regi, dvs att folk kan tänka sig att betala en slant ur egen ficka så kan vi i styrelsen tänka oss att betala halva summan. tex 100kr/skalle om det är 25 som vill köra, eller 200kr/skalle om 12 vill köra.