Jazz som skall bli Fit for fight
Kategoriregler
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
Bilder och filmer från träffar lägger du under eftersnackskategorin, ej här.
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Riktigt nice Aker, men lite för slammad för min smak. Nu får ni fan inte lägga upp mer bilder eller ideér, detta skall vara familje kärra dvs brukis :prop:
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
- Hammerin
- Bil: Integra Type-r -98
- Namn: Richard Hammerin
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 12 times
Nu så blir det lite prylar över från CRXén som jag tänkte att Jazzen skulle få ärva
Har ett slutsteg och en baslåda som skulle passa fint i Jazzen, MEN......Går det att koppla in på orginal stereon ??
Har inte lust att bygga om instrument panelen bara för att få lite dunka dunka, det finns knappast lågnivå utgångar på stereon eller ? Känns inte så sexigt med högnivå in i steget, men om det är enda alternativet..
Har ett slutsteg och en baslåda som skulle passa fint i Jazzen, MEN......Går det att koppla in på orginal stereon ??
Har inte lust att bygga om instrument panelen bara för att få lite dunka dunka, det finns knappast lågnivå utgångar på stereon eller ? Känns inte så sexigt med högnivå in i steget, men om det är enda alternativet..
*Regionsansvarig Stockholm*
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Richard Hammerin
0708-711 779
Integra Type R -98
Turbo 340hk TrackBeater
Rip
CRX Turbo 240hk
Jag ska gräva i källaren. Men jag ska ha en ram som jag köpte till Jazzen som tar bort stereon o lämnar vanligt stereofack kvar. (Tror det är det bästa sättet om du vill ha bra ljud) Vet dock inte om det är samma till faceliften som innan, men den kan du få om jag hittar den. Men källaren ska jag ta itu med till helgen. Har massor med bråte där nere. Kommer knappt in. SKall åka några vändor till tippen med kartonger etc. Sen ska jag sortera ut det som kan säljas. Men ramen bjuder jag på om jag bara hittar den där nereRichard skrev:Nu så blir det lite prylar över från CRXén som jag tänkte att Jazzen skulle få ärva![]()
Senast redigerad av Antonio den 20 oktober 2009, 13:36, redigerad totalt 1 gånger.
Antonio Pozzi
- Steffo

- Bil: Pilot EX-L 2016
- Namn: Stefan Blixt
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 10 times
Oj! Första Jazzen som går att vila mina ögon på! På tok för slammad för att fungera som bruksbil på ett bra sätt, men den dramatiska sänkningen gjorde att lite av leksaksbilsstuket (hög, kort, felpropotionerad) som jag tycker att Jazz har minskade markant.Aker skrev:
Stockholm
Honda Pilot EX-L AWD 2016
Honda Pilot EX-L AWD 2016